Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: czym zabezpieczyc gwinty w zawieszeniu gwintowanym?  (Przeczytany 7142 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
kura_km Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Chojna
Samochód: Cordoba Vario '99, 1.6 AFT

« Niedziela, 04.01.2009, 17:12:44 - NIEPRZECZYTANA »

mam pytanie tak jak w temacie zastanawiam sie czym to zabezapieczyc po ustawieniu i zamontowaniu na auto bo wiadomo ze bedzie narozone na wilgoc, temperatury, sol, piasek a wiec trzeba zabezpieczyc jakos zeby nie zgnilo i sie dalo odkrecic po jakims czasie.
Zapisane

MASMA KURA_KM
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 04.01.2009, 17:36:46 - NIEPRZECZYTANA »

Smar miedziany
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

kura_km Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Chojna
Samochód: Cordoba Vario '99, 1.6 AFT

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 04.01.2009, 17:42:55 - NIEPRZECZYTANA »

nie wyplucze go woda a latem nie wytopi sie od temperatury?
Zapisane

MASMA KURA_KM
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 04.01.2009, 17:44:15 - NIEPRZECZYTANA »

mam pytanie tak jak w temacie zastanawiam sie czym to zabezapieczyc po ustawieniu i zamontowaniu na auto bo wiadomo ze bedzie narozone na wilgoc, temperatury, sol, piasek a wiec trzeba zabezpieczyc jakos zeby nie zgnilo i sie dalo odkrecic po jakims czasie.
Niektórzy stosują owijanie taśmą izolacyjną.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 04.01.2009, 18:07:31 - NIEPRZECZYTANA »

Przykładowy smar i jego opis:  http://smary.pl/valvoline_produkty.php

Cytuj
Charakterystyka ogólna:

Valvoline Copper Compound to wielozadaniowy smar miedziany stosowany w najtrudniejszych warunkach i w szerokim zakresie temperatur od ?30° do +1200°C. Zapewnia doskonałe smarowanie, chroni przed zużyciem ciernym, korozją i wysokimi temperaturami.

Copper Compound zapewnia doskonałe smarowanie nawet w warunkach spowolnionej i przerywanej pracy urządzenia zarówno przy wysokim ciśnieniu jak i w wysokich temperaturach. Chroni przed zużyciem cierno-korozyjnym, zacieraniem i powstawaniem wżerów.


Zastosowanie:

Smarowanie śrub i nakrętek, połączeń gwintowych, wszelkich powierzchni dopasowanych, łączników rurowych, świec zapłonowych, śrub kół, podkładek tarcz, styków baterii, urządzeń portowych, obrotnic, ciężko obciążonych łożysk wszelkiego typu oraz innych elementów i układów pojazdów przemysłowych, maszyn budowlanych, rolniczych i pojazdów samochodowych.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

kura_km Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Chojna
Samochód: Cordoba Vario '99, 1.6 AFT

« Odpowiedz #5 - Niedziela, 04.01.2009, 19:05:39 - NIEPRZECZYTANA »

no tak myslalem o tym smar miedziany najlepiej zda egzamin w tym przypadku

Napisano: Niedziela, 04.01.2009, 19:03:10


http://www.allegro.pl/item519198044_smar_miedziany_do_1100_c_0_5_kg_promocja_f_vat.html a czytaki za 20 zl sie nada czy to podruba?
Zapisane

MASMA KURA_KM
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 04.01.2009, 19:13:19 - NIEPRZECZYTANA »

Myślę , że spoko - ja miałem kiedyś od kumpla w tubce - ale już nie pamiętam jakiej firmy.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

kura_km Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Chojna
Samochód: Cordoba Vario '99, 1.6 AFT

« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 05.01.2009, 13:28:10 - NIEPRZECZYTANA »

a ja raczej to zastosuje czyli smar wododporny bo miedziany ponoc szybko sie splucze tak mi doradzil ten gosc co to sprzedaja http://www.allegro.pl/item519198066_smar_wodoodporny_0_5_kg_f_vat.html
Zapisane

MASMA KURA_KM
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 05.01.2009, 17:57:47 - NIEPRZECZYTANA »

Tylko nic nie podają o temperaturach pracy tego smaru
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» czym zabezpieczyc gwinty w zawieszeniu gwintowanym?
Skocz do: