Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
Licznki i lampki kontrolne
»
Kontrolka EPC
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
...
7
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Kontrolka EPC (Przeczytany 289808 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Kontrolka EPC
«
Odpowiedz #30 -
Czwartek, 12.03.2009, 20:17:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Hmmm.....
No u mnie jest tak jak napisałem:
Cytat: KKKKris
na pedale hamulca.
Gdzieś w okolicy osi obrotu. Najprościej podpiąć VAGa i obserwować czy działają. W okienku przy naciskaniu zmieniają się cyferki z 1 na 0 czy odwrotnie.
Zapisane
cinek79
Świeżak
Offline
Skąd: Tarnów
Samochód: Cordoba 6L - 2003 BBY 1.4 16V
Odp: Kontrolka EPC
«
Odpowiedz #31 -
Czwartek, 12.03.2009, 21:15:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
oki
poszukam to i moze znajdę... , zapne VAG'a - to sie sprawdzi ... a co pokaże to sie okaże...
Napisano: Czwartek, 12.03.2009, 21:08:56
..mam nadzieje ze to bedzie to... tj. w/w wyłącznik, a nie coś poważniejszego
Zapisane
webi
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
tryb awaryjny + problemy z komunikacją vag com-ECU
«
Odpowiedz #32 -
Wtorek, 31.03.2009, 15:03:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
Samochód Cordoba 1,4 AKKII 00r.
Fejs KL opto we wtyczce, vag com 311.2
Po ruszeniu samochodem z miejsca przy pierwszej zmianie biegów silnik wchodzi w tryb awaryjny i świeci się kontrolka EPC. Nie potrafię tego naprawić, bo fejs który posiadam nie może się połączyć z kontrolerami. VAG 311.2 otwiera tylko kontroler radia.
Tego zestawu używam do tej Cordoby od 4 lat bez większych problemów, sprawdzałem go wczoraj na passku AFN 99r i A3 ASZ 03r. wszystkie kontrolery dostępne.
Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i czyściłem złącza do ECU na wypadek zawilgocenia.
Przepustnica jest czysta.
Odłączyłem akumulator na godzinę, też nic. Podczas pracy na wolnych obrotach nie reaguje na odpięcie sondy L. Na wolnych obrotach pracuje nierówno ale utrzymuje 800 - 900 obrotów.
Gdyby padł ECU to by silnik nie zapalił, ale zapala.
Moje typy to sonda albo czujnik temperatury, ale na razie nie mam jak sprawdzić
Proszę o wszelkie propozycje, bo mnie już brakło pomysłów.
mąż Pani Webi
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 31.03.2009, 15:22:05 wysłane przez webi
»
Zapisane
Nadgorliwość jest gorsza od Faszyzmu,
nie dajcie się zwariować!
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: EPC i ograniczone obroty
«
Odpowiedz #33 -
Wtorek, 31.03.2009, 15:17:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Szanowny mężu
webi
:
1) Korzystanie z forum związane jest z przestrzeganiem pewnych zasad (m.in. szukaniem odpowiedniego tematu do zadania pytania) -
temat przeniosłem
,
2)
Notlauf
jest wtedy, gdy ciśnienie doładowania turbiny przekroczy wartość bezpieczną i ECU decyduje o przejściu w tryb awaryjny - o ile mnie pamięć nie myli silniki AKK nie były wyposażone w takową.
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
webi
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Odp: EPC i ograniczone obroty
«
Odpowiedz #34 -
Wtorek, 31.03.2009, 15:29:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
ok. dziękuję
post zniknął w trakcie edycji teraz już wiem dlaczego
. Tytuł edytowany a szukałem po hasłach ECU, vag, komunikacja. Bo większym problemem dla mnie jest brak komunikacji niż awaria sterowania. Jak się dostane do kontrolera to będę wiedział co ją boli, dlatego też założyłem temat w dziale Car Audio & Elektryka
mnie uczono ze Notlauf=tryb awaryjny i jest następstwem nieprawidłowości w działaniu poszczególnych układów, nie musi to być wcale turbo.
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 31.03.2009, 15:54:22 wysłane przez webi
»
Zapisane
Nadgorliwość jest gorsza od Faszyzmu,
nie dajcie się zwariować!
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: EPC i ograniczone obroty
«
Odpowiedz #35 -
Wtorek, 31.03.2009, 15:39:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Może tu coś znajdziesz
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3207.0
i
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1889.240
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 31.03.2009, 15:41:09 wysłane przez aboz
»
Zapisane
webi
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Odp: EPC i ograniczone obroty
«
Odpowiedz #36 -
Wtorek, 31.03.2009, 16:33:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
dzięki Aboz
pisałem już do Martiniego, może coś poradzi.
Zapisane
Nadgorliwość jest gorsza od Faszyzmu,
nie dajcie się zwariować!
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: EPC i ograniczone obroty
«
Odpowiedz #37 -
Wtorek, 31.03.2009, 18:30:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
Może waro sprawdzić czy gniazdo9 diagnostyczne ma połączenie elektryczne z ECU. Ostatecznością jest wpinanie się bezpośrednio w ECU. Spróbuj może odpiąć wtyczki od radia, tą komunikacyjną.
Zapisane
webi
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Odp: EPC i ograniczone obroty
«
Odpowiedz #38 -
Sobota, 04.04.2009, 09:52:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris
Ostatecznością jest wpinanie się bezpośrednio w ECU. Spróbuj może odpiąć wtyczki od radia, tą komunikacyjną.
Wiesz może które piny w ECU odpowiadają za komunikację?
Cytat: KKKKris
Spróbuj może odpiąć wtyczki od radia, tą komunikacyjną.
Czy wtyczka serwisowa radia jest "po drodze do ECU"?
To by tłumaczyło brak komunikacji z ECU a bezproblemową komunikację z radiem
Zapisane
Nadgorliwość jest gorsza od Faszyzmu,
nie dajcie się zwariować!
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: EPC i ograniczone obroty
«
Odpowiedz #39 -
Niedziela, 05.04.2009, 12:44:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: webi
Czy wtyczka serwisowa radia jest "po drodze do ECU"?
Wszystkie linie komunikacyjne modułów są łączone równolegle, może jakiś śmieci.
Cytat: webi
Wiesz może które piny w ECU odpowiadają za komunikację?
Szukaj w autodacie, ja nie mam. Można szukać w Elsie, ale moja ma tylko auta z obecnago wieku, wcześniejsze już nie za bardzo.
Zapisane
leslutek
Świeżak
Offline
Skąd: malbork
Samochód: ibiza 2000 1.4 8V AUD
Odp: EPC i ograniczone obroty
«
Odpowiedz #40 -
Wtorek, 19.01.2010, 21:27:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam.
Przed kilkoma dniami zapaliła mi się kontrolka diagnostyki silnika, ale nie było zmian w pracy silnika. następnie zapalił się EPC i wtedy nie mogłem przekroczyć 3 tyś obrotów. zostawiłem autko na dwa dni w garażu i już nie mogę odpalić.
Po wstępnej diagnozie: brak iskry na świecach i kilka błędów m.in. 16502- Czujnik temperatury silnika wysokie napięcie, 17978-moduł sterujący pracą silnika zablokowany, 16706- czujnik obrotów silnika, brak sygnału. 16705-czujnik obrotów silnika h90 MAP/czujnik ciśnienia.
Jakieś pomysły co może być przyczyną? Pozdrawiam.
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 23.01.2010, 22:58:16 wysłane przez leslutek
»
Zapisane
kamilbd
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik
Offline
Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001
Odp: Kontrolka EPC
«
Odpowiedz #41 -
Środa, 15.09.2010, 20:24:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam, mam pytanie co do kontrolki EPC, zjarala mi sie jedna zarowka od swiatla postojowego i pytanie brzmi tak czy kontrolka EPc nie powinna sie swiecic pokazujac ze jest cos nie tak??
Zapisane
Zimaaaa brrrrrr
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Kontrolka EPC
«
Odpowiedz #42 -
Środa, 15.09.2010, 20:45:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: kamilbd
EPc nie powinna sie swiecic pokazujac ze jest cos nie tak??
jezeli byla by to zarowka stop to mozliwe
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
efmk
Master Of Silence
Użytkownik
Offline
Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]
Odp: Kontrolka EPC
«
Odpowiedz #43 -
Środa, 15.09.2010, 21:25:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
kamilbd - jeśli to nie od stopu to nie będzie się świecić
Zapisane
_____________________________________
strony i aplikacje WWW
kamilbd
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik
Offline
Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001
Odp: Kontrolka EPC
«
Odpowiedz #44 -
Czwartek, 16.09.2010, 09:34:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
ok rozumiem wszystko:)
Zapisane
Zimaaaa brrrrrr
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
...
7
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
Licznki i lampki kontrolne
»
Kontrolka EPC
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...