Krok I.
Zdejmujemy klapę znajdującą się ponad nogami pasażera. Wystarczy ją zsunąć w kierunku silnika, gdyż jest ona mocowana od przodu na 2ch śrubkach i na szynie od tyłu.
Krok II.
Wyciągamy silnik ( to z filetowym plastikowym elementem)
Albo używając klucza (4 lub 5 bo 6 jest za duży) albo gwiazdkowego śrubokręta odkręcamy 3 śruby.
Zdjęcie poglądowe od spodu (żółty plastik, z linką jest od kierunku nawiewu).
Widzimy że po między fioletowym plastikiem znajdującym się przy silniku, znajduje się ramię łączące z klapą. Aby je ściągnąć wystarczy szczypcami złapać od spodu i ścisnąć zatrzask, a ramię zejdzie bez problemu.
Krok III. Silnik:
Tu są zdjęcia sinika:
i jego obudowy bez samego silniczka
Silnik to 12V jednostka mająca na trzpieniu nawinięty metal działający jako ślimak napędzający układ plastikowych trybów.
Instrukcja autorstwa użytkownika
gibonek