Tytuł: problem z obrotami w 1.9 sdi Wiadomość wysłana przez: pawlos Piątek, 20.02.2015, 15:47:34 Mam problem z obrotami w silniku 1.9 sdi. Po odpaleni rano obroty to niecały 1 tys. ale po parku sekundach wzrastają na 1 tys i tak się utrzymują. Po przejechaniu jakiś 200 m obroty znowu utrzymują się na niecałym 1 tys. i jest dobrze, ale jak silnik osiągnie temp 90 st.C, po dojechaniu np. do świateł wrzuceniu luzu po paru sekundach (3-4 sekundy) obroty znów wzrastają na 1 tys. i potem znowu ruszam jadę dojeżdżam do kolejnych świateł obroty niecały 1 tys i po paru sekundach wzrastają na 1 tys.
pod linkiem poniżej jest filmik pokazujący jak to mniej więcej wygląda. Co może być przyczyną tych "falujących obrotów" http://youtu.be/DHTYqxL8G8U Tytuł: Odp: problem z obrotami w 1.9 sdi Wiadomość wysłana przez: raby Piątek, 20.02.2015, 16:11:29 a vag cos podaje?
Tytuł: Odp: problem z obrotami w 1.9 sdi Wiadomość wysłana przez: pawlos Piątek, 20.02.2015, 18:19:20 właśnie w tym problem że nie pokazuje żadnych błędów :-\
Tytuł: Odp: problem z obrotami w 1.9 sdi Wiadomość wysłana przez: seat_seller Poniedziałek, 02.03.2015, 17:10:33 Mam problem z obrotami w silniku 1.9 sdi. Po odpaleni rano obroty to niecały 1 tys. ale po parku sekundach wzrastają na 1 tys i tak się utrzymują. Po przejechaniu jakiś 200 m obroty znowu utrzymują się na niecałym 1 tys. i jest dobrze, ale jak silnik osiągnie temp 90 st.C, po dojechaniu np. do świateł wrzuceniu luzu po paru sekundach (3-4 sekundy) obroty znów wzrastają na 1 tys. i potem znowu ruszam jadę dojeżdżam do kolejnych świateł obroty niecały 1 tys i po paru sekundach wzrastają na 1 tys. pod linkiem poniżej jest filmik pokazujący jak to mniej więcej wygląda. Co może być przyczyną tych "falujących obrotów" http://youtu.be/DHTYqxL8G8U sprawdz czujnik temp płynu g2/g62 i ilosc płynu może jest za mało i czujnik świruje jak się płyn przelewa lub jak go brak koło czujnika Tytuł: Odp: problem z obrotami w 1.9 sdi Wiadomość wysłana przez: pawlos Niedziela, 22.03.2015, 10:58:44 vag nie pokazał żadnych błędów, płyn chłodniczy w normie, czujniki temperatury sprawdzone na vag-u, wskazania czujników porównywalne, wtryski nie leją. Mechanik zasugerował mi zaślepienie zaworu EGR,
Czy egr może mieć na to wpływ ? Napisano: Poniedziałek, 09.03.2015, 21:36:08 zaślepienie egr nic nie dało |