+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» zamek centralny i bagażnik
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: zamek centralny i bagażnik  (Przeczytany 33990 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
nicram Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '00 1.6 ALM

« Odpowiedz #15 - Piątek, 02.01.2009, 14:52:30 - NIEPRZECZYTANA »

Teraz pytanie jest takie czy kazdy zamek w przejsciowce ma mozliwosc podlaczenia pod centralny, czy trzeba wymieniac. Ostatnio po przeczytaniu tego tematu sprawdzilem w swojej Cordi i wyszlo ze tez nie mam zamkniecia -.- Niemila niespodzianka tym bardziej ze w bagazniku bardzo czesto zostawialme kosztowne rzeczy, zeby nie byly "na widoku". Jezeli to jest kwestia tylko podlaczenia to nie ma problemu, jezeli wiaze sie z wymiana zamka, to czy istnieje mozliwosc przelozenia wkladki ze starego zamka, zeby kluczyk pasowal?
Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #16 - Piątek, 02.01.2009, 16:03:45 - NIEPRZECZYTANA »

tak wkladke mozna przelozyc z tylu jest zabezpieczenie sciagasz je i wychodzi caly bebenek (trzeba uwazac zeby nic nie wyskoczylo) i zamieniasz

Co do zamka nie kazdy ma mozliwosc podlaczenia centralnego w zaleznosci czy byl fabryczny centralny czy dokladany w salone ale wystarczy kupic odpowiedni zamek i bedzie gralo no i oczyswiscie dokupic silownik zamka slave i podlaczyc 2 kabelki do tylnych ktorys drzwi
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
nicram Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '00 1.6 ALM

« Odpowiedz #17 - Piątek, 02.01.2009, 16:11:05 - NIEPRZECZYTANA »

A jaki moze byc kosz takiej przerobki u elektryka. Orientuje sie ktos moze? :]
Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #18 - Piątek, 02.01.2009, 17:17:23 - NIEPRZECZYTANA »

heh ciezko powiedziec jeden wezmie z 50 zł conajmniej bez czesci choc nie zdziwilbym sie jakby zawołał 100zł gdyz czemu nie(sam bym wzial z 70 zł bo jest z tym zabawy i nic poza zabawa tam nie ma troche pojecia do czego srubokret i kombinerki oraz przypatrzenia sie jak klamka dziala i zadnych wiadomosci wiekszych nie trzeba
koszt czesci ok 20 zł plus klamka w klape no i robocizna
« Ostatnia zmiana: Piątek, 02.01.2009, 17:19:11 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #19 - Piątek, 02.01.2009, 19:39:34 - NIEPRZECZYTANA »

Przejściówki mają to do siebie, że robione były na jedno kopyto czyli większość instalacji jest pociągnięta we właściwe miejsce, choć nie ma czegoś w wyposażeniu (ja mam tak z instalacją głośników z tyłu). Polecam zaglądnąć pod tapicerkę klapy i sprawdzić, bo może wystarczy wymienić klamkę na tą z siłownikiem i podpiąć.
Zapisane
Kajos Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Chodziez
Samochód: Seat Cordoba SX 1,9 TDI AHU

« Odpowiedz #20 - Niedziela, 04.01.2009, 16:29:23 - NIEPRZECZYTANA »

A no nie jest pneumatyczny ;D
Ale wszystko idzie dorobic :P Zakupic silownik pneumatyczny od passata i dorabiac ciegno.
Troche trzeba powiercic i podospawywac migomatem do tego ciegna kawalek drutu.
Fakt troche jest roboty.

Moja zewnetrznie jest przerobiona na model 2000 a reszta w srodku jest 1997 rok  wiec na pneumatyku jest.
Zapisane

Dobrzy ludzie ida do nieba,zli dostaja sie wszedzie
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #21 - Niedziela, 04.01.2009, 18:50:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kajos
Ale wszystko idzie dorobic :P
Tylko po co? Skoro można kupić gotową klamkę z siłownikiem i nie kombinować. No chyba, że ktoś lubuje się w grzebaniu w autku.
Zapisane
nicram Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '00 1.6 ALM

« Odpowiedz #22 - Poniedziałek, 05.01.2009, 14:35:33 - NIEPRZECZYTANA »

Jak w prosty sposob rozpoznac czy w zamku jest sliownik? Podczas przekrecania kluczyka w zamku mojej kordoby slysze dzwiek jakbym silniczek elektryczny przekrecal. Czy to moze oznaczac ze mam zamek przystosowany do centralnego, tylko nie podlaczony? :) Prosze o wyrozumialosc bo jestem laikiem w tych sprawach :)
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #23 - Poniedziałek, 05.01.2009, 14:59:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: zielona zelka
Jak w prosty sposob rozpoznac czy w zamku jest sliownik?
pokazac fotke wewnetrzna klapy na ktorej bedzie widac zamek...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #24 - Sobota, 17.07.2010, 20:36:05 - NIEPRZECZYTANA »

Witam:)
Byłem u elektryka i stwierdził że mam padnięty sterownik. Chciałbym kupić używkę (sterownik bez pilota) jednak nie wiem jak póżniej zaprogramować nowy sterownik do starego pilota?? Robił tak może ktoś kiedyś??
Zapisane
kremien Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Dolny śląsk
Samochód: ibiza 98 1.4 MPI AKV

« Odpowiedz #25 - Sobota, 17.07.2010, 23:56:20 - NIEPRZECZYTANA »

mirek1993, poszukaj na forum, było z milion razy jak się programuje pilota, aż wstyd pytać.
Zapisane
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 18.07.2010, 07:25:02 - NIEPRZECZYTANA »

A jeśli kupie nowy sterownik to się tak samo programuje??
Zapisane
kremien Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Dolny śląsk
Samochód: ibiza 98 1.4 MPI AKV

« Odpowiedz #27 - Niedziela, 18.07.2010, 07:52:54 - NIEPRZECZYTANA »

A jeśli kupie nowy sterownik to się tak samo programuje??

No tak, ponieważ z tego co wiem, to programuje się kluczyk do sterownika. Z tego co wiem to sterownik zamka będzie w bagażniku zintegrowany z pompką podciśnienia. No chyba, że w twojej przejściówce jest już inaczej, bo nie wiem. Ale pilota spokojnie zaprogramujesz
Zapisane
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #28 - Niedziela, 18.07.2010, 07:57:36 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie sterownik jest pod zegarami i chce go wymienić na używke:D:)
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #29 - Sobota, 24.07.2010, 14:07:54 - NIEPRZECZYTANA »

Witam:)
Byłem u elektryka i stwierdził że mam padnięty sterownik. Chciałbym kupić używkę (sterownik bez pilota) jednak nie wiem jak póżniej zaprogramować nowy sterownik do starego pilota?? Robił tak może ktoś kiedyś??

A po czym to stwierdzil?? Bo moze po protu nie ma pojecia o co biega w twoim aucie i gada takie bzdety, jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby ten strownik padl, co sie dzieje?
Zapisane

Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» zamek centralny i bagażnik
Skocz do: