Internetowy Klub Seata

Techniczne => Diesel => Wątek zaczęty przez: spons Niedziela, 15.10.2006, 23:14:49



Tytuł: Dalszy tuning
Wiadomość wysłana przez: spons Niedziela, 15.10.2006, 23:14:49
Mnie tam juz nic nie przekona, do 2,0 tez trzeba robic custom pod wyzsze moce, a jak wiadomo tuning wciaga i mocy ciagle malo, dlatego jakbym teraz mial robic FMIC to nawet bym sie nie zastanawial, raz dasz wiecej i jest swiety spokoj ;-)

PS. ZS czemu nicka zmieniles :?:  :satan:


Tytuł: Dalszy tuning
Wiadomość wysłana przez: Tominator Niedziela, 15.10.2006, 23:22:28
co to znaczy custom?


Tytuł: Dalszy tuning
Wiadomość wysłana przez: spons Niedziela, 15.10.2006, 23:23:33
To znaczy IC robione pod wymiar, zancznie wydajniejsze od jakichs wynalazkow :mrgreen:


Tytuł: Dalszy tuning
Wiadomość wysłana przez: Metody Poniedziałek, 16.10.2006, 13:12:17
bo jestem tutaj incognito ;)

z tego co gadałem z cs to jesli chodzi o ic z 2.0 (czyli taki jak ja mam) to mówią że do 220 kucy starczy bo bkf + big turbo ~ 220-230 kucy

spoons powiedz mi jakie masz temp w dolocie??


Tytuł: Dalszy tuning
Wiadomość wysłana przez: spons Środa, 18.10.2006, 19:33:04
Kazdy szanujacy sie tuner ma jakas firme w ktorej robi coolery, zapytaj swojego, jezeli nie ma to zglosc sie do Aligatora, CS lub Rob555 (kolejnosc alfabetyczna) i spytaj czy da rade u nich zamowic ;-)