+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Wymiana wahacza
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana wahacza  (Przeczytany 11122 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
sheen1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordi - była..... Poszukuję

« Poniedziałek, 08.09.2008, 20:31:08 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, przy ostatnim wiekszym hamowaniu wahacz sie zlozyl i kolo przednie ucieklo o pare cm. do tylu, wahacz zakupilem no i zabralem sie za wymiane, problem z jedna sruba za nic nie chce puscic, moze zna ktos jakis sposob, leje wd, do tego przecinak i mlotek ale niestety nic  >:(
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 08.09.2008, 20:47:19 - NIEPRZECZYTANA »

Spawarka i przedłużka, jedyna metoda, sam tak robie, jak nie moge :eye:
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
sheen1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordi - była..... Poszukuję

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 08.09.2008, 20:54:21 - NIEPRZECZYTANA »

tez o tym pomyslalem ale dostepu do spawarki brak a z tak rozjechanym samochodem ciezko gdzies sie ruszyc
Zapisane
Fifker
Gość



« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 08.09.2008, 21:01:21 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie jak oddalem samochod do mechanika wlasnie do wymiany wahacza to ta glowna sruba pekla. nie mogli jej wybic. przewiercali ja hehehe i cieli wahacz
Zapisane
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 08.09.2008, 21:22:41 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie
Nie wiecie ile mogą wziąć za sprawdzenie czy do wymiany są wahacze, czy amory...???
Zapisane
Fifker
Gość



« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 08.09.2008, 21:26:28 - NIEPRZECZYTANA »

Za samo sprawdzenie ? Mysle ze 40 zl. - 50 zl.

Zapisane
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 08.09.2008, 21:28:14 - NIEPRZECZYTANA »

ale to u mechanika, co nie? .....  a nie w ASO...
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 08.09.2008, 21:41:48 - NIEPRZECZYTANA »

A na stacji diagnostycznej nic nie wezmą, wystarczy jechać na Eusama na badanie i wyjdzie czy amorki do zmiany, czy inne rzeczy.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 08.09.2008, 21:44:50 - NIEPRZECZYTANA »

no właśnie też tak coś czułem, że stacja diagnostyczna nic nie weźmie... mam taką jedną zaprzyjaźnioną więc się tam wybiorę  ;) 
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 08.09.2008, 21:48:37 - NIEPRZECZYTANA »

No tylko żeby ta zaprzyjaźniona stacja z zaprzyjaźnionym diagnostą nie chciała być zbyt dobra i nie powiedziała że wszystko świetnie, podczas gdy coś jest nie halo :eye:
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 09.09.2008, 19:21:06 - NIEPRZECZYTANA »

no i jasna sprawa... wprawne oko spojrzało pod auto i potestowało na stacji kontroli. Wstępnie orzeczono, że do wymiany niektóre gumy na wahaczach, czyli że wymiana wszystkich oraz lewy łącznik drążka stabilizacyjnego. Nie wiadomo czy coś jeszcze od góry nie będzie do wymiany. Ale nie stanowi to zagrożenia dla ruchu... wahacze i amorki dobre.
Zapisane
sheen1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordi - była..... Poszukuję

« Odpowiedz #11 - Niedziela, 14.09.2008, 21:01:14 - NIEPRZECZYTANA »

Dobra dało rade, oszlifowałem śrube i poszło, ale teraz nastepny problem  :( Stojąc na wprost jedno koło jest skręcone. Wiem musze zrobić zbieżność, ale to dopiero w następnym tygodniu, Czy jest jakiś domowy sposób aby to ustawic tak na oko?. Nie wiem jak sie za to zabrać a w tej chwili bardzo mi potrzebny samochód
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #12 - Niedziela, 14.09.2008, 21:46:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: sheen1
Czy jest jakiś domowy sposób aby to ustawic tak na oko?
Nie na oko, a na miarkę...  ;)
Musisz tak mierzyć odległości pomiędzy kołem lewym i prawym, aby z pomiarów wychodziło, że koła są według siebie równoległe...
Można mierzyć odległości pomiędzy wewnętrznymi lub zewnętrznymi stronami felg - pokombinuj  :-X
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #13 - Niedziela, 14.09.2008, 22:21:40 - NIEPRZECZYTANA »

Tylko gdzieś czytałem, że zbieżność ustawiamy jednym drążkiem, a drugi ustawiamy na określoną długość.
Zapisane

Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #14 - Niedziela, 14.09.2008, 22:49:19 - NIEPRZECZYTANA »

tja.... jeden mój znajomy to ustawiał zbieżność na wahadełko... ale to było w maluchu  :rotfl: 
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Wymiana wahacza
Skocz do: