Tytuł: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Martini Środa, 06.09.2006, 11:36:37 Czy przy załączonym zapłonie - silnik nie chodzi;
- powinien wyskakiwać błąd 515 - Czujnik Halla -G40 (brak sygnału) :?: kiedy silnik chodzi - błędu nie ma, czy czujnik jest walniety czy ma inną oporność niż powinien, a może ten błąd się pojawia za kazdym razem :?: jak pierwszy raz byłem na diagnostyce to gośc nie pisną słówkiem że coś jest nie tak. (http://www.martini.biezanow.net/seat/clip1.jpg) Jakiej Wy wersji vaga uzywacie, a może vwtool, bo mam pewien problem, jak próbuje zarejestrować wersje 4.09 jest cacy i sie rejestruje natomiast jak chce odczytać pojedyncze wartości powyżej grupy 10 to mi wyskakuje że nie jest zarejestrowany vag i jest kicha (oczywiście wersja powiedzmy "darmowa" , to samo mam przy adaptacji nie wiem czemu ale przy kazdym bloku wychodzi np. error - group 006 - nie - dostępny (http://www.martini.biezanow.net/seat/clip_21.jpg) mam silnik 1f może cholera nie da sie żadych adaptacji zrobić ? może jakiś kichowaty sterownik jest już sam nie wiem i ile grup mozna podświetlić w vag ? mi dochodzi do 5 i w 6 już errory są Przy testowaniu golfa III 1.4 miałem tez nieznane 2 błedy 20557 i 8240 po skasowaniu już sie nie pojawiły i być może sie nie pojawią ale ciekawy jestem co to było. Wyskoczyło też 561 - Sonda lambda adaptacja - limit adaptacji za wysoki - co może być tego przyczyną :?: IMO może zrobić jakiś temaci z problemami z testami vagiem ze screenami itp żeby było wszystko jasne :?: ja dysponuje zrzutami z vaga pierwszych 5 grup z wartościami przy zagrzanym silniku może porównamy sobie wartości :?: Co Wy na to :?: Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 06.09.2006, 12:34:44 Cytat: "Martini" Czy przy załączonym zapłonie - silnik nie chodzi; - powinien wyskakiwać błąd 515 - Czujnik Halla -G40 (brak sygnału) Tak to normalne. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Środa, 06.09.2006, 17:40:12 Cytat: "Martini" ja dysponuje zrzutami z vaga pierwszych 5 grup z wartościami przy zagrzanym silniku może porównamy sobie wartości Mozesz wrzucic ew dac na priva lub maila. Mam ten sam silnik wiec jak uruchomie lapciaka (dzis kupilem i nie ma nawet systemu) to cos odesle. Co do malej ilosci grup to chyba normalne. Nie pamietam ile bylo u mnie ale cos malutko. Uzywam VAGa 3.2.... Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Martini Środa, 06.09.2006, 18:30:49 Cytat: "KKKKris" Mam ten sam silnik wiec jak uruchomie lapciaka (dzis kupilem i nie ma nawet systemu) to cos odesle. Co do malej ilosci grup to chyba normalne a co z adaptacją ? Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Środa, 06.09.2006, 20:38:37 Cytat: "Martini" a co z adaptacją ? Nie mialem na razie problemow z silnikiem (a dokladnie z elektronika), wiec nie bawilem sie tym. Poza tym korzystalem z cudzego laptopa wiec nie mialem wiele czasu na zabawe. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Martini Poniedziałek, 11.09.2006, 11:38:04 nie wiem czy to prawda, ale ostatnio sie dowiedziałem - iż w jednopunkcie nie da sie zrobic adaptacji vagiem :?: czy to prawda :?: czy w ogóle kto kolwiek orientuje sie w tych vag'ach i może coś napisać ciekawego :?:
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 18.09.2006, 21:28:39 Cytat: "Martini" Jakiej Wy wersji vaga uzywacie, a może vwtool, bo mam pewien problem, jak próbuje zarejestrować wersje 4.09 jest cacy i sie rejestruje natomiast jak chce odczytać pojedyncze wartości powyżej grupy 10 to mi wyskakuje że nie jest zarejestrowany vag i jest kicha (oczywiście wersja powiedzmy "darmowa" , to samo mam przy adaptacji nie wiem czemu ale przy kazdym bloku wychodzi np. error - group 006 - nie - dostępny Mam ta sama wersje z crackiem bez rejestracji i jest to samo. Cytat: "Martini" i ile grup mozna podświetlić w vag ? mi dochodzi do 5 i w 6 już errory są Ja mam 5 i tez errory dalej. Moze ktos opisze dokladnie te wartosci?? (co do czego) (http://img381.imageshack.us/img381/9035/odczytec5.jpg) (http://imageshack.us) [ Dodano: 2006-09-18, 22:30 ] Cytat: "Martini" Wyskoczyło też 561 - Sonda lambda adaptacja - limit adaptacji za wysoki - co może być tego przyczyną Skad to tlumaczenie bledu?Dolanczam do pytania. To po diagnostyce u mnie: VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 032 906 026 F Component and/or Version: 1,6l R4 MONO 1.2.3 D51 Software Coding: PMC 01 Work Shop Code: 2 Faults Found: 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 03-00 - No Signal 00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs 09-10 - Please Register/Activate - Intermittent Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Martini Wtorek, 19.09.2006, 09:45:38 primo nie ma powiększenia obrazka :mrgreen:
Cytat: "raby" Mam ta sama wersje z crackiem bez rejestracji i jest to samo jeśli miałbys skrakowana wersje nie wyskoczyło by przy błędach Cytat: "raby" 00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs 09-10 - Please Register/Activate - Intermittent Cytat: "raby" Martini napisał/a: Wyskoczyło też 561 - Sonda lambda adaptacja - limit adaptacji za wysoki - co może być tego przyczyną Skad to tlumaczenie bledu? gośc w tym golfie wymienił sonde i nie zrobił resetu, ani nie odpiłą klemy i dlatego zarejestrowało mu błąd przyjęcia sondy lambda (mimo iż pracowała poprawnie i na spalinach miał wszystko w normie) po wykasowaniu błędu to już sie nie powtórzyło jeśkui chodzi o Cytat: "raby" 00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs to regulacja składu mieszanki sie kłaniabłędy wyskoczyłu na beznynie czy na gazie ?? [ Dodano: 2006-09-19, 10:54 ] Blok 1 1. obroty silnika 2. temepratura silnika 3. współczynnik adaptacji sondy lambda 4. status operacyjny Blok 2 1. obroty silnika 2. czas wtrysku 3. napięcie AQ 4. Temperatura zasysanego powietrza Blok 3 1. obroty silnika 2. obciążenie silnika 3. otwarcie przepustnicy 4. kąt wyprzedzenia zapłony (wyliczony) Blok 4 1. obroty silnika 2. obciążenie silnika 3. prędkość 4. status operacyjny Blok 5 1. obroty silnika 2. wypełnienie impulsu zaworu EVAP 3. współczynnik adaptacji sondy lambda 4. wartość korekcji mieszanki Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 19.09.2006, 17:55:38 Cytat: "Martini" primo nie ma powiększenia obrazka Jak nie jak tak! Wystarczy kliknac w zdjecie. Cytat: "Martini" błędy wyskoczyłu na beznynie czy na gazie ?? Po jezdzie na gazie ale wczesniej go nie bylo! Podlaczylem kompa 1 raz i nic nie bylo. Zrobilem to na nastepny dzien i juz byl blad. Teraz ciagle kasuje ale znowu sie pojawia. Przy kasowaniu bledu wywala jakies okno z informacja ze blad komunikacji. Musze wylaczyc zaplon i ponownie wlaczyc bo inaczej Vag-com nie dziala. Po ponownym sprawdzeniu bledu nie ma ale i tak po jakims czsie sie pojawia. [ Dodano: 2006-09-19, 18:58 ] Cytat: "Martini" raby napisał/a: Mam ta sama wersje z crackiem bez rejestracji i jest to samo jeśli miałbys skrakowana wersje nie wyskoczyło by przy błędach Sprawdze to w wolnej chwili ale cos tam robilem :neutral: Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Martini Środa, 20.09.2006, 09:04:22 wersje vag-com pl stabilną masz na rapidzie, hasło znasz
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Zyga4don Piątek, 23.01.2009, 12:01:41 Witam, jakie powinno byc wskazanie vag'a co do temp. powietrza zasysanego? czy powinna byc podobna do temp. otoczenia czy jest to zupełnie coś innego... ?? Wpinałam ostatnio vag na zimnym silniku i pokazywał coś ok 20st ????
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KYS Piątek, 23.01.2009, 15:07:55 Szybkie pytanie:
Próbowałem podłączyć się VAG'iem do kumpla Leona I (rocznik 2000, silnik 1.6 AEH). VAG-COM nie chciał połaczyć się z żadnym sterownikiem, a jak zrobiłem testowanie złącza OBD to zwróciło komunikat, że samochód nie obsługuje protokołu OBD II. O co biega? Dodam, że VAG działa u mnie bez problemów. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Piątek, 23.01.2009, 17:05:23 Cytat: Zyga4don Wpinałam ostatnio vag na zimnym silniku i pokazywał coś ok 20st ???? Też u siebie zauważyłem coś takiego. W zegarach, pomimo całonocnego postoju i temp. poniżej 0 VAG odczytał 30stC. Ale potem odczyt jest OK. Może taki jest zakres pomiaru?Cytat: KYS samochód nie obsługuje protokołu OBD II. Za stary samochód na OBD2. U mnie to samo. Test negatywny.Może nie ma zasilania w gnieździe diagnostycznym? Czasem włączone radio blokuje komunikację... Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KYS Piątek, 23.01.2009, 17:51:30 Cytat: KKKKris Może nie ma zasilania w gnieździe diagnostycznym? Czasem włączone radio blokuje komunikację... Hmm nie wiem, czy to jest wyznacznik napięcia w gnieździe, ale dioda na złączu po podpięciu do gniazda świeciła.Zabiłeś mnie z tym radiem - faktycznie było włączone! Muszę sprawdzić ten trop... Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Piątek, 23.01.2009, 19:48:47 Cytat: KYS Hmm nie wiem, czy to jest wyznacznik napięcia w gnieździe, ale dioda na złączu po podpięciu do gniazda świeciła. Interfejs jest zasilany z autka, ale jak dioda świeciła to chyba było.Napisano: Piątek, 23.01.2009, 19:47:02 A z tym radiem to nie pamiętam w jakim autku, ale radio chyba Aura. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: aboz Piątek, 23.01.2009, 21:23:06 U mnie żaden illegal stuff nie łączy się z silnikiem. Oryginały ok - crack version doopa. Nie miałem problemów z połączeniem się za pomocą urządzenia diagnostycznego innego niż VAG.
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KYS Piątek, 23.01.2009, 21:36:11 Cytuj U mnie żaden illegal stuff nie łączy się z silnikiem. Oryginały ok - crack version doopa. Nie miałem problemów z połączeniem się za pomocą urządzenia diagnostycznego innego niż VAG. Próbowałem VAG-COM'em 409 ściągniętym ze strony Ross Tech'a... nic nie crackowałem :angel: Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: aboz Piątek, 23.01.2009, 21:39:50 Cytuj Próbowałem VAG-COM'em 409 ściągniętym ze strony Ross Tech'a... nic nie crackowałem :angel: U mnie też nie chodziły wersje testowe. Ten sam program w pełnej wersji hulał aż miło. Wiem tylko, że u mnie siedzi sterownik siemens. Może Leoś ma podobny. Z włoskimi sterownikami chyba nie ma problemu.Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KYS Piątek, 23.01.2009, 21:42:47 Cytat: aboz U mnie też nie chodziły wersje testowe. Ten sam program w pełnej wersji hulał aż miło. Wiem tylko, że u mnie siedzi sterownik siemens. Może Leoś ma podobny. Z włoskimi sterownikami chyba nie ma problemu. Ale wybredne te Cordoby/Leony :P No i skąd ja wezmę taki "pełny" program, żeby udowodnić, że to nie wina kabla tylko samochodu :eye: Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: the_ozyrys Sobota, 24.01.2009, 10:46:15 Andrzejku, u Ciebie chodzi o oryginalność kabla, a nie softa... 8)
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Zyga4don Sobota, 24.01.2009, 12:54:49 Cytat: KKKKris Też u siebie zauważyłem coś takiego. W zegarach, pomimo całonocnego postoju i temp. poniżej 0 VAG odczytał 30stC. Ale potem odczyt jest OK. Może taki jest zakres pomiaru? no ale 30 st??? to w sierpniu po paru godzinach na postoju w słońcu to może tak... zastanawia mnie to bardzo, bo jeżeli jest tam czujnik który daje takie info do komputera to na pewno jest podawana zła mieszanka przez takie coś... no bo po coś jest to wskazanie.... no chyba że jest to temperatura w kolektorze ssącym gdzieś rzeczywiście takie wartości występują .... Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Sobota, 24.01.2009, 15:01:14 Cytat: Zyga4don Wpinałam ostatnio vag na zimnym silniku i pokazywał coś ok 20st ???? Jeśli choć chwilę pracował tzn odpalenie i VAG to może zasysał ciepłe powietrze z okolic kolektora wydechwego.A moim wskazaniem się nie przejmuję. Jak ruszy wskazówka na desce to jest OK. Wskazanie VAG=~wskaźnik. No i ten pomiar jest tylko do wskaźnika. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Zyga4don Sobota, 24.01.2009, 16:00:15 Cytat: KKKKris Jak ruszy wskazówka na desce to jest OK. Wskazanie VAG=~wskaźnik. No i ten pomiar jest tylko do wskaźnika. tak ale temp. do wskaźnika to temperatura cieczy chłodzącej... a nie powietrza Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: vicotel Niedziela, 25.01.2009, 15:26:21 Co może znaczyć ten komunikat kto mi pomoże ?
(http://www.vicotel.republika.pl/1.jpg) Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Zyga4don Niedziela, 25.01.2009, 19:29:23 pogrzeb w ustawieniach portu com
prędkość, ew. parzystość przestaw Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: vicotel Niedziela, 25.01.2009, 19:58:07 Zmieniłem "Latency Timer " na 10 msec
hmm a tą parzystość to gdzie dokładnie się przestawia ? Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Zyga4don Niedziela, 25.01.2009, 20:30:08 właściwości portu com -> zaawansowane
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: vicotel Niedziela, 25.01.2009, 21:01:44 Ja tam mam tylko takie coś i co by tam można było zmienić ? :-\
(http://www.vicotel.republika.pl/111.jpg) Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: cyc999 Wtorek, 27.01.2009, 12:23:31 mam to samo polski vag sie laczy a vag com nie chce >:( silniek BCB leon ktos to rozwiazal :?:
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Kozak Piątek, 30.01.2009, 12:10:56 a u mnie odwrotnie, vag-com dziala ,a polski vag nie :/
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: cyc999 Piątek, 30.01.2009, 12:49:00 heh tez tak mam wywalilem sterowniki i je jeszcze raz zainstalowalem i teraz dzila vagcom ;D a polski vag juz nie :( nie mam teraz czasu na zaglebianie sie w to, jak do czegos dojde to napisze
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: vicotel Piątek, 20.02.2009, 17:04:19 Kombinuje już na wszystkie sposoby i jestem głupi :(
gdy daje test na vagu wyskakuje mi ze nie widzi interfejsu (http://www.vicotel.republika.pl/vag.jpg) Ale sterownik auta widzi (http://www.vicotel.republika.pl/vag1.JPG) Kombinuje już na wszystkie sposoby, przestawiam i nie wiem co jest grane może mam coś w kablach w samochodzie namieszane czy może coś z kompem, sterowniki kilka razy wywalałem i instalowałem i nadal nic :( :'( ma ktoś jakiegoś pomysła co by tu zrobić z tym ? Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Piątek, 20.02.2009, 17:14:46 Cytat: vicotel gdy daje test na vagu wyskakuje mi ze nie widzi interfejsu Ten pierwszy obrazek to chyba zły wkleiłeś. Tam nic nie pisze, że nie widzi interfejsu. Wręcz odwrotnie.Czego ty szukasz, przecież nie będzie pisało po polsku, że interfejs znaleziony. Działa to daj mu spokój i nie szukaj dziury w całym. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: vicotel Piątek, 20.02.2009, 17:21:04 Opto/ ISO: NO
Ross-Tech Design:NO Na polskim vagu wyskakuje że interfejs nie znaleziono Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: taz Piątek, 20.02.2009, 19:06:30 Opto/ ISO: NO Ross-Tech Design:NO Na polskim vagu wyskakuje że interfejs nie znaleziono Prawdopodobnie masz interfejs Viakena z przejsciowka RS232 na USB. U mnie tez tak sprawa wygląda ale normalnie mozna uzwywac waga Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: vicotel Piątek, 20.02.2009, 19:12:52 Tak Viakena ten http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76 (http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76)
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: taz Piątek, 20.02.2009, 19:18:14 czyli mamy to samo tyle ze Ty masz odrazu kabel usb a ja mam poprostu przejściówke
ten typ interfejsu tak ma Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: vicotel Piątek, 20.02.2009, 19:27:12 No ale właśnie nic mi nie pokazuje żadnych błędów ani informacji o aucie
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: taz Piątek, 20.02.2009, 19:44:32 a no to chyba juz wiem o co chodzi
TY masz interfejs na USB czyli na chlopski rozum powinienes zaznaczyc w Vag Comie USB a nie COM1. Wtedy wszystko powinno działać :-X Napisano: Piątek, 20.02.2009, 19:42:37 Kombinuje już na wszystkie sposoby i jestem głupi :( gdy daje test na vagu wyskakuje mi ze nie widzi interfejsu (http://www.vicotel.republika.pl/vag.jpg) Ale sterownik auta widzi (http://www.vicotel.republika.pl/vag1.JPG) Kombinuje już na wszystkie sposoby, przestawiam i nie wiem co jest grane może mam coś w kablach w samochodzie namieszane czy może coś z kompem, sterowniki kilka razy wywalałem i instalowałem i nadal nic :( :'( ma ktoś jakiegoś pomysła co by tu zrobić z tym ? Ale jak Ci nie wyswietla informacji o aucie jak wyświetla ? Naciskasz na Fault Code i tam masz błedy jakie wystepily u Ciebie w aucie :o Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: vicotel Piątek, 20.02.2009, 19:53:16 No tak właśnie tylko to wyświetla ale jak dam Fault Codes tez nic nie widzi żadnych błędów i nie wiem właśnie czy mam jakieś czy nie. Jak dam np Basic Settings też nic tam nie mam w pozostałych funkcjach też pusto :(
Napisano: Piątek, 20.02.2009, 19:51:55 Cytat: taz a no to chyba juz wiem o co chodzi TY masz interfejs na USB czyli na chlopski rozum powinienes zaznaczyc w Vag Comie USB a nie COM1. Wtedy wszystko powinno działać :-X No właśnie też próbowałem i też nic też wyskakuj jakiś błąd Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: taz Piątek, 20.02.2009, 19:54:00 Jesli polaczyłes sie z komputerem, klikasz 02 i nic sie nie wyswietla to nie masz błędów.
Jeśli chcesz sprawdzic czy działa to odepnij czujnik temp cieczy chlodzacej albo wtryczkę od silniczka krokowego, zapal auto i wtedy powinien zapisać sie jakiś błąd Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: vicotel Piątek, 20.02.2009, 19:58:43 No właśnie też tak myślałem żeby coś odpiąć i sprawdzić czy coś wyskoczy :-\ ale może jest jakiś sposób na ten komunikat żeby był pozytywny :-\
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Piątek, 20.02.2009, 20:33:26 Port status: OK - status portu (RS, USB) OK
Interface: Found! - interfejs znaleziono Trzeciej lini niekojarzę Opto/ISO:NO jw Ostatnia informuje, że to nie interfejs Ross-Techa Cytat: vicotel ale może jest jakiś sposób na ten komunikat żeby był pozytywny Przypuszczam, że orginalny fejs Ross-Techa do pozytywny wynik, ale to cholernie drogie.Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: vicotel Piątek, 20.02.2009, 20:47:35 Ale na wag-com 311-2 wyskakuje taki komunikat ale to pewnie o to samo chodzi
(http://www.vicotel.republika.pl/vag2.jpg) Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: taz Piątek, 20.02.2009, 21:03:23 vicotel, nie kombiunuj :nonono:
Twoj interfejs wspolpracuje poprawnie tylko z wersja 409-1 Cytuj Oprogramowanie Współpracuje z programami VAG-COM do wersji 409-1, VWTool, GMTool i innymi kompatybilnymi z OBD II, obsługuje pojazdy grupy VW, niektóre modele: OPLA, Renault, Peugot, auta amerykańskie Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Piątek, 20.02.2009, 21:15:08 Cytat: taz Twoj interfejs wspolpracuje poprawnie tylko z wersja 409-1 Mała poprawka do versji 409.1Dodam, że do diagnostyki polecają częściej v3... , ale nie wiem czemu. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: vicotel Piątek, 20.02.2009, 21:16:04 Jutro odepnę czujnik tem. i sprawdzę czy mi pokaże jakiś błąd może i rzeczywiście działa
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Piątek, 20.02.2009, 21:28:10 Odpal autko i przeleć 03 Output test.
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: vicotel Niedziela, 22.02.2009, 21:00:47 OK jutro sprawdzę wszystko i zdam relacje ;)
Napisano: Piątek, 20.02.2009, 21:34:53 Dziś wziąłem się jeszcze raz za to odłączyłem czujnik temp. i jednak pokazało błąd więc jest ok ;D (http://www.vicotel.republika.pl/vagcom/temp.JPG) A teraz mam takie pytanie gdy daje Output Tests - 03 na włączonym zapłonie to pokazuje mi coś takiego : (http://www.vicotel.republika.pl/vagcom/2.JPG) A gdy na odpalonym silniku to : (http://www.vicotel.republika.pl/vagcom/3.JPG) I czy to tak ma być ? I jeszcze jedno pytanko :-[ na poniższym screenie Voltage skacze mi od 0.12 do 0.90 i Inj. On Time skocze od 4.12 do 4.90 i czy to tak ma być czy coś jest nie tak ? :-\ (http://www.vicotel.republika.pl/vagcom/4.JPG) Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Niedziela, 22.02.2009, 21:50:00 Cytat: vicotel I czy to tak ma być ? Tak. Co do drugiego to już za długo nie mam benzynki i nie pamiętam, ale napewno nie będą to wartości stałe. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: starfire Czwartek, 07.05.2009, 10:09:58 Witam
Problemem moim jest czujnik temperatury cieczy ktory chcialem stestowac - ma on dwa obwody jeden na silnik drugi na zegary. Odczytac modul 1 silnik moge ez problemu, niestety czy to polski vag czy vw tool czy vag com nie moge odczytac modulu 17 czyli zegarow by sprawdzic ta druga temp. Ktos ma pomysl gdzie lezy przyczyna ??? Pozdrawiam Starfire od KYS: Szukajka zacięła się? Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Czwartek, 07.05.2009, 11:17:46 Może rocznik auta.
Być może jeszcze nie było komunikacji z szafą w tym roczniku. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: starfire Czwartek, 07.05.2009, 14:31:11 no moze moze ale jak to sprawdzic? jakas tabela gdzies jest ?
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: kriss Czwartek, 17.09.2009, 18:31:39 witam mam problem z audi znajomego A4 98rok 1,8 8V i chcialbym sparwdzic sonde lambda lae w ktorym parametrze mam ja sprawdzic i w jakim zakresie powinna pracowac?? Z gory dzieki za pomoc 8)
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: itros Niedziela, 29.11.2009, 18:42:14 Niedawno zakupiłem sobie interface diagnostyczny VAG dokładnie taki: http://allegro.pl/item819990378_najtanszy_vag_usb_z_2_liniami_k_kkl_gw_fv_pl.html zainstalowałem sobie polskiego vaga 4.9, 2.5 oraz vag-coma 311-2. Podłączam interface do auta łącze się ze sterownikiem silnika no i wszystko ładnie pięknie - tylko jeden błąd - błąd regulacji biegu jałowego albo coś podobnego. Szukałem na necie ale niestety nie znalazłem odpowiedzi jak zmienić ustawienia biegu jałowego.
Przejdę jednak do rzeczy, chciałem sobie ustawić inspekcję olejową bo ktoś wcześniej skasował ją licznikiem i podczas zapłonu pojawia mi się IN00 - strasznie irytujące. No to uruchamiam sobie polskiego vaga próboje się łączyć z licznikiem i nic... błąd połączenia. Mam poduszkę powietrzną więc próbuje się połączyć z airbagiem i tez błąd połączenia. We wszystkich programach łączy mi się tylko z silnikiem i z niczym więcej. Miał ktoś kiedyś podobny problem ? niestety nie mam za bardzo innego auta, do którego mógłbym podłączyć vaga i zobaczyć czy interface mam sprawny. zapomniał bym dodać test kompatybilności wykrył mi że moje auto nie jest z grupy VAG (seat ibiza 97) od KYS: Używaj opcji szukaj! Napisano: Niedziela, 29.11.2009, 17:33:17 w wynikach wyszukiwania nie było odpowiedzi na moje pytanie - więc czym argumentujesz swoje pouczenie ? może po prostu każdemu dla zasady piszesz pouczenie "Używaj opcji szukaj!" jeżeli nie znasz na nie odpowiedzi ? Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: aboz Niedziela, 29.11.2009, 19:40:33 Cytat: itros w wynikach wyszukiwania nie było odpowiedzi na moje pytanie - więc czym argumentujesz swoje pouczenie ? może po prostu każdemu dla zasady piszesz pouczenie "Używaj opcji szukaj!" jeżeli nie znasz na nie odpowiedzi ? Czyli nie mogłeś się powstrzymać i założyłeś nowy wątek, zamiast podpiąć się pod niniejszy. Za prowadzenie dyskusji możesz zaliczyć warna.Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KYS Niedziela, 29.11.2009, 21:06:27 Cytat: itros więc czym argumentujesz swoje pouczenie ? Zapewne nie widziałeś tego wcześniej:http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3380.0 Przeczytaj z uwagą punkt 3 - mam nadzieję, że to wyczerpuje Twoje rozterki na temat pouczenia... ps. Inne punkty też warto przeczytać. :-X Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: itros Poniedziałek, 30.11.2009, 09:05:47 niestety to nie wyczerpuje moich rozterek ponieważ temat "VAG i kilka pytań" - jest to temat zbyt ogólny na mój konkretny problem.
Jeżeli już uważnie przestrzegasz regulaminu to dlaczego w "Benzyna & LPG" "Dziwny problem - gaśnie i niechce zapalić gdy jest letni silnik" oraz "Gaśnie na zimnym" - nie jest w jednym wątku, lecz są to osobne tematy o takich samych problemach - tam się nikogo nie czepiałeś. A może tylko nowych użytkowników się poucza zamiast im pomóc i przychylić do swojego forum. Cytat: aboz Za prowadzenie dyskusji możesz zaliczyć warna. Możesz mi dać bana nawet jeśli zechcesz, ale z taką polityką wolności słowa to ludzie żyli w czasach komunizmu. (http://klubseata.pl/forum/Themes/SlickPro_Graphite/images/warn.gif) Złamanie pkt. 1, 2, 9 Regulaminu Forum. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KYS Poniedziałek, 30.11.2009, 15:51:08 Cytat: itros Jeżeli już uważnie przestrzegasz regulaminu to dlaczego w "Benzyna & LPG" To nie jest odpowiednie miejsce do tego typu dyskusji."Dziwny problem - gaśnie i niechce zapalić gdy jest letni silnik" oraz "Gaśnie na zimnym" - nie jest w jednym wątku, lecz są to osobne tematy o takich samych problemach - tam się nikogo nie czepiałeś. A może tylko nowych użytkowników się poucza zamiast im pomóc i przychylić do swojego forum. Mogę podać Ci jeszcze kilkadziesiąt wątków, które powiny być scalone - jeżeli dysponujesz wolnym czasem to chętnie zgłoszę do administracji Twoją kandydaturę do posprzątania bałaganu... na naszym forum... Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: kacperix Poniedziałek, 07.12.2009, 21:13:27 Czy da się vagiem sprawdzi kompresję?
Jeśli tak to w jaki sposób? Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KYS Poniedziałek, 07.12.2009, 21:42:49 Cytat: kacperix Czy da się vagiem sprawdzi kompresję? Nie sądzę - w programie nie widziałem nic co mogłoby dokonywać takich pomiarów...Poza tym nie ma czujników w komorze spalania i głowicy, które dokonują takich pomiarów. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: daria90 Wtorek, 08.06.2010, 23:03:30 cześć wszystkim, mam taki problem kupiłam kabel vag obd II do mojej ibizy i działa idealnie, jednak gdy podłączaliśmy go do kolegi auta cordoba 2001 w ogóle nie można nawiązać połączenia nawet nie drgnie. Obejrzeliśmy gniazdo u niego dokładnie i okazuje się że nie ma jednego kabla we wtyczce ma 3: 12v, masa oraz linia K, brakuje Lini L z tego co wynika z opisu gniazda. Mógłby mi ktoś powiedzieć czy to gniazdo jest prawidłowe ? może jakiś inny kabel trzeba do niego ? proszę o jakieś objaśnienie jak się do tego auta podłączyć.
od KYS: Jest wątek o VAG'u. Przeniosłem. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: mbm Środa, 09.06.2010, 17:55:37 też miałem kiedyś taki problem w cordobie 2001r, musiałem ory radio wyjmować żeby się podłączyć, nie wiem co w nim siedziało ale vag nic nie widział, a co do kabli to nie wiem jak powinno być
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: dj.skorpion88 Sobota, 25.09.2010, 09:33:44 witam kupiłem sobie kabel obd2 na usb i w polskim wagu 4.9 i się nie łączy
a w vagcom 409-1 mojego samochodu nie ma na liście czyli cordoby IFL i ogólnie się łączy ale w testach wywala że port nie kontabilny mam taki infes http://allegro.pl/black-interfejs-vag-kkl-obd2-usb-409-1-vw-audi-itp-i1225197278.html co może być nie tak Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: kosa3 Sobota, 25.09.2010, 12:30:55 Kolego po pierwsze powiedz jaki masz system operacyjny na komputerze bo to może być wina systemu. Po drugie czy podczas uruchamiania polskiego vag'a wyświetla ci jakiś komunikat? Jakie masz ustawienia portu?
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: dj.skorpion88 Sobota, 25.09.2010, 18:26:05 mam xp professional
pl vaga mam pod com nie ma wyboru usb bez prawa odsprzedaży Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: kosa3 Niedziela, 26.09.2010, 15:22:18 Kolego vag'a masz podłączonego pod USB poprzez emulator portu COM. Zmień w ustawieniach portu czas opóźnienia (latency time) na mniejszy na przykład 8 ms. Po drugie czy masz xp 32 bity czy 64 bity? Zobacz czy w ustawieniach portu masz ustawiony taki sam numer COM jak w programie (np. COM1 itp).
Pzdr Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: dj.skorpion88 Wtorek, 28.09.2010, 14:15:22 mam 32bity sp2
nie mam żadnego emulatora com mam taki infes http://allegro.pl/black-interfejs-vag-kkl-obd2-usb-409-1-vw-audi-itp-i1225197278.html Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: kosa3 Wtorek, 28.09.2010, 15:21:36 echh no dobrze. Kolego ta czarna końcówka wpinana w gniazdo w samochodzie to jest właśnie EMULATOR PORTU COM. Inaczej przez USB nie miałbyś możliwości połączenia z poszczególnymi sterownikami w samochodzie.
A jeśli nie wiesz jak zmienić latency time to Ci wytłumaczę. Wejdź w menedżera urządzeń, następnie w Porty (COM i LPT), potem zapewne rozwinie Ci się lista w której masz coś takiego "USB Serial Port (COMX)" gdzie X to numer portu, klikasz prawym i wybierasz właściwości, przechodzisz na zakładkę Ustawienia Portu, klikasz na "zaawansowane", zmieniasz "Czas opóźnienia" (Latency Timer) na mniejszy np. 8 ms. Jeśli tego nie masz to zapewne nie masz zainstalowanych sterowników od emulatora USB (sterownik układu FTDI). Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: efmk Środa, 29.09.2010, 10:13:00 dj.skorpion88 - dziwi mnie, że nie dostałeś płytki z tym jak instalację przeprowadzić. Co więcej - jeśli masz Polskiego VAG tam masz instrukcję jak poprowadzić instalację/konfigurację. Na marginesie - najlepiej ustawić port COM na pierwszy wolny (zapewne 2-3 bo jedynka często jest zajęta). Z racji ze masz USB system sam sobie zrobi "wirtuzalizacje" (o ile tak to moge nazwać) portu COM. Co tu dużo mówić - klikaj w poniższy link i sprawdzaj czy działa KLIK (http://www.turbo-diesel.pl/admin/upload_img/Instrukcja%20obs%C5%82ugi%20interfejsu%20VAG%20KKL%20USB.pdf) :eye:
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: dj.skorpion88 Środa, 29.09.2010, 17:54:56 kosa3 :pub:
efmk :pub: dzięki chłopaki wszystko działa jak trzeba (pl vag) Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Sobota, 19.03.2011, 20:43:17 A czy komus umarl vag?
bo mi chyba sie skonczyl po kilku latach :o komp go wykrywa, sterowniki sa, vag com tez go widzi, dioda miga przy polaczeniu a z samochodem nie rozmawia :-\ testowalem na 2 pojazdach, na 2 kompach, a nawet format zrobilem i nic :-X :-X zainwestowalem cale 40zl na kolejny :-X Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Mad_Maxs Wtorek, 12.04.2011, 09:38:53 Witam
Używałem nie raz zarówno Polski VAG jak i VAG COM. Ostatnio chciałem zrobić odczyty Polskim Vagiem, a tu zonk. Na zgaszonym silniku 250 obrotów, na zapalonym 198 i spada ta wartość w miare dodawania gazu. Ogólnie coś jest nie tak, bo np temperatura powietrza zasysanego pokazuje sie 0 a jest 20, Sonde lambda pokazuje mi w milisekundach a i wartość jest jakaś dziwna, wartość ładowania to 3,28 V, itd. Żaden parametr nie jest pokazywany prawidłowo. VAG COM takie parametry jak obroty silnika, ładowanie, temperatury itp pokazuje prawidłowo. Wywala niestety bład aplikacji przy próbie wejscia na grupe 005. I pewnie każdy powie od razu, żebym sobie przeinstalował program i nie zawracał d*** ale to nie takie proste. Testowane na 3 laptopach Acer Extensa (windows XP prof), MSI Wind (XP Home), Lenovo (Vista Home) i wszędzie jest tak samo. Co lepsze na każdym z tych komputerów, program podłączony do Passata B4 kumpla działa poprawnie i wszystko pokazuje prawidłowo. Liczę na waszą pomoc EDIT: Poniżej kilka screenów z VAGa. Chciałem zrobić nim adaptacje przepustnicy, ale już doczytałem że w 2E się tego po prostu nie robi na komputerze DIGIFANT. (http://img545.imageshack.us/img545/5762/schowek1s.th.jpg) (http://img545.imageshack.us/i/schowek1s.jpg/)(http://img577.imageshack.us/img577/7968/schowek2.th.jpg) (http://img577.imageshack.us/i/schowek2.jpg/)(http://img130.imageshack.us/img130/152/schowek3f.th.jpg) (http://img130.imageshack.us/i/schowek3f.jpg/)(http://img5.imageshack.us/img5/5520/schowek4k.th.jpg) (http://img5.imageshack.us/i/schowek4k.jpg/)(http://img33.imageshack.us/img33/5404/schowek5e.th.jpg) (http://img33.imageshack.us/i/schowek5e.jpg/)(http://img850.imageshack.us/img850/2619/schowek6.th.jpg) (http://img850.imageshack.us/i/schowek6.jpg/) Skąd może się brać error na bloku 005?? Jak w tym przypadku mogę wyregulować obroty jałowego?? Wyczyściłem przepustnicę i od tego czasu mam cały czas 1000 obrotów, czy zimny czy ciepły. Oczywiście Polski VAG dalej pokazuje bzdury Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 12.04.2011, 11:27:18 zawsze bylo wszystko ok?
jezeli tak to trzeba sprobowac na innym kablu :-\ Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: maly88 Wtorek, 12.04.2011, 11:50:34 witam,
czy jeśli zakupiłem kabelek na COM (całkowicie z głupoty poprostu nie spojrzałem na opis), a nie mam takiego portu w lapku i jeśli kupię przejściówkę to będzie wszystko działać czy nie?? proszę o pomoc Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KYS Wtorek, 12.04.2011, 11:54:39 Cytat: maly88 czy jeśli zakupiłem kabelek na COM (całkowicie z głupoty poprostu nie spojrzałem na opis), a nie mam takiego portu w lapku i jeśli kupię przejściówkę to będzie wszystko działać czy nie?? Wszystko zależy od przejściówki i od zainstalowanych sterowników.Na VAG'u nie próbowałem, ale w innych przypadkach taka prosta przejściówka USB-RS232 dawała radę. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: maly88 Wtorek, 12.04.2011, 11:58:20 no właśnie w necie też tak czytałem, tylko, że koleś ze sklepu (konkretnie Viaken.pl) odpisał mi że tak nie da rady i nie będzie banglać.
próbował już ktoś z przejściówką?? Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: tchopz Wtorek, 12.04.2011, 12:46:40 Nie będzie działać.
Zauważ, że Vag oczekuje sygnału z portu Com. Kable na USB emulują Com i dogadują się z Vagiem. U Ciebie trzeba by przejść com-usb-com. Czyli przejściówka z com na usb musiałaby mieć dedykowane pod Vaga sterowniki... w przeciwnym wypadku :bam: Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: maly88 Wtorek, 12.04.2011, 13:28:59 dzięki za info, na szczęście sprzedawca zgodził się wymienić kabelek na ten ze złączem USB.
pozdrawiam Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Mad_Maxs Środa, 13.04.2011, 11:43:05 zawsze bylo wszystko ok? jezeli tak to trzeba sprobowac na innym kablu :-\ Raczej tak, ale problem pojawił się dopiero ostatnio, po dwukrotnej wymianie akumulatora. Może mieć to jakieś znaczenie?? Kabelek działa bez problemu na innych autach, więc możliwe żeby akurat na moim się popsuł? Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Środa, 13.04.2011, 21:12:44 no właśnie w necie też tak czytałem, tylko, że koleś ze sklepu (konkretnie Viaken.pl) odpisał mi że tak nie da rady i nie będzie banglać. próbował już ktoś z przejściówką?? Dziala, tylko zalezy jaka przejsciowka. Z PCMCIA na RS jest u mnie OK, USB na RSa nieraz rwie komunikacje. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 14.04.2011, 09:47:01 Cytat: KKKKris USB na RSa nieraz rwie komunikacje. mi czasami rwie komunikacje vag pod usb :-\ trzeba odpiac wtyczke usb i po podpieciu dziala znow normalnie :o Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: maly88 Piątek, 15.04.2011, 16:36:09 witam,
potrzebuje klucza licencyjnego do VAG-COM'a 40.9.1, lub jakiegoś innego programu, którym wykonam adaptację przepustnicy. proszę o pomoc. silnik 1.4 aex pozdrawiam Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KYS Piątek, 15.04.2011, 20:12:44 Cytat: maly88 potrzebuje klucza licencyjnego do VAG-COM'a 40.9.1 To chyba podchodzi pod "4. Zabrania się podawania na forum i przekazywania poprzez forum informacji dotyczących treści nielegalnych.".Jakbyś się choć ciut wysilił i wpisał co trzeba w google, to znajdziesz 'odpowiednią' wersje vag-com'a 409.1 :-X Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: maly88 Sobota, 16.04.2011, 08:37:07 no właśnie nie znalazłem, siedziałem wczoraj 2 godz.
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Mad_Maxs Środa, 18.05.2011, 08:37:40 Witam, po raz kolejny muszę do Was zwrócić o małą poradę.
Na ostatnim przeglądzie (przedwczoraj) czujnik emisji spalin zwariował po 30 sekundach mojego pobytu w warsztacie :D oczywiście przegląd mi podbili, ale poradził żeby coś z tym zrobił bo mam zbyt bogatą mieszankę... Oczywiście VAG nic o tym nie mówi i w związku z tym zainteresowałem się sondą lambda. Czy zaznaczona na screenie wartość to właśnie wskazanie sondy?? (http://img705.imageshack.us/img705/1264/schowek2h.jpg) Wartość idealnie odzwierciedla mi sygnał podawany przez martwą sondę :( co lepsze wartość jest stała na zgaszonym silniku oraz na odpalonym, a raczej tak być nie powinno. Auto nie posiada katalizatora, tylko strumiennice, ale z tego co widziałem to sonda ocalała, bo podobno są wersje z mocowaniem jej w kacie i przed Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 18.05.2011, 08:49:53 Cytat: Mad_Maxs Czy zaznaczona na screenie wartość to właśnie wskazanie sondy?? :?: Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Mad_Maxs Poniedziałek, 23.05.2011, 17:24:08 Ale siara nie zwróciłem uwagi że zdjęcie nie weszło :( już poprawione
Napisano: Środa, 18.05.2011, 09:53:42 Jest ktoś w stanie powiedzieć mi co oznacza zaznaczona na screenie wartość?? Ewentulanie dać jakiś odnośnik do informacji który parametr za co odpowiada. A tak dodatkowo to zapytam, jak się resetuje komputer?? bo mam wrażenie że troche zwariował ostatnio i stąd te dziwne ponieką odczyty Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: kacperix Poniedziałek, 23.05.2011, 17:40:41 to jest wartość pomiaru sondy, powinna zawierać się w przedziale 0-1V wartośc podczas pracy silnik powinna się zmieniać w tym właśnie zakresie,
komputer możesz zresetować odpinając aku Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Mad_Maxs Poniedziałek, 23.05.2011, 17:44:46 Czyli dobrze myślałem. Zastanawia mnie tylko fakt że odpięcie sondy nie wyrzuciło żadnego jej błędu. Oczywiście wartość 0,46V jest stała nawet jak odepnę wtyczkę od sondy
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: emtezet Poniedziałek, 30.05.2011, 22:23:59 A czy ktoś wie czy jest możliwe przy użyciu vaga przeskalowanie obrotomierza? Chodzi o to że po podłączeniu do alternatora obrotomierz zamiast wskakiwać na ok 800 obr wskakuje na 5500...
Tytuł: Odp: Błedy VAG - DIESEL Wiadomość wysłana przez: pepus03 Środa, 06.07.2011, 19:28:57 Mam pytanie, zakupiłem kabel do diagnostyki, tylko brakuje mi programu.. jaki polecacie, z którego sami korzystacie, najlepiej jakby był po polsku. Chodzi o odczyty błędów, możliwość kasowania błędów, programowania. Gdzie znajduje się w ibizie fl 1.9 TDi ASV złącze diagnostyczne?? I czy zna ktoś jakąś strone dzięki której można nauczyć się, jak analizować wykresy i dane z programu oraz jego obsługi aby to wszystko pojąć?
od KYS: Zadawaj pytania w odpowiednich tematach. Tytuł: Odp: Błedy VAG - DIESEL Wiadomość wysłana przez: dj.skorpion88 Środa, 06.07.2011, 20:01:09 program Polski VAG 4.9
a złącze jest tam gdzie bezpieczniki (pod włącznikiem świateł) Tytuł: Odp: Błedy VAG - DIESEL Wiadomość wysłana przez: KKKKris Środa, 06.07.2011, 20:44:35 Cytat: dj.skorpion88 program Polski VAG 4.9 A następny VAG-COM 3,112Tytuł: Odp: Błedy VAG - DIESEL Wiadomość wysłana przez: pepus03 Środa, 06.07.2011, 20:55:24 dzięki chłopaki, a jakiś poradnik o diagnozowaniu vagiem ma ktoś może?
Tytuł: Odp: Błedy VAG - DIESEL Wiadomość wysłana przez: mac456x9 Środa, 06.07.2011, 21:26:39 A co dokładnie chcesz wiedzieć?
Bo jak coś chcesz sprawdzić to wpisujesz vag sprawdzanie czegoś tam i będzie wszystko napisane. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: pepus03 Czwartek, 07.07.2011, 15:42:33 często podajecie logi i nauczyć sie ich interpretacji, co jest nie prawidłowe i co jest przyczyna
Tytuł: poszukuje spolszczenia do vcds-a vag1060 lub instrukcji obslugi z kodami po PL Wiadomość wysłana przez: EXPANDVIEW Wtorek, 12.07.2011, 13:07:40 witam czy ktos moze wie czy jest dostepne spolszczeie oprogramowania do vcds-a vag 1060 ewentulanie jakas instrukcja obslugi wraz z oznaczeniami bledow po polsku jesli tak prosze o jakis namiar gdzie to moge znalezc lub kupic:)
od KYS: Już jest wątek do zadawania pytań na temat programu VAG. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Miro Wtorek, 12.07.2011, 16:43:44 VCDS 10.6 jest po polsku ale cena zabija ;)
Klony są tylko po angielsku. Poczytaj tu http://www.vcds.pl/ Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Wtorek, 12.07.2011, 19:25:57 Cytat: Miro Klony są tylko po angielsku. I jakakolwiek aktualizacja zabija kabelek. Raczej bezpowrotnie.Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Miro Wtorek, 12.07.2011, 22:26:27 Używam dwa klony i jeszcze nie zdarzyło mi się uwalić fejsa.
Podstawa to wyłączenie wifi w trakcie pracy z klonami ;) Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KKKKris Środa, 13.07.2011, 19:30:10 Cytat: Miro Używam dwa klony i jeszcze nie zdarzyło mi się uwalić fejsa Przy aktualizacji vcds-a???Napisano: Środa, 13.07.2011, 20:28:49 Cytat: Miro Podstawa to wyłączenie wifi w trakcie pracy z klonami Chyba neta?Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Miro Środa, 13.07.2011, 21:07:55 No jak wyłącze wifi w lapku to chyba oczywiste że nie będzie miał połączenia z netem ;)
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 14.07.2011, 05:34:46 Miro a za ile masz kabelek i czy obsluguje starsze wozy tak jak KKL?
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Miro Czwartek, 14.07.2011, 09:02:37 704.1 PL obecnie kosztuje ok 240zł.
VCDS kupowałem prosto od chinola za ok 24 $ poprzez www.dhgate.com Oba obsługują KKL i CAN. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KYS Czwartek, 14.07.2011, 10:18:53 Takie pytanie z innej beczki: czy nazwa VAG KKL jest nazwą zastrzeżoną dla jakiegoś producenta?
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Miro Czwartek, 14.07.2011, 10:35:01 Nie,tu chodzi o sposób komunikacji z autem.
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: KYS Czwartek, 14.07.2011, 10:42:44 Nie,tu chodzi o sposób komunikacji z autem. No właśnie też mi się tak wydawało, ale chciałem się upewnić...Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: emtezet Piątek, 18.11.2011, 11:30:37 Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy istnieje możliwość przeskalowania licznika vagiem tak aby przy zmianie tarcz od innej wersji silnikowej wskazania nadal były poprawne?
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Piątek, 18.11.2011, 12:05:57 nie i raczej vag k+can tez nie da rady
potrzebujesz vag tacho Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: emtezet Sobota, 19.11.2011, 23:11:47 No ok, a gdybym miał powiedzmy dostęp do takiego sprzętu to czy ktoś się orientuje jak to wygląda? Czy jest to opcja płynna czy np w pamięci licznika jest tryb do każdego silnika?
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Niedziela, 20.11.2011, 09:10:35 o ile wiem to wsad z innego licznika trzeba zaladowac
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: emtezet Niedziela, 20.11.2011, 09:13:51 hmmmmm... czyli teoretycznie posiadając cały licznik mogę przelutować procek i powinien trybić (pod warunkiem że procek byłby sprawny)...
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 09.01.2012, 21:14:06 tego nie wiem ale wiem kto moze Ci ogarnac licznik od strony softowej, jest z Bedzina
ja mam licznik z passata a soft z leona Napisano: Niedziela, 20.11.2011, 09:24:33 ma ktos vag-coma lub polskiego vaga pod win 7? bo niestety mam problemy w takim polaczeniu :ninja: Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: kacperix Poniedziałek, 09.01.2012, 21:16:29 emulator xp pod win 7 rozwiązałby sprawę, 64bit?
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 09.01.2012, 21:25:09 tak 64
sterowniki do kabla win sam sobie pobral i zainstalowal, polski vag dziala ale nie wszystkie moduly diagnozuje, np dziala ABS i komfort OK a silnik czy licznik juz nie, nie laczy sie w ogole samochod to toledo z 2001 roku ktore juz diagnozowalem tym kablem bez problemu to wina windowsa? Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: kacperix Poniedziałek, 09.01.2012, 21:33:53 dziwne że Ci to w ogóle odpaliło... ja miałem na emulatorze
tutaj masz więcej: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=278537 widzę że coś więcej wymyślili może: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1612298.html ale zacząłbym od odinstalowania sterowników aktualnych.. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 09.01.2012, 21:44:04 sterowniki zainstalowal sobie win i niby dzialaja, polski vag tez ruszyl tylko nie wyszystko diagnozuje bo vag-com to nawet nie odpalil i moge z niego zrezygnowac
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: kacperix Poniedziałek, 09.01.2012, 22:11:55 na emulatorze na 7ce vag-com na pewno śmiga
przy odpalaniu vag-com uruchamiaj jako administrator Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 09.01.2012, 22:14:02 czytalem o trybie XP Mode i u mnie nie ruszy - mam wersje home :ninja:
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: kacperix Poniedziałek, 09.01.2012, 22:14:49 no to nie pomogę więcej ;D
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Poniedziałek, 09.01.2012, 22:16:26 i takie rzeczy wlasnie zniechecaja do nowych rozwiazan jak win 7 i to jeszcze w legalnej wersji :evil:
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: demolkaa Sobota, 20.10.2012, 20:08:25 Witam. Gdzie mam szukać przyczyny takiego błędu w moim seacie??
16502 P0118 Obwód temperatury chłodziwa silnika - wysokie wejście (niska temp.) Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Niedziela, 21.10.2012, 10:13:51 http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1676.0
http://klubseata.pl/forum/index.php?action=search;advanced Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: demolkaa Poniedziałek, 22.10.2012, 13:00:03 przepraszam i proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu lub skasowanie.
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: kotu Sobota, 02.03.2013, 14:05:22 Ktoś się orientuje czy jest już jakaś nowa wersja vag-com'a, która współpracuje z 64-bit'owym systemem? Polskim Vagiem nie mogę ogarnąć kasowania inspekcji, co ją skasuję to zaraz ją wywala od nowa :-\
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Sobota, 02.03.2013, 18:35:53 tego niestety nie wiem ale juz postawilem Oracle VM VirtualBox a na nim xp i po powrocie do polski potestuje takie rozwiazanie :-\
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: kotu Sobota, 02.03.2013, 23:00:33 Bez tego chyba nie pójdzie, bo nawet w trybie zgodności z xp nie chodzi
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: dj.skorpion88 Niedziela, 03.03.2013, 13:54:56 chodzi trzeba stery pobrać odpowiednie i zrobić tryb zgodności xp
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Niedziela, 03.03.2013, 14:10:11 chodzi trzeba stery pobrać odpowiednie i zrobić tryb zgodności xp masz na mysli polskiego vaga w win 7 64bit?Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: dj.skorpion88 Niedziela, 03.03.2013, 14:29:50 tak chodzi mi o polskiego vaga i win 7 64bit
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Niedziela, 03.03.2013, 14:47:58 to owszem dziala ale nie diagnozuje wszystkich modulow i ma problem ze stabilnoscia, np zrywanie polaczenia
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: lenard 1 Wtorek, 26.03.2013, 12:18:04 Witam!
Mam takie pytanko odnosnie vag 311.2 - silnik 001->bloki pomiarowe 008 -> jak mają się do siebie warość trzecia z grupy 001 (napiecie z czujnika ...) a wartosci z grupy 019 (mechanizm regulacji dawki). Czy wartość STOP z grupy 019 powinna być taka sama jak wartość trzecia z grupy 001- na właczonym zapłonie. Silnik SDI ASY :?: Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 26.03.2013, 12:20:44 tego niestety nie wiem ale juz postawilem Oracle VM VirtualBox a na nim xp i po powrocie do polski potestuje takie rozwiazanie :-\ wstepnie przetestowane i polski vag dziala ale niestety zrywa polaczenie tak jak w win 7 :-X Tytuł: Brak Lini-L we wtyku obdII Wiadomość wysłana przez: Potek1991 Niedziela, 04.08.2013, 14:50:40 mam problem,chciałem podłączyć sie pod komputer zeby odczytać błedy itp i nie udało sie,doszedłem ze brakuje mi 4tego wtyku w kostce obd w aucie jedynym wyjściem jest chyba szukanie go od strony sterownika silnika jaki jest kolor tego kabla?w której kostce go można znaleść w sterowniku silnika,bo są dwie,jedna szeroka i jedna troche mniejsza od KYS: Najpierw zacznij od zapoznania się z regulaminem forum i poszukania co już jest na forum. Jeżeli to możliwe dopisuj się do istniejących wątków. Np.: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2387.msg223537#msg223537 Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Berlot Piątek, 23.08.2013, 12:03:01 Witajcie jestem posiadaczem Seata Altea 2004 1.9 , 105km. Po podłączeniu auta pod vaga 409.1 mogę tylko zdiagnozować silnik czyli kanał 01-Engine. Gdy wybieram inne podzespoły (tj. abs, centralna elektryka, pompa diesla) komputer próbuje łączyć się ze sterownikiem 4 razy i zwraca komunikat: "no response from controler"
Próbowałem zmieniać parametry portu com i nic to nie dało... Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Piątek, 23.08.2013, 13:18:52 masz vag KKL ?
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Berlot Niedziela, 25.08.2013, 10:06:02 Cytuj masz vag KKL ? Tak jest:) mam taki oto kabelek: (http://www.beatthegarage.com/images/product/006_2.jpg) Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Niedziela, 25.08.2013, 11:26:48 sprawdz polski vag, nie jestem pewny ale czy altea nie ma juz cana? masz informcje na liczniku o spalonych zarowkach?
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Berlot Niedziela, 25.08.2013, 12:51:23 a no własnie wyczytałem że alutka tylko na Can silnik dało radę sprawdzić ale elektryki już chyba nie obsłuży KKL, dzieki za info
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Karenz Wtorek, 17.09.2013, 02:47:59 Ja mam taki problem że jak podłączyłem samochód pod mój kabelek do mojego laptopa to nie może go znaleźć .Jest dźwięk podłączenia na usb i nic więcej , vag.com i polski vag jak skała (acha mam windows 8 ) Tzn może źle go skalibrowałem albo mam nędzną wersje tzn vag.com 409-1 (pobrałem pierwszą lepsza z crackiem na chomiku )
Ale jak kolega pożyczył swojego laptopa to na moim kablu wszystko śmigało Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 17.09.2013, 06:39:48 polecam xp
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Karenz Wtorek, 17.09.2013, 21:54:22 też bym wolał ale kupował laptopa miesiąc temu i teraz się innego Windowsa nie instaluje , a jak mam oryginalny to szkoda wywalać .
Program się odpala i normalnie działa , tylko nie może znaleźć nigdzie połączenia . Tak jak by porty były zablokowane ale w to nie wierze Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: irocket Środa, 18.09.2013, 17:29:33 Piękny, szybki, płynny Windows 8...
Wiadomo, że pewnie firma itd, więc trzeba oryginał. Nawet jako drugi system obok XP ci się nie zainstaluje (musiałbyś wyczyścić CAŁY dysk). Ósemka wredna jest, chyba naleciałość z Visty. Próbuj uruchamiać program w zgodności z XP SP3 i w trybie administratora Tytuł: Diagnostyka - Brak połączenia Wiadomość wysłana przez: Spiepszaj_Dzbanie Wtorek, 29.10.2013, 11:36:08 Witam. Nie mogę uzyskać połączenia ze sterownikiem przez gniazdo diagnostyczne.
Sprawdziłem próbówką napięcia i coś mi śmierdzi w linii K, a mianowicie jest napięcie a próbówka nie świeci. Masa i zasilanie są git. Odłączyłem akumulator i po sprawdzeniu gniazda multimetrem stwierdzam że przewód linii K ma strasznie duży opór. Poszedłem po kablach i tu (http://imageshack.us/a/img407/8549/5mjr.jpg) natknąłem się na dziwną wtyczkę (http://img30.imageshack.us/img30/302/vskn.JPG), rozpiętą i nie wiem do czego. Przewody gniazda diagnostycznego są dobre aż do wtyczek za skrzynką bezpieczników. Chciałbym podłączyć linię diagnostyczną bezpośrednio do sterownika (http://img407.imageshack.us/img407/4548/rf3z.jpg), tylko nie wiem na którym pinie mam się skupić. Dodam że na sterowniku nie mam nawet naklejki z opisem. W związku z tym brakiem możliwości zdiagnozowania auta mam dwa nurtujące mnie pytania: Od czego jest ta wtyczka i który pin w złączu sterownika odpowiada linii diagnostycznej? od KYS: Dopisuj się do istniejących wątków. Poczytaj ten wątek od tego miejsca http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2387.msg223537#msg223537 Tytuł: Sprawdzenie procentu napełnienia DPFa Wiadomość wysłana przez: SiDo105 Piątek, 21.02.2014, 12:06:30 Witam, posiadam ibize z 2007r. 1.9 tdi 101km z silnikiem BMT w której jest zamontowany DPF. Mam kabelek Vag K+Can i do niego program Vag commander. I moje pytanko czy tym kabelkiem dam rade sprawdzić procent zapełnienia filtra DPF ? I tak przy okazji jaki najlepszy program do tego kabla używać bo widze że jest tego troche. Pozdrawiam.
od KYS: Scalono. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: hudy85 Czwartek, 26.06.2014, 21:44:18 Jaki wlasciwie jest typ zlacza diagnostycznego w ibizach 99-02?
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: irocket Czwartek, 26.06.2014, 21:48:10 A jakie ma być? ODB II najprawdopodobniej, wystarczy poszukać w samochodzie
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: hudy85 Czwartek, 26.06.2014, 22:47:33 No wlasnie o to mi chodzi, nie znam tych wszystkich oznaczen i nie wiem do jakiego auta co mozna podlaczyc, te dziwactwa kkl, obd, obd2, eobd itd
Napisano: Czwartek, 26.06.2014, 23:46:35 Gniazdo podobno moze wygladac jak obd 2 a wcale nie musi byc tego typu Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Piątek, 27.06.2014, 07:43:01 Zlacze jest takie samo od 93r do teraz oprocz toledo 1, a do ok 2005 diagnozuje kabel KKL. Poczytaj troche np google to dowiesz sie co te oznaczenia oznaczaja.
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: hudy85 Sobota, 28.06.2014, 16:09:52 2 linie k w zlaczu obd2, czyli do diagnostyki moglbym kupic interfejs obd2?
Ogolnie uzywalem kabelka KKL, ale od pojawienia sie nowszego systemu niz win xp mam problemy ze sterownikami, aplikacja itd, chcialbym kupic cos pod wifi Napisano: Piątek, 27.06.2014, 09:36:27 Mozna napisac "tak, to jest obd2 i bedzie dzialalo", albo "nie, nie bedzie"? Co Wy tacy zastygnieci jestescie? Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Sobota, 28.06.2014, 16:37:01 Kabel KKL za 35zl i zadne wi-fi!
Poczytaj troche forum to sie dowiesz, cos taki zastygniety do czytania... Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: hudy85 Sobota, 28.06.2014, 16:44:27 Przeczytalem, nie interesuje mnie kabel za 35zl bo taki mam, do wifi nie potrzeba sterownikow, z ktorymi mam problem na moim systemie, a po drugie szukam nowoczesniejszego i bardziej mobilnego rozwiazania
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Sobota, 28.06.2014, 18:53:13 jak zmusisz np polski vag do pracy z wtyczka wifi to stawiam :pub: nie jedno!
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: hudy85 Sobota, 28.06.2014, 19:05:22 Wlasciwie to nie jestem na tak zaawansowanym etapie, zebym potrzebowal vag'a, potrzebuje tego bardziej do sprawdzania bledow, parametrow i takich tego typu bluzg ;)
Nie moglem doczytac tylko, czy to na pewno jest certyfikowane zlacze OBD II, naprawde ciezko (przynajmniej mi) jest znalezc taka informacje. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: irocket Sobota, 28.06.2014, 21:06:57 ODB II KKL. A czym się różni jakieś certyfikowane od takich "bez pieczątki" to nie mam zielonego pojęcia. No, chyba, że nie chodziło Ci o certyfikat do złącza w samochodzie. Jak nie będzie działać, to do transakcji oprócz kupna należy też sprzedaż.
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: hudy85 Sobota, 28.06.2014, 21:48:31 Oczywiscie ze nalezy tez sprzedaz, ale zwykle jest to rownoznaczne ze strata $ ;)
Certyfikat to jak gwarancja, tyle ze nie na uzytowanie, a sprawnosc/kompatybilnosc. Dzieki :) Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Klik218 Czwartek, 08.01.2015, 18:11:29 Kupiłem sobie kabelek i mam teraz do was kilka pytań
czy te kody błędów mają zastosowanie do wszystkich aut? czy ten sam kod może się pojawić np:w seacie i w vw? kupiłem ten kabel dokładnie http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-vag-com-vw-audi-skoda-seat-pro-i4901103203.html jaki polecacie program w PL aktualnie mam wersję ale ENG,chyba ze macie spolszczenie. mam 2 błędy których się nie da usunąć,klikam opcję clear i tak jakby mi kabel odłącza i muszę stacyjkę ponownie przekręcać? zrobiłem Auto Scan i te 2 błędy wyszly (http://images68.fotosik.pl/505/21d42a827f9ebc28gen.jpg) Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 08.01.2015, 18:19:05 polski vag lub vcds lite
kasuj na odpalonym silniku to nie bedzie halla tak bledy takie same beda tez w vw Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Klik218 Czwartek, 08.01.2015, 18:29:37 no skasowalem na odpalonym za 2 razem i niby znikły,ale dlaczego mi ten kabel połączenie jakby rozłącza?
Napisano: Czwartek, 08.01.2015, 19:28:22 daj linka jak mozesz/ Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: irocket Czwartek, 08.01.2015, 18:33:06 http://www.ross-tech.com/vcds-lite/download/index.html
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 08.01.2015, 18:36:31 a masz xp?
polski vag 4.9 z linkami slabo, nie mam kompa Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Klik218 Czwartek, 08.01.2015, 18:38:33 no testowałem na xp.
stary lapek pobrałem coś takiego ale to już wgl nie działa. http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=12 Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 08.01.2015, 18:41:16 to olej, jedynie vcds lite pl jeszcze jest ale nie mozesz miec neta podczas uzywania, a na czas instalacji i korzystania bez antywia bo go wywali
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Klik218 Czwartek, 08.01.2015, 18:44:52 a czym się różni wersja free od tej z crakiem ?
co w wersji full mogę więcej. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Czwartek, 08.01.2015, 19:15:43 zazwyczaj logi, kodowanie
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Martini83 Środa, 21.01.2015, 18:09:52 Witam.
A czy ktoś z użytkowników spotkał się z taką stroną i VAGiem a raczej VCDSem oferowanym przez nich? Co do kabelka to mają trochę drogo? Jakie są wasze opinie na ten temat? Co wy na to? Pozdrawiam Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 21.01.2015, 19:49:10 Can kosztuje :-X
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Martini83 Środa, 21.01.2015, 21:15:55 Cytat: raby Can kosztuje Wiem że kosztuje...szkoda tylko że takiego kabelka póki co nigdzie nie mogę znaleźć.A jeśli chodzi o o jakiś dobry VAG w przystępnej cenie razem z interfejsem to kolega jaki by polecił? Tytuł: Dobór oprogramowania Wiadomość wysłana przez: luki10081987 Wtorek, 15.09.2015, 08:38:40 Witam.
Zakupiłem jakiś czas temu przewód ( z jednej strony USB, z drugiej wtyczka VAG KKL OBD2) czy mógłby mi ktoś dać namiary na dobre oprogramowanie i sterowniki żeby mógł się podłączyć poprzez laptopa (win 7 64bit) do toledziaka 1.9 TDI 2004r. Zależy mi tylko i wyłącznie na możliwości zobaczenia błędów i ewentualnym wyłączeniu błędu nic więcej. Z Góry DZIĘKUJĘ za ewentualną pomoc. od KYS: Już jest podobny wątek. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Wtorek, 15.09.2015, 09:19:16 Polski vag ale na 7 to zawsze coś nie dziala
Tytuł: Pytanie dotyczące opcji w VAG'u Wiadomość wysłana przez: luki10081987 Sobota, 26.09.2015, 16:16:32 Witam.
Czytam na różnych forach, że jest możliwość sprawdzenia poprzez VAG-COM przebiegu samochodu i jest dokładnie pokazane jak i co ale pomimo pełnej wersji programu nie mam takiej opcji, a dokładnie "Kontrola przebiegu (EDC15-16)". Posiadam full program i przewód 409.1 Bardzo proszę o podpowiedzenie czy jest możliwość jakoś sprawdzić może już nie programem a przewodem ile autentycznie dany samochód ma przejechane? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc. od KYS: Nie zakładaj za każdym razem nowego wątku, bo pytania, które zadajesz łączą się ze sobą i można je zadać w istniejącym wątku. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Sobota, 26.09.2015, 17:12:12 teoretycznie przez kabel can comander można odczytać ze sterownika ale praktycznie to i tam jest zmieniony więc nic to nie warte
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: irocket Sobota, 26.09.2015, 18:50:36 Dokładnie, wszystko zależy czy ten co mógł kręcić, to się przyłożył. Bo jak nie, to zmienił tylko w liczniku, a jak tak, to i w kompie
Tytuł: VCDS ustawienie zegarka/ czasu / godziny Ibiza II 2001 1.9 SDI Wiadomość wysłana przez: wino102 Niedziela, 23.10.2016, 14:29:59 Witam,
poprzez modyfikacje radia nie mogę ustawić godziny na oryginalnym wyświetlaczu. Czy jest możliwość ustawienie jej poprzez VCDS? od KYS: Sprawdzaj co jest na forum i, o ile to możliwe, dopisuj się do istniejących tematów. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Marian Poniedziałek, 24.10.2016, 15:42:09 Zdejmij panel i popraw modyfikację, to ustawisz sobie godzinę, bo jest ot opisane jak przyciskiem od basów bodajże ustawia się godzinę. Kompem nie ustawisz
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: wino102 Poniedziałek, 24.10.2016, 19:56:57 Poprawiałem modyfikację nie doszedłem co źle zrobiłem. BAS mi się włącza możliwość modyfikacji ale nie ma możliwość zmiany wartości.
Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: Mjoker Niedziela, 18.02.2024, 08:28:41 Cześć!
Pytanko mam do Was odnośnie interfejsu. Mam Ibizkę 6j z 2011r. Jaki kabelek polecacie na USB do diagnostyki? Do Forda używam z Viaken , którym problemów nie ma. Nie chciałbym się irytować zrywanymi połączeniami. Kiedyś, lata temu kiedy miałem VW używałem takiego jeszcze na port COM, bo te na USB to porażka była. A drugie pytanie, to gdzie ustawić w VCDS przednie światła jako do jazdy dziennej? Podobno też tak można, ze świecą na 70% po odpaleniu auta. Tytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: raby Środa, 21.02.2024, 21:46:28 Cytat: Mjoker VCDS juz masz dobryTytuł: Odp: VAG i kilka pytań Wiadomość wysłana przez: konfucjusz Niedziela, 25.02.2024, 19:18:30 A jaki dla cordoba 2003 będzie dobry kabel. Czy oprogramowanie pod Windows 10 czy trzeba szukać laptopa co zainstaluje windows xp
|