Ja kupiłem zestaw z cyfrowymi przetwornicami, są one tak malutkie i nie ?sieją? w radiu, więc polecam. Cała operacja zajęła mi 30 minut. Otwieramy pokrywę silnika, ściągamy dekielek który zakrywa nam żarówki. Wyciągamy żarówki mijania oraz ten drucik co ją trzyma, by przełożyć żarnik. Następnie mierzymy środkową część tej gumowej wkładki, która ma być wsadzona w ten dekielek.
Ze względu, że nie miałem tak dużego wiertła. Rysujemy sobie kółeczko i wiercimy małe otworki po obwodzie.
Teraz akcja z pilniczkiem. Nie wyszło za okrągło na zdjęciu, no ale potem zrobiłem jak należy
Składamy
Następnie wkładamy żarnik oraz każdy przewód na swoje miejsce ? nie da się pomylić, tzn. inaczej się nie da wsadzić
Gdy mamy już wszystko podłączone to myślimy co zrobić z przetwornicą? Ja przymocowałem ją do lampy od dołu (bo miałem wyjęte lampy. Jak wyjąć lampy można znaleźć w moim poradniku ?Przyciemnianie lamp?). Inny pomysł na schowanie przetwornicy to przykręcić gdzieś do błotnika od wewnętrznej strony. Jeszcze inny pomysł, taki ?przejściowy?, to można jedną przymocować opaskami do zbiornika wspomagania, a drugą wsadzić za zbiornik spryskiwacza
END.
Nie biorę odpowiedzialności, jak by się coś działo nie tak. Wszystko robicie na własną odpowiedzialność. Jak coś to służę pomocą.
Pamiętajcie, że ksenony wg. prawa są niedozwolone, no ale naprawdę polepszają widoczność.