Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Zapłon
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Zapłon (Przeczytany 5693 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
patryciusz
Świeżak
Offline
Skąd: pruszków
Zapłon
«
Poniedziałek, 16.01.2006, 22:46:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
Seat ibiza 1.4 (ABD)
problem jest taki, ze po podlaczeniu lampy stroboskopowej zaczynamy ustawiac sobie zaplon, niestety zaplon lata, nie da sie ustawic idealnie np 6 stopni przed GMP, mozna tylko ustawic na oko poniewaz stroboskop swieci raz na 8 stopni raz na 6 czy 3 a czasmi wylatuje na 0 obroty są tak gdzieś koło 900 silnik pracuje równo co może byc przyczyną
Zapisane
hudy
Użytkownik
Offline
Skąd: Radom
Samochód: mondeo mk1
Zapłon
«
Odpowiedz #1 -
Wtorek, 17.01.2006, 09:53:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
nie dam sobie nic uciąć ale tam sie chyba zapłonu nie reguluje.... od tego jest czujnik halla przy aparacie zapłonowym.... może jest uszkodzony?
Zapisane
Cordoba powered by hudy and LPG, sprzedana.....
patryciusz
Świeżak
Offline
Skąd: pruszków
Zapłon
«
Odpowiedz #2 -
Wtorek, 17.01.2006, 19:43:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
po podłaczeniu (VAG ) i odczycie wyprzedzenia zapłonu jest ta sama sytuacja że zapłon lata na biegu jałowym a po zwiększeniu prękości obrotowej np: do 3000 już wyprzedzenie jest stałe i jest oki
Zapisane
hudy
Użytkownik
Offline
Skąd: Radom
Samochód: mondeo mk1
Zapłon
«
Odpowiedz #3 -
Wtorek, 17.01.2006, 21:27:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
no to wygląda na czujnik halla
Zapisane
Cordoba powered by hudy and LPG, sprzedana.....
vendettalub
Gość
Zapłon
«
Odpowiedz #4 -
Wtorek, 14.02.2006, 08:45:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
Miałem taki sam problem! Niestety u mnie zakończyło sie wymian? aparatu zapłonowego co kosztowało mnie 750 zł + wymiana
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Zapłon
«
Odpowiedz #5 -
Piątek, 17.02.2006, 21:32:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cos mi sie wydaje ze trzeba najpierw w kompie zablokowac zmiane kata wyprzedzenia zaplonu a dopiero potem go regulowac. Komp caly czas zmienia dawke paliwa i kat zaplony aby zapewnic optymalna prace silnika na wolnych obrotach. Mysle ze wiecej na ten temat moze wiedziec Jobski
Zapisane
patryciusz
Świeżak
Offline
Skąd: pruszków
Zapłon
«
Odpowiedz #6 -
Niedziela, 19.02.2006, 23:23:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
oki
dzieki jak będe miał więcej czasu to się troche pobawie z tym zapłonem i VAG podepne
[
Dodano
: 2006-04-21, 17:19
]
Już wiem co było nie tak trzeba było podpiąć VAG i w nastawach podstawowych wpisać 000 po tej czynność komp nie przestawia zapłon i można ustawić bezproblemowo.
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Zapłon
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...