Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Układ chłodzenia / Instrukcja - Wymiana termostatu w Dieslach  (Przeczytany 74580 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #30 - Poniedziałek, 27.09.2010, 12:12:48 - NIEPRZECZYTANA »

drabka - rozumiem, że dla Ciebie "język polski być rzecz trudna" :?: :ninja:
Pisz poprawnie, bo nikt nie będzie się przegrzebywał przez niezrozumiały bełkot :!:
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #31 - Poniedziałek, 27.09.2010, 12:34:33 - NIEPRZECZYTANA »

co jest nie zrozumiale?
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #32 - Poniedziałek, 27.09.2010, 12:38:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: sylwek-czarny
witam mam seata cordobe 1.6 i problem układem chłodzacym , po przejechaniu 2 kilometrów na wskazniku pokazuje 120 stopni a także nie mam nagrzewania w kabinie ,prosze o jakieś rady . z góry dziękuje.
Cytat: Limonka
1. termostat. 2. Obudowa 3. Nie było diesla 1.6 4. O tym wszystkim już było

obstawiam podstawe termostatu i wyłamany "podnóżek" termostatu.
Zapisane

Była: Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Było: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #33 - Poniedziałek, 27.09.2010, 19:57:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: drabka
czy wymiana korka od zbiorniczka pomoze cos ?bo ja zadnych wyciekow nie zauwazylem chybaz e jeszce wjechac na kanal i sprawdzic dol
jak nie ma zaciekow na zbiorniczku to nie wymieniaj
ale poszukaj zaciekow pod silnikiem bo ubywa pomalu i nie bedzie za wiele sladow
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #34 - Poniedziałek, 04.10.2010, 20:12:48 - NIEPRZECZYTANA »

panowie doszlem  ucieka spod oringa wjechalem na kanal i dojrzalem biale plamy na silniku obok miarki oleju w srode wymiana oringa u mechanika a juz sie balem ze to peknieta glowica ufff...warto szperac na forum
Zapisane
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #35 - Poniedziałek, 18.10.2010, 14:17:58 - NIEPRZECZYTANA »

Paru osobom cieklo spod obudowy termostatu. Biale plamy bylo widac pod termostatem na bloku silnika.
U mnie wycieki pojawialy sie w momencie osiagniecia  wysokiej temperatury przy wysokich obroatach silnika , ale jeszcze przed otwarciem termostatu.
Wlasciwie to czase tam "rzygnie" ale jest to  sporadycznie.

Wymienilem uszczelke+ plastikowa obudowe termostatu.Do tego silikon do wysokich temperatur.

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=7221.msg100488#msg100488
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 18.10.2010, 14:19:54 wysłane przez ADRIANO » Zapisane

lubie sobie pokierować
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #36 - Środa, 24.11.2010, 12:59:33 - NIEPRZECZYTANA »

panowie pisałem wczesniej ze ze ubywam mi plyn chlodzacy pisalem ze naprawilem usterke otoz problem wrocil znowu ubywa pomalu po ok 2 tys kilometrow znowu jest na minimalnym poziomie po prostu rece opadaj gdzie szukac wycieku a moze to nie wyciek tylko cos powazniejszego?
Zapisane
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #37 - Czwartek, 25.11.2010, 08:27:17 - NIEPRZECZYTANA »

 Gdzie jest ten oring?
Czasami podcieka i od razu wysycha. Jak jest czysty silnik, weze to czasem sie dojrzy. 
 Ludzie mieli problemy ,ze cieklo i bylo to zagadka. Cieknie i plyn znika. A jak dolewasz wode , to i sladu nie bedzie.
No chyba ze leci do silnika- powinna byc biala chmura przy odpaleniu.
 Zdarzy sie ze i w plynie chlodniczym bedzie syf, tluste plamy- ale to nie regula. 
Umyj silnik i popatrz dokladnie,
Jak bedziesz dolewac plynu, to dolej pod korek i zobacz czy nie babluje w zbiorniku  (na wlaczonym silniku)
 Czasem tak mozna stwierdzic uszczkodzona uszczelke/glowice silnika-najtaniej i najprosciej.
Oczywiscie nie jezdzij i nie zakrecaj  wtedy korka
 Nie proboj dodawac musztardy badz innego piachu uszczelniajacego.

A moze poprostu cieknie z tego samego meijsca -z owej uszczelki?!?
Zapisane

lubie sobie pokierować
188lukasz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radomsko
Samochód: toledo 1,9 tdi 96 rok

« Odpowiedz #38 - Piątek, 04.03.2011, 16:54:28 - NIEPRZECZYTANA »

Witam ja mam taki problem, mam toledo 1,9 tdi i moge jechac nawet 500 km i zawsze temperatura jest za niska, tzn wskaznik jest na 1 kresce a powinien byc pomiedzy 1 a 2 to by było wtedo 90 stopni. Co myslicie termostat czy czujnik??
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #39 - Piątek, 04.03.2011, 17:05:55 - NIEPRZECZYTANA »

Jak zapalisz rano auto i pochodzi chwile na wolnych obrotach, to zobacz czy węże są ciepłe, jeśli tak tzn. że termostat
Zapisane
188lukasz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radomsko
Samochód: toledo 1,9 tdi 96 rok

« Odpowiedz #40 - Piątek, 04.03.2011, 20:41:35 - NIEPRZECZYTANA »

kiedys przejechalem z 15 km i tak tylko sobie zlapalem to chyba gora byla ciepla a dol zimny, ale musze to jeszcze sprawdzic zeby miec pewnosc. Ale zobacz mi sie wydaje ze termostat moze sie za wczesnie otwierac i dlatego nie lapie temp... co myslisz??
Zapisane
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #41 - Piątek, 04.03.2011, 22:16:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: 188lukasz
Ale zobacz mi sie wydaje ze termostat moze sie za wczesnie otwierac i dlatego nie lapie temp... co myslisz??
albo się za wcześnie otwiera albo jest cały czas otwarty...zrób tak jak toka mówi...jak górny będzie ciepły a dolny zimny i podczas jazdy spadnie Ci tem to oznaka że masz trafiony termostat :)
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #42 - Poniedziałek, 02.04.2012, 05:38:48 - NIEPRZECZYTANA »

mam problem tego rodzaju. Po 5 min od włączenia zimnego silnika zaczyna migać kontrolka  wysokiej temp. cieczy. (ikonka termometru na tablicy wskaźników). Czy to objaw zepsutego termostatu- stale zamknięty i praca wyłącznie na małym obiegu chłodzenia? Czy jeszcze coś innego? O wskazaniach temperatury nie piszę gdyż wskazówka ledwie rusza. Nie rusza może dlatego bo nie otwiera się termostat i płyn nie krąży przez chłodnicę. Proszę o mądrą odpowiedź.
Zapisane

stan
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #43 - Poniedziałek, 02.04.2012, 07:44:42 - NIEPRZECZYTANA »

dolej płynu
Zapisane
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #44 - Poniedziałek, 02.04.2012, 08:16:18 - NIEPRZECZYTANA »

Ilość płynu właściwa. Myślę o zamkniętym stale termostacie. Może ktoś miał podobny problem. Wiem jak dobrać się do niego i ile to roboty, ale chcę się upewnic czy na pewno to termo.
Zapisane

stan
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Układ chłodzenia / Instrukcja - Wymiana termostatu w Dieslach
Skocz do: