Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Tryb awaryjny
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Tryb awaryjny (Przeczytany 10741 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
tomektak
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: obecnie Toledo 2.3v5
WWW
Tryb awaryjny
«
Czwartek, 22.06.2006, 22:07:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Pytanie może wydaje się błahe, ale to tylko pozory...
Czy ktoś wie jak sprawdzić kiedy silnik pracuje w trybie awaryjnym?
Moja Ibiza nie posiada lampki kontrolnej tego stanu silnika, a mimo to praca w trybie awaryjnym jest - sprawdzałem odpinając czujniki... ale czy to praca w trybie awarii??
Ma ktoś może pomysł jak sprawdzić bez podpinania do kompa?? Chciałbym przecież wiedzieć co dzieje się z moim autkiem na bierząco w razie jakiejś awarii, a tu taki psikus od projektantów Ibizy...
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Tryb awaryjny
«
Odpowiedz #1 -
Czwartek, 22.06.2006, 23:24:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak ktoregos dnia wsiadziesz do auta i bedziesz chcial wyprzedzic cc700 i nie dasz rady to bedziesz wiedzial kiedy ten tryb sie wlacza
Zapisane
http://seat-racing.pl
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Tryb awaryjny
«
Odpowiedz #2 -
Wtorek, 14.12.2010, 20:43:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzis doswiadczylem jazdy w trybie awaryjnym
i do przyjemnosci to nie nalezy jak nie moge dogonic peugeota 306 czy cos podobnego
zbiera sie gorzej niz 1.4
Zrzucilo mi waz z IC, turbina zaczela pompowac do atmosfery a z wydechu taki dym ze moze to robic za zaslone
Ale do sedna: jak dziala tryb awaryjny? dawka paliwa jest zdejmowana do jakiejs domyslnej wartosci a gruszka ustawia tak lopatki turbiny aby nie robila cisnienia?
czytalem ze max w awaryjnym to 100, ja rozbujalem sie do 130max, rekord?
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ziemniak26
DieselPower
Użytkownik
Offline
Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++
Odp: Tryb awaryjny
«
Odpowiedz #3 -
Wtorek, 14.12.2010, 21:07:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie wiem jak to jest w przypadku EDC, ale jeśli chodzi o sterownik Standalone DTA, to ma on wpisane stałe wartości. W przypadku braku sygnału z jakiegoś czujnika, przyjmuje wartość zapisaną przez tunera/producenta.
W ten sposób nic nie uszkodzimy, ale i nie mamy frajdy z jazdy. Mi kiedyś spadł przewód z IC podczas wyprzedzania, ale trybu awaryjnego nie było. Jeśli chodzi o zasłonę dymną to potwierdzam...masakra!
Zapisane
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Tryb awaryjny
«
Odpowiedz #4 -
Wtorek, 14.12.2010, 21:19:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: ziemniak26
Mi kiedyś spadł przewód z IC podczas wyprzedzania, ale trybu awaryjnego nie było.
tryb awaryjny po kilku km sie wlaczyl dopiero a jak sie wlaczyl to juz nie dymil ale i nie jechal wcale
tez masz te badziewne szybkozlaczki na druciki?
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Tryb awaryjny
«
Odpowiedz #5 -
Wtorek, 14.12.2010, 21:24:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wprowadź auto tryb awaryjny i zrób logi to zobaczysz. Jak dobrze pamiętam to właśnie doładowanie jest zdejmowane na maxa i dawka paliwa leci w dół. Notlauf nie powoduje jako takiego ograniczenia prędkości/obrotów. To skutek zdjęcia doładwania i paliwa. Z dobrej górki to pewnie i 160 polecisz.
Zapisane
ziemniak26
DieselPower
Użytkownik
Offline
Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++
Odp: Tryb awaryjny
«
Odpowiedz #6 -
Wtorek, 14.12.2010, 21:33:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Trochę musiałem tak jechać bez ładowania, więc jakby miał się włączyć to by się włączył. Chyba, że to z powodu, iż muskałem tylko pedał gazu (poza jednym razem jak chciałem sprawdzić jaką chmurę dymu można wytworzyć).
Jeśli chodzi o szybkozłączki, to już nie pamiętam, ale chyba taki sam patent. I tak musiałem wymienić przewód, bo się okazało że był lekko pęknięty. I były 3 tygodnie czekania na absurdalną rzecz aż przyjedzie z niemcowni (za absurdalną cenę oczywiście).
Zapisane
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Tryb awaryjny
«
Odpowiedz #7 -
Środa, 15.12.2010, 11:26:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
a jak absurdalna to byla cena?
chyba czeka mnie wymiana calego weza, scielo wypusty na ten drucik do blokowania
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ziemniak26
DieselPower
Użytkownik
Offline
Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++
Odp: Tryb awaryjny
«
Odpowiedz #8 -
Środa, 15.12.2010, 15:01:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wąż ma może z 20cm długości i dwa zagięcia. Cena jakiś rok temu wynosiła 140zł bez wymiany. No i czas oczekiwania 3 tygodnie. Jakby się uprzeć to można poszukać coś co by zastąpiło ten element za jakieś 20-30zł, ale nie miałem czasu i ochoty się w to bawić.
Zapisane
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Tryb awaryjny
«
Odpowiedz #9 -
Czwartek, 16.12.2010, 15:09:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
jak to inaczej nazwac jak nie badziewie?
scielo wypust od blokady, inne tez juz sa powycierane
zamowilem nowy waz bo nie wiele da sie z tym zrobic
Napisano: Środa, 15.12.2010, 17:57:25
Dla potomnych, takie bledy wywala vag przy nieszczelnym dolocie (IC)
vag-com 0.81
17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
VAG-COM Version: Release 409.1-US
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
polski vag 4.9
17964 - Regulacja cisnienia doladowania -mala wart.regul
35-10 - - - Sporadyczny!
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ziemniak26
DieselPower
Użytkownik
Offline
Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++
Odp: Tryb awaryjny
«
Odpowiedz #10 -
Czwartek, 16.12.2010, 16:44:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Patrząc na zdjęcie, które wrzuciłeś mogę stwierdzić że na szczęście u mnie nie ma takiej szybkozłączki. U mnie jest zwykła obejma, która jak na razie trzyma. Boje się co będzie przy 1.7bara...
Zapisane
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Tryb awaryjny
«
Odpowiedz #11 -
Czwartek, 16.12.2010, 17:11:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
oblukalem reszte tych zlaczek i inne maja sie lepiej, mysle ze narazie bedzie spokoj
Cytat: ziemniak26
Boje się co będzie przy 1.7bara...
tak mysle ze wykanczylem ja wlasnie wiekszym cisnieniem (cipsem)
tak dla ciekawostki: jezeli komus puszcza olej z tych zlaczek to da sie kupic te oringi w salonie VW (w seacie nie ma) ~15zl szt. - sa rozne srednice zalezy ktora rura
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Tryb awaryjny
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...