+  Internetowy Klub Seata
|-+  Ostatnie wiadomości
Nazwa użytkownika:
Hasło:

Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Dzisiaj o 14:32:59 
Zaczęty przez rzub3r - Nowe: wysłane przez rzub3r
Dzięki za radę, zamówię i spróbuję.

 2 
 : Dzisiaj o 05:31:51 
Zaczęty przez rzub3r - Nowe: wysłane przez Tracer
Polecam czyszczenie przepustnicy na zapalonym silniku specyfikiem STP Carb Cliner.
Psika sie w gardziel i jak się silnik dławi to się gazu dodaje.
Aż się będzie świecić i błyszczeć.
Przepustnica to delikatne urządzenie i ja jej wolałem nie demontować i myć.

 3 
 : Wczoraj o 20:23:07 
Zaczęty przez rzub3r - Nowe: wysłane przez raby
wyglada jak zaslepka

 4 
 : Wczoraj o 15:54:35 
Zaczęty przez rzub3r - Nowe: wysłane przez rzub3r
Cześć,

Ibiza 3 FL 1.4 BXW 2007r
dzisiaj zaobserwowałem nowy problem. Przy zwykłej jeździe/zmianie biegów, dojeżdżaniu do świateł, kiedy puszczam gaz to czasami auto nadal trzyma obroty. Tak jakby ten pedał gazu się zacinał, czasem puszcza kiedy zacznę hamować jadąc na biegu jałowym.

Czy poza przepustnicą, coś jeszcze może powodować takie zachowanie? Przepustnica była czyszczona rok temu we wrześniu.(jak w końcu przestanie padać deszcz to oczywiście ją sprawdzę)

 5 
 : Wczoraj o 15:49:34 
Zaczęty przez rzub3r - Nowe: wysłane przez rzub3r
Cześć,

w moim aucie doszło do uszkodzenia klamki wewnętrznej urwał się element, który trzyma linkę od zamka i nie mogę otwierać drzwi od środka.

Widzę w sprzedaży zamiennik, ale ma on kawał plastiku tam gdzie u mnie jest moduł do sterowania lusterkami.

Czy są ibizy 3, które w tym miejscu nie miały sterowania szybami? Czy potraficie zweryfikować po zdjęciu, że to jest zdejmowalna zaślepka?
Oczywiście pytałem sprzedawcy ale on nie potrafi mi odpowiedzieć na to pytanie, ani podać kontaktu do osoby, która by mi na to pytanie odpowiedziała.




 6 
 : Sobota, 01.05.2021, 10:35:12 
Zaczęty przez Ernest - Nowe: wysłane przez Ernest
Witam. Poszedł mi sterownik silnika 06A906019BR zamówiłem nowy lecz przyszedł mi o numerach 06A906019AL ponoć to nic takiego Teraz pytanie czy muszę wyciąć immo czy można kodować normalnie. Oraz czy żeby za kodować będę potrzebował swój kluczyk czy ten od nowego sterownika. Pozdrawiam.
Pacjent Seat Toledo 1999 silnik 1.6 8v o oznaczeniu AKL

 7 
 : Czwartek, 29.04.2021, 16:37:58 
Zaczęty przez kamoj - Nowe: wysłane przez kamoj
Witam, posiadam Seata Leona 1.6 2009 polift.
Rok temu został założony LPG.
Sporadycznie podczas jazdy na LPG wyskakuje mi check engine na sekundę, bez żadnych objawów.
Po sprawdzeniu okazało się, że jest to błąd 16555 - mieszanka za uboga.
Prawdopodobnie jest to sonda lambda.
Jakieś pomysły jak sprawdzić w czym tkwi problem?

 8 
 : Niedziela, 25.04.2021, 20:14:01 
Zaczęty przez Slyther - Nowe: wysłane przez Slyther
Witam.
W ostatnim czasie padło mi turbo w mojej ibizie, była to seria 100km po programie na 130km. Przez to myślę nad zakupem nowej większej turbiny(ARL LUB ASZ). Mam w planach zrobić nowy program na około 150-160km. Moje pytanie jest takie czy na samej większej turbinie można uzyskać bezpiecznie tyle koni, czy jednak trzeba zmieniać też inne podzespoły np. (wtryski, intercooler itp)?
Pozdrawiam.

 9 
 : Wtorek, 20.04.2021, 19:14:12 
Zaczęty przez Leszko94 - Nowe: wysłane przez Leszko94
Witam. Zakupiłem Leona III ST FR jakieś pół roku temu. Silnik 2.0 TDI 150KM CRBC. W powrocie z zakupu auta miałem jakieś 400 km do domu, nic się nie działo, od jakiegoś czasu, jadąc w dłuższą trasę ubywa mi płyn chłodniczy. Płyn ubył mi 2 razy w odstępie tygodnia (2 razy pod rząd co sobotę, jakieś 3 miesiące temu) na trasie około 100 km (wywaliło przy zbiorniczku, ślady płynu na zewnątrz). Na krótkich kawałkach 20-30 km płynu nie ubywa. Co lepsze, po jakiś 3 tygodniach przed wyjazdem w trasę 250km, 2 dni postoju i znowu 250 km, płynu nie ubyło (ale przed wyjazdem nalałem trochę ponad max i zaznaczyłem na zbiorniczku dokąd nalałem płynu) stan po powrocie idealnie się zgadzał.

Od początku objawów ubywania płynu chłodniczego mogę powiedzieć tyle, byłą teoria korka lub zbiorniczka, wymienione na nowe, emisja spalin sprawdzona u dwóch mechaników, negatyw. Pewien mechanik polecił mi przegonić trochę auto na drodzę szybkiego ruchu, wrócić do domu, zostawić auto a rano jeśli odkręcę korek od wyrównawczego to nie powinno być ciśnienia, jeśli by było to by obstawiał uszczelkę lub głowicę. Ciśnienia w układzie nie było. Szyby nie parują, dywaniki suchutkie. Wycieku spod auta czy na osłonie silnika nie ma. Jedyne co zaobserwowałem to specyficzny zapach płynu chłodniczego z nawiewów po stronie kierowcy (po stronie pasażera normalne powietrze, bez smrodu płynu).

Czasami po trasie 10 km, gdzie auto ledwo się nagrzeje do 90 stopni i je wyłączę, wentylatory nadal działają, ale prawdopodobnie to procedura dopalania filtra DPF, tak twierdził mechanik. Tyle, że powinna być jakaś informacja o wypalaniu dpf? Jeśli nie po zgaszeniu auta to chociażby podczas jazdy? Nie mam żadnego komunikatu odnośnie wypalania.

Ciśnienie robi się w układzie na tyle duże że wywala zbiorniczkiem. Rozrząd wymieniony przy 162 tys km, obecnie 177 tys km. Jest możliwość że poprzedni właściciel wymienił rozrząd nie wymieniając pompy wody? Nie wiem już sam co o tym sądzić, najgorsze jest to że 3 lub 4 mechaników powiedziało mi, że oni nie widzą żadnego problemu i jeździć, zobaczyć co się bedzie dziać.... nie mam zamiaru jeździć z beczką płynu chłodzącego w bagażniku.

Ktoś miał podobny problem w swoim Leonie? Ratujcie bo nie mam głowy już na tą usterkę....

 

 10 
 : Poniedziałek, 19.04.2021, 20:53:28 
Zaczęty przez MariuszC - Nowe: wysłane przez raby
przekrec kilka razy na zaplon przed odpaleniem
jest poprawa?

Strony: [1] 2 3 ... 10