+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z obrotami przy 3000
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z obrotami przy 3000  (Przeczytany 41385 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 05.02.2007, 21:41:11 - NIEPRZECZYTANA »

po wymianie cewki również miałem tak że autko na 3 'garnkach' chodziło..
sprawdzcie kable WN i świece.. ja bym stawiał na kable że na którymś przebija..
na włączonym aucie złapcie kombinerkami za kapturek i sciągnijcie delikatnie ze świecy.. (najlepiej jak nie ma tej metalowej objemki na kablu) wtedy unosząc nad świece patrzcie czy przeskakuje wam iskra jeśli przeskakuje od spodu to okej ale jeśli przeskakuje gdzieś na gumewej cześci to kable do wymiany.. można na oko zobaczyc czy kable gdzies nie są "zporowaciałe" przeciete lub coś takiego ale wizualnie to ciezko to zobaczyć.. chyba że macie kumpla który pożyczy na chwile kable żeby sprawdzić czy to ich wina, bo nowe koło 130za komplet i głupio sie pakowac w koszta jesli to nie to... inny sposób to zdemontować kable zdjać te metalowe objemki i owinąć je izolacją dość grubo w miescu tych kapturków i zobaczyc czy pomoze..
Zapisane
zielony772
Gość



« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 05.02.2007, 22:41:23 - NIEPRZECZYTANA »

ja już wymieniłem wszystkie te części które wymierniliście i niema żadnej poprawy , wciąż szarpie. Pomóżcie !    Pleace!!!!!!

[ Dodano: 2007-02-05, 22:45 ]
w..piiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mnie to bo nie m0ożna mawet wyprzedzić kaszla!
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 06.02.2007, 08:04:25 - NIEPRZECZYTANA »

moja na wolnych chodzi ok, przy delikatnym dodawaniu gazu rowniez, a przy naglym wcisnieciu dlawi sie, gdyby miala gaznik pomyslalbym ze ja paliwo zalewa, a tak mnie zaczyna zalewac i to nie paliwo  :mad:  
wczoraj jak jechalem i zaczela szarpac wcisnalem gaz do dechy, tak rzucalo ze myslalem ze mi glowe urwie, ale o dziwo zrobilo sie troszke lepiej, mozna dynamiczniej wcisnac gaz, ale to nadal nie to, a na jałowym jak wcisne pedal do oporu to sie ciezko wkreca, przez te proby wszystkie smieci wylecialy z ostatniego tlumika i sie przelotowka zrobila,
wpadl mi jeszcze jeden ppomysl: moze byc zapchany kat.?? nic nie dzwoni nie brzeczy, ale moze byc to jego wina?

Pozdrawiam Gizzi
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #18 - Wtorek, 06.02.2007, 10:17:38 - NIEPRZECZYTANA »

Gizmo a jak z katem wyprzedzenia zaplonu? Sprawdziles?
 
Cytat: "Gizmo"
czy mozliwe jest zeby pasek rozrzadu byl przesuniety o np. 1 zabek, niedawno mialem zmieniany, ale wtedy wydaje mi sie ze silnik by sie juz dawno rozlecial, albo pogieloby conajmniej 1 popychacz.

Jesli masz aparat zaplonowy napedzany z paska rozrzadu to moze tylko walek napedzajacy aparat zaplonowy jest przestawiony o jeden zabek.
Zapisane

djey
Gość



« Odpowiedz #19 - Wtorek, 06.02.2007, 10:45:52 - NIEPRZECZYTANA »

sluchajcie ja niedawno rozwalilem ta ibize od przodu - wymienili mi pol silnika i sie naprawilo:D
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 06.02.2007, 11:27:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "djey"
sluchajcie ja niedawno rozwalilem ta ibize od przodu - wymienili mi pol silnika i sie naprawilo:D


Metoda naprawy tego problemu raczej nie polecana pozostalym ;)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 06.02.2007, 12:34:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KKKKris"
Gizmo a jak z katem wyprzedzenia zaplonu? Sprawdziles?

nie nie sprawdzalem.

Cytat: "KKKKris"
Jesli masz aparat zaplonowy napedzany z paska rozrzadu

jak to sprawdzic, w tym jestem laikiem a rozrzad jest po drugiej stronie  :satan:

Cytat: "KKKKris"
walek napedzajacy aparat zaplonowy jest przestawiony o jeden zabek.

tak tylko ze te problemy zaczely sie juz przed zmiana paska, kopulki i palca. wstepnie cala historia z pompa paliwa, nie pomoglo.

Pozdrawiam Gizzi
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 06.02.2007, 12:46:05 - NIEPRZECZYTANA »

tak gizmo amsz aparat napedzany paskiem po lewej masz koło przez głowice idzie wałek i konczy sie aparatem zapłonowym. Podejdz sobie i sprawdz zapłon moze byc przestawiony albo sprawdz czy Ci wogole komp wyprzedza zapłon  bo moze byc ze masz z tym problemy
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 06.02.2007, 13:49:37 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki Uszek, sprawdze jak bede mial dostep do VAGa. zobaczymy co z tego wyniknie.
nie szybciej jednak jak w sobote, na spocie moze mi ktos podepnie kompa pod furaka.

Pozdrawiam Gizzi
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #24 - Wtorek, 06.02.2007, 15:17:25 - NIEPRZECZYTANA »

no raczej lampa stroboskopowa:)
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #25 - Wtorek, 06.02.2007, 16:19:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "djey"
sluchajcie ja niedawno rozwalilem ta ibize od przodu - wymienili mi pol silnika i sie naprawilo:D


To pochwal się co Ci dokładnie wymienili :) bez takich częsci jak lampy, listwy itp ;) no chyba, że one tez mogą przymulać :D
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #26 - Wtorek, 06.02.2007, 16:25:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
no raczej lampa stroboskopowa:)

Nie jestem pewien ale VAG moze tez byc potrzebny. Na biegu jalowym ECU sobie potrafi zmieniac kat wyprzedzenia zaplonu. Choc do samego sprawdzenia lampa moze wystarczyc.
Zapisane

prodrive
Gość



« Odpowiedz #27 - Wtorek, 06.02.2007, 17:13:37 - NIEPRZECZYTANA »

kable swiece i inne gady  mialy by problemy przy niskich obrotach ... tak mi sie wydaje przynajmniej :) ale zycze powodzenie w szukaniu
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #28 - Wtorek, 06.02.2007, 20:09:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "prodrive"
kable swiece i inne gady mialy by problemy przy niskich obrotach

wlasnie, gdyby cos z nimi bylo nie tak to wydaje mi sie ze nie palilaby jak powinna (choc zauwazone potrzebne przekrecenie wiecej niz 2obr rozrusznika) a i na wolnych by nie chodzila albo by sie trzesla chodzila na 3 albo co inne a ona rowniutko 800obr, trzyma,
jeszcze jednoa jak rano odpale po nocce to pochodzi z 20sek. zatrzesie sie i zdechnie, ponowne odpalenie i juz chodzi, o co chodzi?

Pozdrawiam Gizzi
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #29 - Wtorek, 06.02.2007, 23:31:27 - NIEPRZECZYTANA »

no to teraz juz praktycznie jestem pewny ze to coś z prądem.. sprawdz te kable i świece tak jak pisałem, jeśli to nie to to ja bym stawiał że coś z aparatem zapłonowym, podobny problem miała mama u siebie i wymieniła palec+kopułke bo było przebicie.. rozkreć i spradź czy gdzię z palca iskra nie przeskakuje w niodpowiednie miejsce.. ewentyalnosc jeszcze moze być cos nie tak z cewka ale to bym raczej wykluczał
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z obrotami przy 3000
Skocz do: