Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tył samochodu "ucieka" przy skręcie  (Przeczytany 21746 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #30 - Czwartek, 04.06.2009, 05:43:16 - NIEPRZECZYTANA »

Jak amory były wyciągnięte to trzeba było trochę poszarpac się z belka. Możesz mieć na niej luz. Sprężyny musiały by być pękniete aby tył uciekał.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #31 - Czwartek, 04.06.2009, 15:27:18 - NIEPRZECZYTANA »

Jak amory były wyciągnięte to trzeba było trochę poszarpac się z belka. Możesz mieć na niej luz. Sprężyny musiały by być pękniete aby tył uciekał.
no i właśnie.. tutaj może być szkopuł.. przy wymianie simmerblock'a mechanik narzekał że się oszarpał z jedną tyle że szok.. może to być powodem? jak myślicie? co ciekawe to tak jak mowie -jedna strona bardziej tańczy niż druga
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #32 - Czwartek, 04.06.2009, 15:35:35 - NIEPRZECZYTANA »

Jak amory były wyciągnięte to trzeba było trochę poszarpac się z belka. Możesz mieć na niej luz. Sprężyny musiały by być pękniete aby tył uciekał.

Skoro gość wymieniał silentbloki na belce, to jakie luzy, skąd mu się wzieły?
Wcale sprężyna nie musi być pęknieta, żeby nie trzymała, wystarczy że straci materiał własności sprężynujące.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #33 - Czwartek, 04.06.2009, 21:39:47 - NIEPRZECZYTANA »

ja nie mam pojęcia.. raz jest ok, raz lipnie... dziś przeżegnałem się i wio w podporządkowaną z głównej z prędkością... 60km/h.. lekko poczułem tył, ale źle nie było - z tym, że prędkość mała i sucho... to się objawia generalnie tylko przy skręcie w prawo. w lewo nie (lub prawie wcale)


edit: wsio już działa... tulejka wymieniona i jest jak przyklejony :)
przewieźliśmy się z bratem - on powoził żeby nie było subiektywnie... autko zakręty zbiera jak należy  :ok:
« Ostatnia zmiana: Sobota, 06.06.2009, 20:41:10 wysłane przez efmk » Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Tył samochodu "ucieka" przy skręcie
Skocz do: