+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Demontaz turbiny
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Demontaz turbiny  (Przeczytany 6274 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
zaspany Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: kielce
Samochód: Seat Cordoba 2000 1.9 TDI 110KM>>90KM:( AGR

« Wtorek, 31.03.2009, 17:37:36 - NIEPRZECZYTANA »

Wyjmował ktos turbine z cordi 99-02 bo glosno pracuje i chciałbym ja wyjac tylko widze ze ciezki dostep moze ktos ma jakies  wskazówki przy demontazu?
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 21.06.2009, 20:31:38 wysłane przez KYS » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 31.03.2009, 18:40:38 - NIEPRZECZYTANA »

Dobry odrdzewiacz, smar miedziowy i dużo cierpliwości. Śruby i nakrętki, które nie chcą "iść" potrktować odrdzewiaczem i odczekać, aż się dadzą odkręcić. Nie wiem jak uCiebie, ale u mnie klucz 16 do odkręcenia rurki olejowej od bloku. Uważaj, żebyś nie ukręcił rurki olejowej od góry, u mnie się zapiekła i obracała razem z nakrętką. Od góry demontowałem wszystkie rury za silnikiem, od dołu osłona. Kanał wskazany.
Tu troch ę wskazówek jak rozebrać i wyczyścić: http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=9
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 31.03.2009, 18:44:46 - NIEPRZECZYTANA »

Wiec tak, odlaczasz rure od IC, pozniej zdejmujesz EGR, odkrecasz kolektor ssacy i masz dostep do turbiny, musisz odkrecic caly kolektor wydechowy z turbina.
Zapisane
zaspany Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: kielce
Samochód: Seat Cordoba 2000 1.9 TDI 110KM>>90KM:( AGR

« Odpowiedz #3 - Środa, 01.04.2009, 19:48:12 - NIEPRZECZYTANA »

Wezme sie za to w sobote ale chlopaki co moge zrobic jak ja juz wyjme -wyczyscic na co zwrocic uwage?
turbo wyjmuje 1 raz ale zaczym oddam na regneracje chciałbym sam sprobowac.
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 05.04.2009, 19:45:13 - NIEPRZECZYTANA »

Tam nie masz co czyscic, bo kierownic nie ma.
Zapisane
kriss Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Andrespol/Łódź
Samochód: Fiat 4X4 2004

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 04.05.2009, 19:22:22 - NIEPRZECZYTANA »

a ja w AGR tez niemam kierownic? U mnie tak jak na linku z forum passata tez auto robi sie mół przy ok 120km/h
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 04.05.2009, 19:31:34 - NIEPRZECZYTANA »

w AGR nie ma kierownic, sprawdz N75
Zapisane
djtonka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Galicja
Samochód: Toledo 2001 1.9 TDi SE

« Odpowiedz #7 - Niedziela, 21.06.2009, 16:43:49 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Chciałbym z regenerować sprężarkę ze swojego autka. Nie mam zamiaru bawić się sam w to. Tam gdzie pracuję jest specjalistyczna maszyna do bezdotykowego czyszczenia różnych metali i części. Chciałem ja wykorzystać do swoich celów:)


od KYS: Znowu zapomniałeś użyć szukajki przed zadaniem pytania.  :nonono:
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 21.06.2009, 20:33:10 wysłane przez KYS » Zapisane

Tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi
guayre Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV

« Odpowiedz #8 - Niedziela, 21.06.2009, 19:32:33 - NIEPRZECZYTANA »

Lepiej jedź do mechanika jakiegoś żeby Ci wyjął, bo jest trochę pieprzenia... Odkręcić kolektor ssący, rurki od egr, olejową (jest z kontrą), od spływu oleju, odkręcić wydech, i w końcu odkręcić kolektor wydechowy razem ze sprężarką.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Demontaz turbiny
Skocz do: