+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» LPdi do TSI
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: LPdi do TSI  (Przeczytany 4258 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Krzemo2000 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: altea,2010,18tsi

« Niedziela, 26.01.2014, 14:55:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cześć.Czy ktoś już zamontował taka instalację w swoim samochodzie????
Nie chodzi mi o instalację z tzw dotryskiem benzyny, tylko o bezpośredni wtrysk LPG w stanie ciekłym.
Moja Ibiza stała się za mała i czas przesiąść się na coś większego.
Wybór padł na Altee,przy okazji zastanawiam się nad możliwością zagazowanie silnika TSI.
Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Zapisane
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 27.01.2014, 08:49:46 - NIEPRZECZYTANA »

Ceny takich instalacji są kosmiczne. Musiałbyś robić niebotyczne ilości kilometrów, żeby było warto. Nie wiadomo jak wtryski zareagują na inne, bardziej suche paliwo.
Ja robię 20 tysięcy rocznie na E98 i nie opłaca mi się...   :-X
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
ziemniak26 Mężczyzna
DieselPower
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 27.01.2014, 19:37:55 - NIEPRZECZYTANA »

Znajomy ma tego typu instalację w Imprezie WRX. Samochód z takim wynalazkiem został już sprowadzony, więc ręka polskiego "specjalisty" tego nie dotykała. Ogólnie rozwiązanie dobre, jeżeli jesteś przekonany że z samochodem nie będziesz się rozstawał przez długie lata.

Nigdy nie byłem przeciwnikiem instalacji, bo to paliwo jak każde inne. Trzeba usiąść z kalkulatorem i na spokojnie wszystko przeliczyć...inne wyjścia nie ma.
Zapisane

"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 27.01.2014, 22:25:04 - NIEPRZECZYTANA »

Poszukaj na OctaviaClub.pl Jest cały wątek o LPdi w 1.8TSi. Założona w Polsce, opisane problemy z montażem, regulacją, a potem już raczej spokojna eksploatacja.
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

Krzemo2000 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: altea,2010,18tsi

« Odpowiedz #4 - Środa, 29.01.2014, 22:21:06 - NIEPRZECZYTANA »

wielkie dzięki za odpowiedzi. Byłem na razie u dwóch gazowników i wiem mniej niż przed wizytą  :(
Każdy chwali swoje.A ty bądz mądry
Zapisane
qczarq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cupra 1P

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 17.03.2014, 15:03:01 - NIEPRZECZYTANA »

Podstawowa zasady LPG.

1. Bezpośredni wtrysk benzyny? - nie zakładaj LPG
2. Doładowany silnik z turbiną o zmiennej geometrii łopatek - nie zakładaj LPG
1+2+LPG = 100.000KM po silniku.
Zapisane

Seat Leon Cupra 3..HP 4..NM

3''Kaliński,NGK PFR7Q,S3 Intercooler,Forge TT+BOV+BSH,HPFP CDLA+Autotech+RS4 Valve, KONI FSD,Power Flex Torque Mount Insert,D2-Racing 8 pot,Ferrodo Ds2500,18"OZ Ultraleggera Black+Federal 595RS-R,JVC KW-AV60BT,EvoG's

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» LPdi do TSI
Skocz do: