Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z tylnymi hamulcami  (Przeczytany 11947 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
malkos Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza, 1997, 1.4 AEX

« Odpowiedz #15 - Czwartek, 15.05.2008, 19:44:02 - NIEPRZECZYTANA »

gosc uzyl takiego porownania zeby mi to zobrazowac,
bede probowal w weekend zawalczyc z ta sruba regulacyjna
Zapisane

Ten właściciel czerwonego bizona, który cię ostatnio mijał to ja :)
Seat IBIZA, 1.4 97'
www.volfen.blogspot.com
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #16 - Piątek, 16.05.2008, 07:29:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
podnies tyl na podnosniku, wsadz kogos do srodka i niech hamuje a ty krec kolem jezeli masz sile nim obrucic to faktycznie hamuje slabo
Zła rada. Jak podniesieśz lewarem tył to korektor najmniej otwarty i hamowanie dupawe. Aby korektor działał mocniej (puszczał większe ciśnienie płynu, sprężyna go otwierająca musi być mocniej naprężona (oś tył obciążona). Ogólnie to kiedy zmieniałeś płyn, moze pora na wymianę.
Zapisane

stan
malkos Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza, 1997, 1.4 AEX

« Odpowiedz #17 - Piątek, 16.05.2008, 08:29:27 - NIEPRZECZYTANA »

no wlasnie plyn byl wymieniany razem z korektorem w czerwcu 2007
Zapisane

Ten właściciel czerwonego bizona, który cię ostatnio mijał to ja :)
Seat IBIZA, 1.4 97'
www.volfen.blogspot.com
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #18 - Piątek, 16.05.2008, 09:39:05 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Stan
Zła rada. Jak podniesieśz lewarem tył to korektor najmniej otwarty i hamowanie dupawe.
To powiedz mi czemu jak mialem caly tyl podniesiony przy regulacji recznego, moglem spokojnie noznym zablokowac tyl?  :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #19 - Piątek, 16.05.2008, 09:48:26 - NIEPRZECZYTANA »

To powiedz mi czemu jak mialem caly tyl podniesiony przy regulacji recznego, moglem spokojnie noznym zablokowac tyl?  :-X
Korektor ogranicza ciśnienie w tylnych hamulcach a nie całkowicie "wyłącza" działanie tylnych hamulców  ;)
Tak na prawdę, to nie potrzeba dużej siły hamowania, żeby nie udało się obrócić koła rękami...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #20 - Piątek, 16.05.2008, 09:50:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
Tak na prawdę, to nie potrzeba dużej siły hamowania, żeby nie udało się obrócić koła rękami...
Powiem tyle ze nie udalo mi sie to zrobic wiec obstawiam ze hamulce sa sprawne.
A na rolkach kilka dni pozniej wyszlo ze lapia idealnie :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #21 - Piątek, 16.05.2008, 09:58:13 - NIEPRZECZYTANA »

A na rolkach kilka dni pozniej wyszlo ze lapia idealnie :-X
I to jest najlepszy test  8)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Problem z tylnymi hamulcami
Skocz do: