+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem z kierownicą
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z kierownicą  (Przeczytany 3887 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Freeway
Gość



« Piątek, 09.02.2007, 06:46:23 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Od jakiegoś czasu nie blokuje mi się kierownica po wyjęcu kluczyka. Czasami zaskoczy, ale bardzo rzadko. Została wymieniona obuduwa stacyjki, element który teoretycznie odpowiada za blokadę - i dalej nic. Czy ktoś spotkał się już z tym problemem ? Może przyczyna leży gdzie indziej.
Dotyczy Ibizy '01

Serdeczne dzięki za wszelkie sugestie i porady
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #1 - Piątek, 09.02.2007, 07:25:40 - NIEPRZECZYTANA »

tak przyczyna lezy prawdopodobnie w wkładzie stacyjki bo nie wyskakuje wkład i przez to sie kierownica nie blokuje tez tak miałem i wkład to powodował. Zauwaz czy jak wyjmujesz kluczyk to wkład sie podnosi tzn blaszka odskakuje od strony kierownicy
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Freeway
Gość



« Odpowiedz #2 - Piątek, 09.02.2007, 08:46:00 - NIEPRZECZYTANA »

przepraszam za lamerskie pytanie, czy cała stacyjka jest do wymiany, czy można wymienić tylko ten wkład ?
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #3 - Piątek, 09.02.2007, 09:06:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Freeway"
przepraszam za lamerskie pytanie, czy cała stacyjka jest do wymiany, czy można wymienić tylko ten wkład ?


z tego co wiem to wklad i nawet chyba nie jest to za drogie.
I mozna zalatwic ze klucz dalej bedzie ci pasowal :)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #4 - Piątek, 09.02.2007, 09:35:51 - NIEPRZECZYTANA »

No wiec wkłąd nowy kosztuje kolo 200-400zł zalezy czy uda Ci sie od producenta kupic ja miałem podobnie ze swoim i dałem go do regenracji cena 50zł i wszystko ładnie pieknie a jesli nie uda sie tego zrobic to wymiana stacyjki plus ok 50zł zmiana zapadek na takie jak były
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Freeway
Gość



« Odpowiedz #5 - Niedziela, 11.02.2007, 10:09:58 - NIEPRZECZYTANA »

No i już po wszystkim, po wyjęciu kluczyka nie odbijała jakaś ruchoma część wkładu stacyjki. po wymianie tej częśc wszystko wróciło do normy.
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam !
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 11.02.2007, 10:40:50 - NIEPRZECZYTANA »

czyli tak jak mowiłem:) pozdrrawiam:D
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Problem z kierownicą
Skocz do: