+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Gaz w podłodze zero reakcji.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gaz w podłodze zero reakcji.  (Przeczytany 30540 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #15 - Piątek, 22.08.2008, 08:25:23 - NIEPRZECZYTANA »

takie same przewody kupiłem za 70zł oczywiscie nie NGK ja tylko patrze przy doborze przewodów na ich długość no i aby pasowały na swiece i kopułke
Zapisane
myst Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Puławy
Samochód: Cordoba '97, 1.6 AFT + LPG

« Odpowiedz #16 - Piątek, 22.08.2008, 19:50:44 - NIEPRZECZYTANA »

Wszystko było cacy, wróciła moc, aż chciało sie jeździć. Aż nagle po godzinie jazdy(około) zonk.
Mianowicie przy około 3000 obrotach, samochód przestawał jechać zero reakcji mimo gazu w podłodze.
Dopiero po redukcji przez chwile jechał, lecz problem sie powtarzał, nie wiem czy coś odcina mi zapłon, czy może to przepływka jest uszkodzona (jak radzi kolega Daniels.) Czy może jakiś czujnik temperatury jest walnięty.
Narazie nie mam mozliwości podpiąć go pod VAG, dopiero po niedzieli jak mi przyjdzie kabel.

Edit by aboz: Scalone. Po co zakładasz nowy wątek. Jeszcze raz i poleci "nagroda".
« Ostatnia zmiana: Piątek, 22.08.2008, 20:16:29 wysłane przez aboz » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #17 - Piątek, 22.08.2008, 20:13:12 - NIEPRZECZYTANA »

Jak przepływka jest taka sama jak w TDI to możesz wpiąć zamiast sygnału z przeływki 1 lub 2 diody w szereg. Symulują max przepływ powietrza. Jeśli wedy jest OK to duże prawdopodobieństwo padnitej przepływki.
Zapisane

myst Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Puławy
Samochód: Cordoba '97, 1.6 AFT + LPG

« Odpowiedz #18 - Piątek, 22.08.2008, 20:59:19 - NIEPRZECZYTANA »

a jeszcze pytanko bo do rozebrania przepływki potrzeba specjalnego klucza: jest jakaś fachowa nazwa tego?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #19 - Piątek, 22.08.2008, 21:27:07 - NIEPRZECZYTANA »

Nie mam pojęcia, ja odkęcałm chyba kombinerkami, a potem wymieniłem wkręty na "normalne"
Zapisane

abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #20 - Piątek, 22.08.2008, 22:51:38 - NIEPRZECZYTANA »

Pewnie masz torxy z wystającym wypustem (śrudy) także musisz poszukać torxa z dziurką (narzędzie) ale kombinerkami też da radę jak dobrze się przyłożysz (do jednej śruby jest słaby dostęp z kombinerkowaniem)

A jeśli nie masz wypustki w śrubie to takie torxy bez dziurek kupisz w każdym sklepie typu castorama (zestaw 10-20pln)


Vicotle - co do przewodów to ogólnie do AFT są droższe niż do Twojego 1.4 a poza tym jak się chce pojeździć jeszcze pare lat to warto zainwestować z NGK - ja kupiłem za ok 120 janmory i po miesiącu musiałem wymieniać chociaż swoją drogą mogłem sam je załatwić ;)
« Ostatnia zmiana: Piątek, 22.08.2008, 22:53:20 wysłane przez Abdul » Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
myst Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Puławy
Samochód: Cordoba '97, 1.6 AFT + LPG

« Odpowiedz #21 - Piątek, 22.08.2008, 22:55:48 - NIEPRZECZYTANA »

no właśnie mam te wypustki:D

//edit
Jade na VAGa zobaczymy co bedzie...
//edit1
niestety nie moge ruszyc... obroty rosną do okolo 2.5tys i gasnie mi samochod...
odłączyłem akumulator moze jak sie zresetuje komp to cos to da :/
« Ostatnia zmiana: Sobota, 23.08.2008, 08:58:23 wysłane przez myst » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #22 - Sobota, 23.08.2008, 10:10:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: myst
niestety nie moge ruszyc... obroty rosną do okolo 2.5tys i gasnie mi samochod...
Odepnij przepływkę. U mnie wtedy komp podstawia domyślny sygnał z przepływki na 550mg. Radości z jazdy wtedy nie ma, ale przmieszczać się da. Choć wątpię czy to przepływka.
Zapisane

myst Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Puławy
Samochód: Cordoba '97, 1.6 AFT + LPG

« Odpowiedz #23 - Sobota, 23.08.2008, 11:00:49 - NIEPRZECZYTANA »

niestety to nic nie daje, jest nawet jeszcze gorzej, sluchajcie a mozliwe jest ze wlaczyl sie jakis tryp awaryjny/serwisowy, i odcina mi zaplon? , samochod odpala na jałowym ladnie chodzi, silnik ślicznie pracuje, lecz jak dodam gazu nagle obroty spadają (mimo gazu w podlodze) , krztusi sie, i slychac glosniejszy dźwiek z wydech i gaśnie :(((( /dzis rano ciezko było mi tez go odpalic. bo gasł
« Ostatnia zmiana: Sobota, 23.08.2008, 11:06:02 wysłane przez myst » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #24 - Sobota, 23.08.2008, 12:37:06 - NIEPRZECZYTANA »

Raczej tryb serwisowy odpada. Po wyłączeniu zapłonu powinien się wyłączyć. Cewka WN ni jest czasem uszkodzona, jakieś pęknięcia?
« Ostatnia zmiana: Sobota, 23.08.2008, 12:50:57 wysłane przez KKKKris » Zapisane

myst Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Puławy
Samochód: Cordoba '97, 1.6 AFT + LPG

« Odpowiedz #25 - Sobota, 23.08.2008, 13:45:56 - NIEPRZECZYTANA »

kkkkris z radomia jestes?;p masz moze VAGa?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #26 - Sobota, 23.08.2008, 14:58:46 - NIEPRZECZYTANA »

Dokładnie z Wierzbicy. Tak, mam VAGa.
Zapisane

myst Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Puławy
Samochód: Cordoba '97, 1.6 AFT + LPG

« Odpowiedz #27 - Sobota, 23.08.2008, 19:28:37 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam chyba dość złą wiadomość:P, wydaje mi się że mogło uszczelkę pod głowicą rozwalić, ale z drugiej strony nie ma wody w oleju hm. Pod wylotem rury wydechowej znajdowało sie sporo wody.
Samochód oddany do znajomego mechanika, jutro będę wiedział więcej.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 23.08.2008, 19:53:56 wysłane przez myst » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #28 - Środa, 27.08.2008, 20:28:30 - NIEPRZECZYTANA »

i co?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
myst Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Puławy
Samochód: Cordoba '97, 1.6 AFT + LPG

« Odpowiedz #29 - Sobota, 13.09.2008, 00:26:15 - NIEPRZECZYTANA »

Witam dawno nie pisałem, jakoś nie miałem kiedy samochód jeździ jakoś coś było nie tak z zapłonem. Dziś podłączyłem VAGa i wykryło mi kilka błędów
515   Czujnik Halla -G 40
   sygnał poza wartościami granicznymi  -  BŁĄD SPORADYCZNY
513   Czujnik prędkości obrotowej silnika-G 28
   sygnał poza wartościami granicznymi  -  BŁĄD SPORADYCZNY
537   Regulacja Lambda
   poza specyfikacją - wartość górna  -  BŁĄD SPORADYCZNY
625   Sygnał prędkości
   sygnał poza wartościami granicznymi  -  BŁĄD SPORADYCZNY
537   Regulacja Lambda
   poza specyfikacją - wartość dolna  -  BŁĄD SPORADYCZNY
Został tylko potem jeden błąd zczujnik halla 515 po usunieciu bledow.
czujnik temperatury
Po skasowaniu błędów występowały tylko błędy lambdy i halla...
np.
na gazie nagrzany silnik 537   Regulacja Lambda
   poza specyfikacją - wartość dolna
na benzynie nagrzany silnik 537   Regulacja Lambda
   poza specyfikacją - wartość górna

Nie wiem za co odpowiada 513   Czujnik prędkości obrotowej silnika-G 28 czy to coś poważnego powiem tyle ze po wykasowaniu błędów potem juz tego nie było.
I co z tą lambdą?:( jakie powinno być napięcie bo czasem jak obserwowałem na blokach danych po wcisnięciu sprzęgła obroty spadały do np 300
screen : http://img529.imageshack.us/my.php?image=prawiezgasnanagazieskrzwc2.png

Czasem muliła też screen z
http://img178.imageshack.us/my.php?image=muapoganiciucw9.png

A o to screen samochód na luzie rozgrzany na gazie
http://img516.imageshack.us/my.php?image=normalknanagaziebezdodaif1.png

A o to screen z pracy na benzynie: http://img384.imageshack.us/my.php?image=normalnapracanabenzynieam4.png

A potem wyskakiwały błędy lambdy i halla
http://img357.imageshack.us/my.php?image=lambdanabenzyniemd2.png

Czy lambda jest uszkodzona? czy to normalne?
I co z tym hallem bo samochód gorący potrafił zgasnąć lecz jak widziałem jak napięcie lambdy spadało to i obroty ... prosze o pomoc
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Gaz w podłodze zero reakcji.
Skocz do: