+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» Pompka od centralki
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pompka od centralki  (Przeczytany 12363 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
leju Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Chrzanów
Samochód: IBIZA glx, 1.4 MPI, '96 (AEX)

« Piątek, 27.01.2006, 19:06:43 - NIEPRZECZYTANA »

Witam! Jak wyjąć tą cholerną pompkę od zamka centralnego??? Zamarza mi na mrozie i mi zamek niedziała a odwilży niezapowiadają narazie. Jak macie jakieś pomysły to piszcie.
Zapisane

IBIZA glx, 1.4 MPI, '96 (AEX)
junior013
Gość



« Odpowiedz #1 - Piątek, 27.01.2006, 20:24:31 - NIEPRZECZYTANA »

pompka znajduje się w bagażniku pod dywanikiem po prawej stronie za nadkolem.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #2 - Piątek, 27.01.2006, 22:35:04 - NIEPRZECZYTANA »

poczytaj :
>>> TUTAJ <<<
Pewnie masz to samo
Nie mysle zeby pompka zamarzała.
Łatwo ja sprawdzić gdy działa zatkac jej wylot .
Powinna sie natychmiast wyłaczyc i przełączyc /przygotowac do pompowania w odwrotnym kierunku.
Teraz wlaczamy ten kierunek elektrycznie  i znowu zamykamy wylot.
Powinna znowu sie wyłączyć i słychac taki "brzdęk" przełaczania pompowania na poprzedni kierunek.
Moim zdaniem pewnie Ci nie trzyma zimering na podłączeniu pompki.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
leju Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Chrzanów
Samochód: IBIZA glx, 1.4 MPI, '96 (AEX)

« Odpowiedz #3 - Sobota, 28.01.2006, 10:01:38 - NIEPRZECZYTANA »

1. Wiem że pompka jest w bagażniku koło wlewu paliwa.
2. Jak jest 0 stopni na polu to pompka działa jak zaczarowana hula że miło
3. Jak jest mróz pompka niedziała.
4. Jak mam tą cholerę wykręcić?
5. Może w przewodzie od pompki jest troszę wilgoci/wody która zamarza?
Zapisane

IBIZA glx, 1.4 MPI, '96 (AEX)
Smyczek
Gość



« Odpowiedz #4 - Sobota, 28.01.2006, 14:50:56 - NIEPRZECZYTANA »

Mam ten sam probloem i potrzebuje pilnie pomocy  :cry:

Dzisiaj spędziłem cały dzień w garażu i rozebrałem ibizę ze wszystkich plastików,

Sprawa wygląda tak: wszystkie przewody szczelne i sprawne natomiast po dostaniu się do serca układu czyli pomki (znajduje się w bagażniku po prawej stronie za materiałem), zdjąłem główny przewód, po czym przyłożyłem palec i rzeczywiście słychać jest przełącznik który przełącza raz na zasys a raz na wydmuchiwanie powietrza,

Bardzo martwi mnie to że po przyłożeniu palca pomka nadal pracuje jakieś 2minuty, czy nie powinno być tak że się wyłączy ??

Czy mam zepsutą pompkę ??

Nie mogłem niestety zlokalizować usterki a więc odłączyłem zasilanie od pompki,

A może to wina tego głównego przewodu, jeżeli tak to proszę o instrukcję co mam zrobić,

Dziękuję z góry i pozdrawiam...
Zapisane
leju Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Chrzanów
Samochód: IBIZA glx, 1.4 MPI, '96 (AEX)

« Odpowiedz #5 - Sobota, 28.01.2006, 15:21:50 - NIEPRZECZYTANA »

Moja pompka jest sprawna w dodatniej temp. oraz w garażu. (zamek centralny DZIAŁA i niema żadnych oznak przedmuchów i niedomuchów, zamyka się i otwiera)

Jak jest mróz zamek centralny niedziała - pompka nie BURCZY wogóle. koniec kropka.

Co z tym zrobić.
Zapisane

IBIZA glx, 1.4 MPI, '96 (AEX)
junior013
Gość



« Odpowiedz #6 - Sobota, 28.01.2006, 20:44:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "leju"
Moja pompka jest sprawna w dodatniej temp. oraz w garażu. (zamek centralny DZIAŁA i niema żadnych oznak przedmuchów i niedomuchów, zamyka się i otwiera)

Jak jest mróz zamek centralny niedziała - pompka nie BURCZY wogóle. koniec kropka.

Co z tym zrobić.


kiedyś też miałem taki problem. ja wyjąłem pompkę, przez noc poleżała na kaloryferze i problem zniknął.
Zapisane
leju Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Chrzanów
Samochód: IBIZA glx, 1.4 MPI, '96 (AEX)

« Odpowiedz #7 - Niedziela, 29.01.2006, 12:13:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
kiedyś też miałem taki problem. ja wyjąłem pompkę, przez noc poleżała na kaloryferze i problem zniknął


Poratuj mnie jak ją z tego "błotnika" wyjąć -ile i gdzie są jakieś śróbki, kable, wężyki  za co pociągnąć żeby niczego nie urwać??
Zapisane

IBIZA glx, 1.4 MPI, '96 (AEX)
junior013
Gość



« Odpowiedz #8 - Niedziela, 29.01.2006, 12:27:03 - NIEPRZECZYTANA »

jak odegniesz materiał to zobaczysz plastik trzymający pompkę. jest to pasek plastikowy którzy jest przymocowany jednym zatrzaskiem. jak wyjmiesz ten plastik to musisz wyjąć pompkę która jest w osłonie. jak wyjmiesz zdejmij osłonę to odłącz wężyk i kostę.
troche kiepsko to opisałem ale jak zobaczysz to będziesz wiedział o co chodzi.
jeśli będziesz miał pytania to proszę na junior013@wp.pl
pozdrawiam
Zapisane
leju Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Chrzanów
Samochód: IBIZA glx, 1.4 MPI, '96 (AEX)

« Odpowiedz #9 - Niedziela, 29.01.2006, 19:45:33 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki za odpowiedź ale już ją wygrzebałem. Zalana była wodą i lodem suka. Teraz sie suszy mam nadzieję że elektryka i pompka będzie sprawna bo boburkiwała "nienormalnie" w czasie jazdy na wycieczkę heh.
Tam są 3 styki w kostce który z nich to masa, bo pewnie 2 pozostałe to plusy.  Czy masa to ten środkowy??
Pozdro.
Zapisane

IBIZA glx, 1.4 MPI, '96 (AEX)
Smyczek
Gość



« Odpowiedz #10 - Piątek, 03.02.2006, 10:04:59 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie była pompka zwalona niestety,

Kupiłem na allegro od audii a 40zl ma takie same numery seryjne jak moja i taka sama kostke zasilania, mam nadzieje ze bedzie pasowac,

Pozdrawiam
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #11 - Piątek, 03.02.2006, 20:16:25 - NIEPRZECZYTANA »

powinna w końcu to też grupa VW (a tym bardziej ze nr identyczny)
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
Smyczek
Gość



« Odpowiedz #12 - Sobota, 04.02.2006, 21:58:57 - NIEPRZECZYTANA »

Pasuje i kostka i sterowanie, tylko mam problem z rurką głoną :/
Będę musiał kupić nowy wężyk bo ten który mam nie pasuje do tego wejścia a szkoda,
W poniedziałek kupię wężyk i zobaczymy czy wszystko zadziała poprawnie,
Pozdrawiam i przypominam że kupiłem pompkę do audi i bez problemu pasuje do seata, dodam jeszcze że muszą być te same numery seryjne a dokładnie 6 ostatnich cyfr i ta sama kostka napięcia - u mnie była na 3 bolce,
Pozdrawiam :)
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» Pompka od centralki
Skocz do: