+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Wibracje 4,5,6 bieg miedzy 2000 - 2300 RPM.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wibracje 4,5,6 bieg miedzy 2000 - 2300 RPM.  (Przeczytany 9226 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
ptaku84 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Golf Mk6 GTI

« Sobota, 04.10.2008, 12:46:20 - NIEPRZECZYTANA »

Witam pojawił się problem wczoraj podczas podróży z Wrocławia do Gdyni. Auto zaczęło mi drżeć od 4 do 6 bieg na obrotach pomiędzy 2000 - 2300. Problem z tym że nie działo się to za każdym razem. Najpierw robiło tak przez 50km później ustało na 100km i następnie powtórka z rozrywki. Wibracje przypominają wjechanie kołem na białą namalowana linie z wypustkami przy zjeździ lub wjeździe np. na obwodnice. Umówiłem się już na serwis ale tak czy inaczej chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną. Dwumas ? Paliwo ? Poduszka pod silnikiem ?
« Ostatnia zmiana: Sobota, 04.10.2008, 12:49:27 wysłane przez ptaku84 » Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #1 - Sobota, 04.10.2008, 14:00:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ptaku84
Wibracje przypominają wjechanie kołem na białą namalowana linie z wypustkami przy zjeździ lub wjeździe np. na obwodnice.
A to znaczy, że kierownica też drży?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
ptaku84 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Golf Mk6 GTI

« Odpowiedz #2 - Sobota, 04.10.2008, 15:46:41 - NIEPRZECZYTANA »

Nie kierownica nie drży sprawdziłem to dziś jeszcze raz zmieniam bieg z 4 na 5 mam 2000 obrotów i tak przy wciśniętym gazie do oporu przy 2200 zaczyna się ta wibracja by ustać przy 2400 - 2500.
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #3 - Sobota, 04.10.2008, 17:24:11 - NIEPRZECZYTANA »

Na 100% dwumas....
Masz tam naprawde mocny program,...i tak dlugo wytrzymalo :)
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #4 - Sobota, 04.10.2008, 18:35:25 - NIEPRZECZYTANA »

Dokładnie dwumasówka powiedziała dość, przyuważ jescze czy czuć lekkie kołysanie. Choć to może być już to drżenie samochodu.
Jak coś, to mam taki dwumas ze sprzęgiełkiem do opchnięcia :eye:
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Tominator
Gość



« Odpowiedz #5 - Sobota, 04.10.2008, 18:39:58 - NIEPRZECZYTANA »

No to ładnie, ile kosztuje dwumas ze sprzegłem do BPXa? :-\
Zapisane
kamil
Gość



« Odpowiedz #6 - Sobota, 04.10.2008, 18:44:21 - NIEPRZECZYTANA »

wciskasz gaz na maksa przy 2 tysiakach? jesli tak, to nie dziwne, ze pada dwumas.
Zapisane
ptaku84 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Golf Mk6 GTI

« Odpowiedz #7 - Sobota, 04.10.2008, 19:35:21 - NIEPRZECZYTANA »

Ok jesli sie okaze ze to dwumas to rozumiem ze musze od razu wymienic sprzeglo? Jesli tak to jakie sprzeglo i dwumas  polecacie i jaka bylaby orientacyjna cena takiego zestawu. Dla przypomnienia moj program to 203km/430nm
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #8 - Sobota, 04.10.2008, 19:55:47 - NIEPRZECZYTANA »

Sharan ASZ ma mocne sprzeglo. Ew sahsa organiczne. Z tego co kojarze to dawne auto Filipa i to ja je robilem :) (przynajmniej wyniki identyczne).
Tam mial byc max wiec wystarczy moze zejsc z Nm i bedzie ok
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
ptaku84 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Golf Mk6 GTI

« Odpowiedz #9 - Sobota, 04.10.2008, 22:09:45 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdziłem to ponownie . Tylko przy pełnym bucie występują drgania. Rob tak to byłe auto Filipa. Mam nadzieje że w poniedziałek lub wtorek znalazłbyś chwile żeby skorygować program. Jeśli to wina zbyt wielu Nm to czemu to zjawisko nie występowało wcześniej ?
« Ostatnia zmiana: Sobota, 04.10.2008, 22:18:23 wysłane przez ptaku84 » Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #10 - Niedziela, 05.10.2008, 08:01:40 - NIEPRZECZYTANA »

Od sharana będzie mocniejsze sprzęgło niż w BPXie? Coś mi się wydaje że co najwyżej będzie podobnej wytrzymałości chyba że w BPX jest takie samo sprzęgło jak w ASZ

BTW
Jeżeli masz tak jak w ASZ to masz do wyboru kilka opcji jak to na innych forach piszą:

1) Sprzęgło z Sharana ASZ/BTB + dwumas z Sharana ASZ/BTB - 2000 zł
2) SACHS racing tarcza organiczna + docisk + nowy dwumas - 2800 zł
3) SACHS racing tarcza organiczna + docisk + lekki jednomas SACHS + ok 4,500 zł
4) nowe ori sprzęgło SACHS + nowzy ori dwumas + 1500 zł

a jak nie tak jak w ASZ to pytaj roba lub innych ludzi siedzących w pompowtryskach
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 05.10.2008, 08:07:22 wysłane przez Tominator » Zapisane
Morgan
Gość



« Odpowiedz #11 - Niedziela, 05.10.2008, 10:20:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Od sharana będzie mocniejsze sprzęgło niż w BPXie? Coś mi się wydaje że co najwyżej będzie podobnej wytrzymałości chyba że w BPX jest takie samo sprzęgło jak w ASZ

Sharan ma znacznie mocniejsze sprzęgło. Ale jeśli już wkładać to ja bym radził sachsa racing. Mniej zabawy przy montażu no i jeszcze trochę moniejsze niż Sharan
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Wibracje 4,5,6 bieg miedzy 2000 - 2300 RPM.
Skocz do: