+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Zapłon
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zapłon  (Przeczytany 5693 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
patryciusz
Świeżak
Offline Offline



Skąd: pruszków

« Poniedziałek, 16.01.2006, 22:46:15 - NIEPRZECZYTANA »

Seat ibiza 1.4 (ABD)
problem jest taki, ze po podlaczeniu lampy stroboskopowej zaczynamy ustawiac sobie zaplon, niestety zaplon lata, nie da sie ustawic idealnie np 6 stopni przed GMP, mozna tylko ustawic na oko poniewaz stroboskop swieci raz na 8 stopni raz na 6 czy 3 a czasmi wylatuje na 0 obroty są tak gdzieś koło 900 silnik pracuje równo co może byc przyczyną
Zapisane
hudy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: mondeo mk1

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 17.01.2006, 09:53:06 - NIEPRZECZYTANA »

nie dam sobie nic uciąć ale tam sie chyba zapłonu nie reguluje.... od tego jest czujnik halla przy aparacie zapłonowym.... może jest uszkodzony?
Zapisane

Cordoba powered by hudy and LPG, sprzedana.....
patryciusz
Świeżak
Offline Offline



Skąd: pruszków

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 17.01.2006, 19:43:52 - NIEPRZECZYTANA »

po podłaczeniu (VAG ) i odczycie wyprzedzenia zapłonu jest ta sama sytuacja że zapłon lata na biegu jałowym a po zwiększeniu prękości obrotowej np: do 3000 już wyprzedzenie jest stałe i jest oki
Zapisane
hudy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: mondeo mk1

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 17.01.2006, 21:27:30 - NIEPRZECZYTANA »

no to wygląda na czujnik halla
Zapisane

Cordoba powered by hudy and LPG, sprzedana.....
vendettalub
Gość



« Odpowiedz #4 - Wtorek, 14.02.2006, 08:45:58 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem taki sam problem! Niestety u mnie zakończyło sie wymian? aparatu zapłonowego co kosztowało mnie 750 zł + wymiana :)
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #5 - Piątek, 17.02.2006, 21:32:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cos mi sie wydaje ze trzeba najpierw w kompie zablokowac zmiane kata wyprzedzenia zaplonu a dopiero potem go regulowac. Komp caly czas zmienia dawke paliwa i kat zaplony aby zapewnic optymalna prace silnika na wolnych obrotach. Mysle ze wiecej na ten temat moze wiedziec Jobski
Zapisane

patryciusz
Świeżak
Offline Offline



Skąd: pruszków

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 19.02.2006, 23:23:38 - NIEPRZECZYTANA »

oki
dzieki jak będe miał więcej czasu to się troche pobawie z tym zapłonem i VAG podepne

[ Dodano: 2006-04-21, 17:19 ]
Już wiem co było nie tak trzeba było podpiąć VAG  i w nastawach podstawowych wpisać 000 po tej czynność komp nie przestawia zapłon i można ustawić bezproblemowo.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Zapłon
Skocz do: