Witam
Mam mały problem z kopceniem samochodu (kolor czarny). Wymieniałem komputer na używkę która miała w sobie chipa (SEAT TOLEDO 1.9 TDI 1998 r. silnik AFN po chipie moc miała się podnieść na ~140 KM ze 110KM). Soft był pisany pod ten typ silnika przez szanującą się firmę z Bielska Białej. Przed wymianą komputera nie było mowy o jakimkolwiek kopceniu. Dodam że wymieniłem też turbinę na nową mocniejszą GT17 (taką jaka była zalecana pod ten chip). Przyspiesza ładnie tylko martwi mnie ta chmura dymu która za mną zostaje. Czy powinienem się tym przejmować? Bo podobno po tak nieznacznym podniesieniu mocy nie powinno występować zjawisko dymienia...
czy to pora żeby zająć się wtryskami??, czy może to być wina softu??
Proszę o jakieś sugestie co powinienem zrobić.
Czesc kolego.
Czy ta szanujaca sie firma to nie przypadkiem EcuSoft (dawna MTM) z Cmentarnej?
Jezeli tak to wywal to gowno czym predzej. Takie fuckupy jakie oni robia to nawet na allegro rzadko sie zdarzaja.
Skoro masz wiekszta turbawke i soft pod nia napisany przydalo by sie sprawdzic jak to w praktyce dziala. Stawiam krate piva ze albo dolot sie rozszczelnil albo soft spaprany.
pozdrawiam