Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Remont silnika - jaka uszczelka i śruby do głowicy, jakie pierścienie?  (Przeczytany 4044 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
mario2k8 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: blisko Żywca :)
Samochód: Ibiza 2001 ALH

« Poniedziałek, 14.11.2011, 00:23:45 - NIEPRZECZYTANA »

Jak w temacie 1.9TDI ALH. Kompletuje części.
Uszczelniacze zaworowe - Corteco
uszczelka głowicy - ?? Reinz, elring czy oryginał serwisowy?
śruby - ?? reinz czy oryginał tu różnica w cenie 160zł. Jaka firma robi do aso?
pierścienie - KolbenSchmidt

Proszę o sugestie co polecacie.
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 14.11.2011, 07:55:22 - NIEPRZECZYTANA »

A czy to aż taka wielka różnica w tych elementach? KolbenSchmidt są ok, można brać, uszczelki Elring są zazwyczaj droższe od Reinz, ale według mnie są lepsze jakościowo, jednak wiele razy słyszałem od innych mechaników, że Reinz ma mocniejsze uszczelki niż Elring.
Wymieniasz którekolwiek panewki? Sworznie/tłoki?
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
mario2k8 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: blisko Żywca :)
Samochód: Ibiza 2001 ALH

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 14.11.2011, 10:50:34 - NIEPRZECZYTANA »

Nie nie wymieniam bo nie ma potrzeby a jakoś specjalnie nie chce mi się inwestować biorąc pod uwagę że w przyszłości diesel będzie pewnie mało atrakcyjny na rynku. Generalnie powodem remontu były 2 pierścienie olejowe na środkowych tłokach oraz uszczelniacze które powodowały duży pobór oleju. Gładzie cylindrów są ok, a ich zużycie bardzo małe to samo z panewkami sworzniami oraz układem zaworowym, nawet głowica prosta 0.08 odchyłki na dużej odległości więc zastanawiam sie czy planować bo warsztat regeneracji powiedział że to dopuszczalne i szkoda zbierać materiał. Dlatego szukam solidnej uszczelki.
Jakie śruby polecacie?
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 14.11.2011, 10:51:42 wysłane przez mario2k8 » Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Remont silnika - jaka uszczelka i śruby do głowicy, jakie pierścienie?
Skocz do: