Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Elektroniczne sterowanie nawiewem-problem  (Przeczytany 4662 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
adamkloc Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: Cordoba Vario 1.4 2000r

« Wtorek, 04.06.2013, 18:41:17 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, posiadam Seata Vario 2000r 1.4 MPI- mam takie pytanko, w sumie nie wiem czy dobry tytuł dałem ale nie wiem jak się to nazywa ale trudno, do sedna, od czasu do czasu jak mam wyłączony nawiew całkowicie czyli na wyświetlaczu widnieje napis OFF słyszę jak w desce pracują silniczki od ustawiania nawiewu.I tu pytanie czy to normalne??Dodam że  ostatnio miałem naprawiany cały ten panel i radio było czyszczone, po czy był podłączony do kompa i żadnych błędów nie wykazało, test nadmuchu i tych silniczków wyszedł ok. Wiec w czym problem, czy to normalne zjawisko?Z góry dziękuję za pomoc.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 04.06.2013, 18:45:30 - NIEPRZECZYTANA »

a teraz wychodzi jakis blad? sa jakies problemy?
wyciagnij filtr i zobacz czy recyrkulacja jest wtedy zamknieta jak slychac silniki
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
adamkloc Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: Cordoba Vario 1.4 2000r

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 04.06.2013, 18:48:28 - NIEPRZECZYTANA »

Błędów brak,problemów brak klima działa,nawiewy działają.Tylko mnie zastanawia czemu to czasem pracuje jak jest wyłączone, może jakieś zwarcie sie czasem robi.Ale w sumie gdzie wszystko jest w radio a to było naprawiany.A co do filtra t o o kabinowy chodzi?A recyrkulacja to obieg zamkniety dobrze rozuiem.Bo tez byslałem że to w tym może jest problem że sie samo oprzełącza z nadmuch zewnetrznego na obieg zamkniety.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 04.06.2013, 19:04:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: adamkloc
A co do filtra t o o kabinowy chodzi?A recyrkulacja to obieg zamkniety dobrze rozuiem
tak
zwykle po wylaczeniu nawiewu zamyka klape
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
adamkloc Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: Cordoba Vario 1.4 2000r

« Odpowiedz #4 - Wtorek, 04.06.2013, 19:23:34 - NIEPRZECZYTANA »

To tu może problem tkwi , może nie może domknąc klapy?i dlatego silniczki pracuja.
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #5 - Wtorek, 04.06.2013, 19:58:39 - NIEPRZECZYTANA »

Jeżeli coś to zmienia. U mnie w golfie z climatronikiem gdy mam nawiew na off i np zimą jadę 100-120 (a wcześniej miałem nawiew ustawiony na HI) z kratek leci bardzo ciepłe powietrze. Wiec u mnie obieg zamknięty się nie włącza po wyłaczeniu climatronica.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja» Elektroniczne sterowanie nawiewem-problem
Skocz do: