+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Zasilanie pompy paliwa
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zasilanie pompy paliwa  (Przeczytany 3451 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
waldi_sz Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Opole
Samochód: Cordoba Vario, 1998, 1,6 AEE

« Sobota, 25.08.2012, 09:06:42 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, niedawno wymieniłem pompę paliwa i zdecydowałem się na odłączanie pompy paliwa przy jeździe na LPG. Poległem jednak na problemie trywialnym - nie mogę znaleźć przewodów zasilających pompę. Którędy są one prowadzone czy innymi słowy gdzie najlepiej wpiąć się w obwód.
Umieszczenie przekaźnika zakładam w komorze pod deską rozdzielczą.

Pozdrówka
W.
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #1 - Sobota, 25.08.2012, 10:44:50 - NIEPRZECZYTANA »

Poszukaj w skrzynce bezpieczników przekaźnika odpowiedzialnego za pompę i będziesz miał przewody. Spis znajdziesz >>tu<<
Zapisane
waldi_sz Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Opole
Samochód: Cordoba Vario, 1998, 1,6 AEE

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 26.08.2012, 21:34:37 - NIEPRZECZYTANA »

Znalezienie przekaźnika to był pierwszy ruch. Problem w tym, że nad panelem z przekaźnikami i bezpiecznikami jest 1000 przewodów i elementów alarmu założonego przez poprzedniego właściciela. Wolałbym tego nie ruszać bo przy takiej pajęczynie uszkodzić łatwo i wtedy już sam z tym sobie nie poradzę. Dlatego pomyślałem o dobraniu się do przewodu "na trasie".
Inna  możliwość to włączenie się w bezpiecznik pompy. W sumie najłatwiejsza ale zabezpiecza on też sondę lambda. I jak to zwykle są dwie szkoły jedna na tak, druga na nie i stąd moje rozterki. Jeśli ktoś ma mocny argument za lub przecie - poproszę.

pzdr
W.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Zasilanie pompy paliwa
Skocz do: