+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Kontrolka EPC
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kontrolka EPC  (Przeczytany 289808 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #30 - Czwartek, 12.03.2009, 20:17:34 - NIEPRZECZYTANA »

Hmmm.....
No u mnie jest tak jak napisałem:
Cytat: KKKKris
na pedale hamulca.
Gdzieś w okolicy osi obrotu. Najprościej podpiąć VAGa i obserwować czy działają. W okienku przy naciskaniu zmieniają się cyferki z 1 na 0 czy odwrotnie.
Zapisane

cinek79 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Tarnów
Samochód: Cordoba 6L - 2003 BBY 1.4 16V

« Odpowiedz #31 - Czwartek, 12.03.2009, 21:15:26 - NIEPRZECZYTANA »

oki  :)  poszukam to i moze znajdę... , zapne VAG'a -  to sie sprawdzi ... a co pokaże to sie okaże... :-[


Napisano: Czwartek, 12.03.2009, 21:08:56


..mam nadzieje ze to bedzie to... tj. w/w wyłącznik, a nie coś poważniejszego  :-\
Zapisane
webi Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #32 - Wtorek, 31.03.2009, 15:03:09 - NIEPRZECZYTANA »

Samochód Cordoba 1,4 AKKII  00r.
Fejs KL opto we wtyczce, vag com 311.2

Po ruszeniu samochodem z miejsca przy pierwszej zmianie biegów silnik wchodzi w tryb awaryjny i świeci się kontrolka EPC. Nie potrafię tego naprawić, bo fejs który posiadam nie może się połączyć z kontrolerami. VAG 311.2 otwiera tylko kontroler radia.
Tego zestawu używam do tej Cordoby od 4 lat bez większych problemów, sprawdzałem go wczoraj na passku AFN 99r i A3 ASZ 03r. wszystkie kontrolery dostępne.
Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i czyściłem złącza do ECU na wypadek zawilgocenia.
Przepustnica jest czysta.
Odłączyłem akumulator na godzinę, też nic. Podczas pracy na wolnych obrotach nie reaguje na odpięcie sondy L. Na wolnych obrotach pracuje nierówno ale utrzymuje 800 - 900 obrotów.

Gdyby padł ECU to by silnik nie zapalił, ale zapala.

Moje typy to sonda albo czujnik temperatury, ale na razie nie mam jak sprawdzić

Proszę o wszelkie propozycje, bo mnie już brakło pomysłów.

mąż Pani Webi
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 31.03.2009, 15:22:05 wysłane przez webi » Zapisane

Nadgorliwość jest gorsza od Faszyzmu,
nie dajcie się zwariować!
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 31.03.2009, 15:17:47 - NIEPRZECZYTANA »

Szanowny mężu webi:
1) Korzystanie z forum związane jest z przestrzeganiem pewnych zasad (m.in. szukaniem odpowiedniego tematu do zadania pytania) - temat przeniosłem,
2) Notlauf jest wtedy, gdy ciśnienie doładowania turbiny przekroczy wartość bezpieczną i ECU decyduje o przejściu w tryb awaryjny - o ile mnie pamięć nie myli silniki AKK nie były wyposażone w takową.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
webi Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 31.03.2009, 15:29:49 - NIEPRZECZYTANA »

ok. dziękuję
post zniknął w trakcie edycji teraz już wiem dlaczego  ;D . Tytuł edytowany a szukałem po hasłach ECU, vag, komunikacja. Bo większym problemem dla mnie jest brak komunikacji niż awaria sterowania. Jak się dostane do kontrolera to będę wiedział co ją boli, dlatego też założyłem temat w dziale Car Audio & Elektryka

mnie uczono ze Notlauf=tryb awaryjny i  jest następstwem nieprawidłowości w działaniu poszczególnych układów, nie musi to być wcale turbo.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 31.03.2009, 15:54:22 wysłane przez webi » Zapisane

Nadgorliwość jest gorsza od Faszyzmu,
nie dajcie się zwariować!
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 31.03.2009, 15:39:28 - NIEPRZECZYTANA »

Może tu coś znajdziesz http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3207.0 i http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1889.240
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 31.03.2009, 15:41:09 wysłane przez aboz » Zapisane
webi Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #36 - Wtorek, 31.03.2009, 16:33:23 - NIEPRZECZYTANA »

dzięki  Aboz
pisałem już do Martiniego, może coś poradzi.
Zapisane

Nadgorliwość jest gorsza od Faszyzmu,
nie dajcie się zwariować!
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #37 - Wtorek, 31.03.2009, 18:30:32 - NIEPRZECZYTANA »

Może waro sprawdzić czy gniazdo9 diagnostyczne ma połączenie elektryczne z ECU. Ostatecznością jest wpinanie się bezpośrednio w ECU. Spróbuj może odpiąć wtyczki od radia, tą komunikacyjną.
Zapisane

webi Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #38 - Sobota, 04.04.2009, 09:52:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Ostatecznością jest wpinanie się bezpośrednio w ECU. Spróbuj może odpiąć wtyczki od radia, tą komunikacyjną.
 
Wiesz może które piny w ECU odpowiadają za komunikację?
Cytat: KKKKris
Spróbuj może odpiąć wtyczki od radia, tą komunikacyjną.

Czy wtyczka serwisowa radia jest "po drodze do ECU"?
To by tłumaczyło brak komunikacji z ECU a bezproblemową komunikację z radiem
Zapisane

Nadgorliwość jest gorsza od Faszyzmu,
nie dajcie się zwariować!
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #39 - Niedziela, 05.04.2009, 12:44:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: webi
Czy wtyczka serwisowa radia jest "po drodze do ECU"?
Wszystkie linie komunikacyjne modułów są łączone równolegle, może jakiś śmieci.
Cytat: webi
Wiesz może które piny w ECU odpowiadają za komunikację?
Szukaj w autodacie, ja nie mam.  Można szukać w Elsie, ale moja ma tylko auta z obecnago wieku, wcześniejsze już nie za bardzo.
Zapisane

leslutek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: malbork
Samochód: ibiza 2000 1.4 8V AUD

« Odpowiedz #40 - Wtorek, 19.01.2010, 21:27:03 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Przed kilkoma dniami zapaliła mi się kontrolka diagnostyki silnika, ale nie było zmian w pracy silnika. następnie zapalił się EPC i wtedy nie mogłem przekroczyć 3 tyś obrotów. zostawiłem autko na dwa dni w garażu i już nie mogę odpalić.
Po wstępnej diagnozie: brak iskry na świecach i kilka błędów m.in. 16502- Czujnik temperatury silnika wysokie napięcie, 17978-moduł sterujący pracą silnika zablokowany, 16706- czujnik obrotów silnika, brak sygnału. 16705-czujnik obrotów silnika h90 MAP/czujnik ciśnienia.
Jakieś pomysły co może być przyczyną? Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 23.01.2010, 22:58:16 wysłane przez leslutek » Zapisane
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #41 - Środa, 15.09.2010, 20:24:18 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam pytanie  co do kontrolki EPC, zjarala mi sie jedna zarowka od swiatla postojowego i pytanie brzmi tak czy kontrolka EPc nie powinna sie swiecic pokazujac ze jest cos nie tak??
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #42 - Środa, 15.09.2010, 20:45:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kamilbd
EPc nie powinna sie swiecic pokazujac ze jest cos nie tak??
jezeli byla by to zarowka stop to mozliwe
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #43 - Środa, 15.09.2010, 21:25:27 - NIEPRZECZYTANA »

kamilbd - jeśli to nie od stopu to nie będzie się świecić
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #44 - Czwartek, 16.09.2010, 09:34:44 - NIEPRZECZYTANA »

ok rozumiem wszystko:)
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Kontrolka EPC
Skocz do: