+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Gasnący silnik
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gasnący silnik  (Przeczytany 11171 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #15 - Czwartek, 14.02.2008, 18:50:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: warcol
ale jak to zrobić?
a to juz jest na forum
wstawialem linki z takim badziewiem z allegro :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
warcol
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Swarzędz

« Odpowiedz #16 - Czwartek, 14.02.2008, 18:56:38 - NIEPRZECZYTANA »

pod jakim hasłem szukać
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 14.02.2008, 19:03:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
pod jakim hasłem szukać
ehh
tym :P http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5347.0
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
warcol
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Swarzędz

« Odpowiedz #18 - Środa, 20.02.2008, 17:30:46 - NIEPRZECZYTANA »

 Czy sterownik imobilaizera w seat ibiza 1,6 75km 1995 jest umieszczony razem z kompem na podszybiu czy może jest to osobny moduł gdzieś koło bezpieczników w środku?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #19 - Środa, 20.02.2008, 20:23:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: warcol
est umieszczony razem z kompem na podszybiu
To by było trzecie miejsce. Do tej pory znałem dwa: osobny moduł pod zegarami i zegary. W przytoczonym pojeździe stawiam na osobny moduł poniżej zegarów.
Zapisane

Ranger Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: WROCŁAW
Samochód: IBIZA '95 1.4 ABD

« Odpowiedz #20 - Piątek, 22.02.2008, 01:43:21 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem identyczny przypadek z gaśnięciem silnika przy rozruchu i pomogło dociśnięcie wszystkich bezpieczników które znajdują się w skrzynce pod kierownicą, bez szukania który za co odpowiada.
Na początku straszono mnie wymianą komputera, przeprogramowaniem kluczyków etc, na szczęście znalazłem gdzieś posta o dociśnięciu bezpieczników i BINGO!
Polecam!
Ew. nie zaszkodzi wyjąć każdy z osobna i sprawdzić czy styki nie zaśniedziały i przeczyścić jakimś preparatem, WD40?
Najprostsza i najszybsza metoda i bezpłatna :D
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Gasnący silnik
Skocz do: