+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Gaz w podłodze zero reakcji.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gaz w podłodze zero reakcji.  (Przeczytany 30550 razy)
0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.
daniels81
Gość



« Odpowiedz #30 - Sobota, 13.09.2008, 09:48:58 - NIEPRZECZYTANA »

kasowanie błędów przy uszkodzonym czujniku nic Ci nie da, przejdziesz kawałek wyskoczą ponownie....
Zapisane
Wojtach Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: była Cordoba '00, 1.6 ALM Jest: Astra G 2003 1,7 DTI

« Odpowiedz #31 - Sobota, 13.09.2008, 11:13:09 - NIEPRZECZYTANA »

Zacznij od wymiany czujnika Halla
Zapisane
myst Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Puławy
Samochód: Cordoba '97, 1.6 AFT + LPG

« Odpowiedz #32 - Sobota, 13.09.2008, 11:19:46 - NIEPRZECZYTANA »

tylko którego po podobno są dwa? jaki model? cena?
i co z tym czujnikiem
513   Czujnik prędkości obrotowej silnika-G 28 ? jaka jest tego cena? w sumie błędu juz nie było ale na blokach obroty stały w miejscu prawie więc moze on jest też uszkodzony.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 13.09.2008, 11:22:26 wysłane przez myst » Zapisane
Wojtach Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: była Cordoba '00, 1.6 ALM Jest: Astra G 2003 1,7 DTI

« Odpowiedz #33 - Sobota, 13.09.2008, 13:18:58 - NIEPRZECZYTANA »

Ja miałem uwalony czujnik Halla i czujnik położenia wału korbowego - powiedzieli mi że to rzeczy równoległe. 
Zapisane
myst Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Puławy
Samochód: Cordoba '97, 1.6 AFT + LPG

« Odpowiedz #34 - Poniedziałek, 15.09.2008, 19:07:11 - NIEPRZECZYTANA »

czy ten czujnik jest do mojego silnika? http://allegro.pl/item439103278_hall_czujnik_halla_vw_audi_seat_oryginalny_bosch.html
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 16.09.2008, 19:04:21 - NIEPRZECZYTANA »

nie wiem ale popatrz na przykladowa cene calosci
http://allegro.pl/item429868414_aparat_zaplonowy_skoda_vw_seat_nowe_od_ss.html
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
myst Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Puławy
Samochód: Cordoba '97, 1.6 AFT + LPG

« Odpowiedz #36 - Niedziela, 21.09.2008, 15:34:41 - NIEPRZECZYTANA »

patrze na cene tego aparatu zaplonowego czy to bedzie warte?
Zapisane
barneyoss Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Piotrowice-Lubelskie
Samochód: SEAT TOLEDO 1M NOTCH SPORT TDi

« Odpowiedz #37 - Piątek, 26.09.2008, 14:39:44 - NIEPRZECZYTANA »

Witam jestem nowy na tym forum i zgłaszam sie o pomoc w dość nietypowej usterce...Tzw. odcięcie w moim Corbolocie SX następuje przy ok 5000 - 5200 tyś obrotów czyli chyba troszkę za wcześnie...Auto najlepiej przyspiesza od 4000tyś natomiast za moment odcinka sie włącza i ogranicza troche możliwości mojego auta. Prędkość max to niecałe 170km/h i to samo...odcinka.Cordoba bardzo żwawo wchodzi w obroty, ale już nie raz wczesne odcięcie odebrało mi pare cennych sekund spod świateł ;) Z tego co wiem ten silnik powinien kręcić powyżej 6 tyś obrotów. Silnik ten osiąga max moc przy bodajże 5800 obrotów, więc u mnie nawet tego nie da sie osiągnąć.......Bardzo denerwujące jest gdy chce spod świateł wyrwać mocniej, a do każdego biego odcinka mnie ogranicza :( Na innych forach nie usłyszałem, żadnej mądrej porady, większość to kompletne bzdury. Jako, że jestem elektronikiem sam zainteresowałem sie problemem i wydaje mi się, że to czujnik Halla szwankuje. Dodatkowo auto czasem zamula (na Pb95 to ledwo jedzie) oraz gaśnie, nie ma wolnych obrotów i czuć benzynę.. Na dniach podepne go pod VAGa zobaczymy co pokaże. Dodam że przewody, świece, palec, kopułka i kilka innych rzeczy było wymieniane, bo mam na to faktury po poprzednim właścicielu. Proszę o jakieś wskazówki, może ktoś miał podobny problem. Pozdrawiam
Zapisane

"uważaj jak tańczysz, bo życiowy parkiet bywa śliski"
daniels81
Gość



« Odpowiedz #38 - Piątek, 26.09.2008, 14:57:04 - NIEPRZECZYTANA »

poczytaj ten wątek....
Zapisane
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #39 - Czwartek, 26.01.2012, 20:04:48 - NIEPRZECZYTANA »

Odkurzę temat...

U mnie jest tak, że jak silnik się trochę rozgrzeje, traci moc. Jadę sobie spokojnie na 3 lub 4 biegu, trzymam pedał gazu w jednym miejscu i czuje jak auto raz przyspiesza, raz przestaje przyspieszać, raz ciągnie, raz przestaje. Jak wduszę pedał gazu "do dechy" to nic - zero reakcji. A pod górkę to już w ogóle nie ciągnie. Co może być przyczyną takich objawów? Czy to może być pompa paliwa? Albo dziurawy tłumik? Czy czujnik Halla? Fakt jest też taki, że jak jest pełen bak to auto fajnie "idzie", ale jak ma mniej jak pół to coś tak cinko, cinko z tym przyspieszeniem. Co myślicie?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #40 - Czwartek, 26.01.2012, 21:54:18 - NIEPRZECZYTANA »

a obroty się podnoszą? bez czytania ostatniego zdanie do głowy pierwsze przyszło mi sprzęgło
Zapisane
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #41 - Czwartek, 26.01.2012, 22:08:34 - NIEPRZECZYTANA »

a obroty się podnoszą? bez czytania ostatniego zdanie do głowy pierwsze przyszło mi sprzęgło
a właśnie... obroty też coś szwankują. To znaczy pomiędzy przełączeniem biegów. Jak dojeżdżam do świateł i wrzucę luz to obroty zamiast trzymać się na 900 to spadają i silnik czasem zgaśnie, ale to na zimnym silniku.
A sprzęgło?  :-\ Poza tym, że łożysko do wymiany to pracuje raczej dobrze. A co może się dziać jeśli sprzęgło nie działa poprawnie? Nic mi tam nie śmierdzi.
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #42 - Czwartek, 26.01.2012, 22:46:23 - NIEPRZECZYTANA »

A kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Bo to może być wąskie gardło.
ewentualnie przepustnica do czyszczenia.
Zapisane
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #43 - Czwartek, 26.01.2012, 23:12:22 - NIEPRZECZYTANA »

A kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Bo to może być wąskie gardło.
ewentualnie przepustnica do czyszczenia.

Filtr paliwa?  :-\  Jeszcze nigdy.
Przepustnicę sam czyściłem za dwa lata temu
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #44 - Piątek, 27.01.2012, 00:01:23 - NIEPRZECZYTANA »

Filtr paliwa obowiązkowo powinno się wymieniać co roku wraz z resztą filtrów.
Jeszcze pytanie kiedy był wymieniany filtr powietrza (ten z dolotu)
Przepustnicę należy czyścić co 60tys km.
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Gaz w podłodze zero reakcji.
Skocz do: