+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Tryb awaryjny
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tryb awaryjny  (Przeczytany 10741 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
tomektak Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: obecnie Toledo 2.3v5

« Czwartek, 22.06.2006, 22:07:38 - NIEPRZECZYTANA »

Pytanie może wydaje się błahe, ale to tylko pozory...
Czy ktoś wie jak sprawdzić kiedy silnik pracuje w trybie awaryjnym?
Moja Ibiza nie posiada lampki kontrolnej tego stanu silnika, a mimo to praca w trybie awaryjnym jest - sprawdzałem odpinając czujniki... ale czy to praca w trybie awarii??
Ma ktoś może pomysł jak sprawdzić bez podpinania do kompa?? Chciałbym przecież wiedzieć co dzieje się z moim autkiem na bierząco w razie jakiejś awarii, a tu taki psikus od projektantów Ibizy...
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 22.06.2006, 23:24:52 - NIEPRZECZYTANA »

Jak ktoregos dnia wsiadziesz do auta i bedziesz chcial wyprzedzic cc700 i nie dasz rady to bedziesz wiedzial kiedy ten tryb sie wlacza  ;-)
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 14.12.2010, 20:43:16 - NIEPRZECZYTANA »

Dzis doswiadczylem jazdy w trybie awaryjnym :los: i do przyjemnosci to nie nalezy jak nie moge dogonic peugeota 306 czy cos podobnego :P zbiera sie gorzej niz 1.4 :-X
Zrzucilo mi waz z IC, turbina zaczela pompowac do atmosfery a z wydechu taki dym ze moze to robic za zaslone :rotfl:
Ale do sedna: jak dziala tryb awaryjny? dawka paliwa jest zdejmowana do jakiejs domyslnej wartosci a gruszka ustawia tak lopatki turbiny aby nie robila cisnienia?
czytalem ze max w awaryjnym to 100, ja rozbujalem sie do 130max, rekord? :rotfl:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ziemniak26 Mężczyzna
DieselPower
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 14.12.2010, 21:07:37 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem jak to jest w przypadku EDC, ale jeśli chodzi o sterownik Standalone DTA, to ma on wpisane stałe wartości. W przypadku braku sygnału z jakiegoś czujnika, przyjmuje wartość zapisaną przez tunera/producenta.

W ten sposób nic nie uszkodzimy, ale i nie mamy frajdy z jazdy. Mi kiedyś spadł przewód z IC podczas wyprzedzania, ale trybu awaryjnego nie było. Jeśli chodzi o zasłonę dymną to potwierdzam...masakra!
Zapisane

"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #4 - Wtorek, 14.12.2010, 21:19:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ziemniak26
Mi kiedyś spadł przewód z IC podczas wyprzedzania, ale trybu awaryjnego nie było.
tryb awaryjny po kilku km sie wlaczyl dopiero a jak sie wlaczyl to juz nie dymil ale i nie jechal wcale
tez masz te badziewne szybkozlaczki na druciki?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #5 - Wtorek, 14.12.2010, 21:24:06 - NIEPRZECZYTANA »

Wprowadź auto  tryb awaryjny i zrób logi to zobaczysz. Jak dobrze pamiętam to właśnie doładowanie jest zdejmowane na maxa i dawka paliwa leci w dół. Notlauf nie powoduje jako takiego ograniczenia prędkości/obrotów. To skutek zdjęcia doładwania i paliwa. Z dobrej górki to pewnie i 160 polecisz.
Zapisane

ziemniak26 Mężczyzna
DieselPower
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++

« Odpowiedz #6 - Wtorek, 14.12.2010, 21:33:06 - NIEPRZECZYTANA »

Trochę musiałem tak jechać bez ładowania, więc jakby miał się włączyć to by się włączył. Chyba, że to z powodu, iż muskałem tylko pedał gazu (poza jednym razem jak chciałem sprawdzić jaką chmurę dymu można wytworzyć).

Jeśli chodzi o szybkozłączki, to już nie pamiętam, ale chyba taki sam patent. I tak musiałem wymienić przewód, bo się okazało że był lekko pęknięty. I były 3 tygodnie czekania na absurdalną rzecz aż przyjedzie z niemcowni (za absurdalną cenę oczywiście).
Zapisane

"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #7 - Środa, 15.12.2010, 11:26:03 - NIEPRZECZYTANA »

a jak absurdalna to byla cena?
chyba czeka mnie wymiana calego weza, scielo wypusty na ten drucik do blokowania :huh:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ziemniak26 Mężczyzna
DieselPower
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++

« Odpowiedz #8 - Środa, 15.12.2010, 15:01:11 - NIEPRZECZYTANA »

Wąż ma może z 20cm długości i dwa zagięcia. Cena jakiś rok temu wynosiła 140zł bez wymiany. No i czas oczekiwania 3 tygodnie. Jakby się uprzeć to można poszukać coś co by zastąpiło ten element za jakieś 20-30zł, ale nie miałem czasu i ochoty się w to bawić.
Zapisane

"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 16.12.2010, 15:09:15 - NIEPRZECZYTANA »

jak to inaczej nazwac jak nie badziewie?
scielo wypust od blokady, inne tez juz sa powycierane >:(

zamowilem nowy waz bo nie wiele da sie z tym zrobic

Napisano: Środa, 15.12.2010, 17:57:25


Dla potomnych, takie bledy wywala vag przy nieszczelnym dolocie (IC)

vag-com 0.81
17964   Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY

VAG-COM Version: Release 409.1-US
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
        P1556 - 35-10 - - - Intermittent

polski vag 4.9
17964 - Regulacja cisnienia doladowania -mala wart.regul
        35-10 - - - Sporadyczny!
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ziemniak26 Mężczyzna
DieselPower
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 16.12.2010, 16:44:45 - NIEPRZECZYTANA »

Patrząc na zdjęcie, które wrzuciłeś mogę stwierdzić że na szczęście u mnie nie ma takiej szybkozłączki. U mnie jest zwykła obejma, która jak na razie trzyma. Boje się co będzie przy 1.7bara...
Zapisane

"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #11 - Czwartek, 16.12.2010, 17:11:45 - NIEPRZECZYTANA »

oblukalem reszte tych zlaczek i inne maja sie lepiej, mysle ze narazie bedzie spokoj :-X
Cytat: ziemniak26
Boje się co będzie przy 1.7bara...
tak mysle ze wykanczylem ja wlasnie wiekszym cisnieniem (cipsem) :-X

tak dla ciekawostki: jezeli komus puszcza olej z tych zlaczek to da sie kupic te oringi w salonie VW (w seacie nie ma) ~15zl szt. - sa rozne srednice zalezy ktora rura
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Tryb awaryjny
Skocz do: