Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
TDi a CDTi
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
[
3
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: TDi a CDTi (Przeczytany 26928 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
efmk
Master Of Silence
Użytkownik
Offline
Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #30 -
Poniedziałek, 17.08.2009, 11:36:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
swego czasu udzielałem się na forum ogólnomotoryzacyjnym, w którym dominowały Fiaciki i Ople właśnie...
Właściciele i forumowicze opla zazwyczaj wylewają z całego koncernu VW ale generalnie szanują Audi... Seaty i Skody zazwyczaj też były "milej" widziane niż samochody VW...
ja tam nie mam nic do Opla. jeździłem Kadettem rocznik '91 i nie narzekałem - autko do dziś u znajokma jeździ. Brat miał astre F kiedyś i też autko przyjemnie się prowadziło... Vectrą B i C też jeździłem - zdecydowanie lepsze jednak wrażenia mam z Vectry B, która swego czasu była autkiem które chciałem kupić.. chyba zrobiliśmy mały OT
ps. astra którą jeździłem to było 1.7D - stara konstrukcja i ile ona tam miała.. coś koło 60 kucy o ile pamiętam... muł to był, ale jak się rozbujał, to szedł (w sumie jak każdy) teraz mam w seacika i też teoretycznie 60 kucy (ale w benzynie) - zrywność samochodu jest nieporównywalnie większa
Zapisane
_____________________________________
strony i aplikacje WWW
wasyyll
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Seat Toledo '97, wersja Magnus, 1.9 TDI AFN
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #31 -
Poniedziałek, 17.08.2009, 13:53:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Co do opla moge tez sie wypowiedziec.
Wujek mial kiedys Astre pierwszej generacji zagazowana i nawet sobie chwalil chociaz w tamtych czasach czesci byly dosyc drogie w porownaniu do innych marek jednak ceny w tej chwili niezbyt wiele sie roznia miedzy Oplem czy VW.Wiec byl plus tego autka
Natomiast jeden kumpel w robocie ma teraz Vectre B oczywiscie ropniak bodajze 82KM wiec nie wiem jaki to motorek dokladnie ale narzeka i mowi ze nigdy wiecej nie kupi Opla. Drugi natomiast ma Opla Signum 150KM motorek i chwali sobie za bezawaryjnosc itd
Wiec reasumujac Opel nie koniecznie musi byc zly.Jesli ktos dbal i dba o autko to raczej nie powinien miec z nim problemow i nie powinien narzekac
Zapisane
efmk
Master Of Silence
Użytkownik
Offline
Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #32 -
Poniedziałek, 17.08.2009, 14:04:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: wasyyll Poniedziałek, 17.08.2009, 13:53:06
Natomiast jeden kumpel w robocie ma teraz Vectre B oczywiscie ropniak bodajze 82KM wiec nie wiem jaki to motorek dokladnie ale narzeka i mowi ze nigdy wiecej nie kupi Opla.
2.0 DTL
dziwne, bo te motorki w miarę bezawaryjne były...
Zapisane
_____________________________________
strony i aplikacje WWW
wasyyll
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Seat Toledo '97, wersja Magnus, 1.9 TDI AFN
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #33 -
Poniedziałek, 17.08.2009, 14:11:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
Moze i w miare bezawaryjne zalezy jak utrzymany.Ten jego do slicznych nie nalezy ale teraz np turbinka mu nie dziala tak jak powinna.Slychac ja ale podczas jazdy nie ma tego poczucia odejscia jakby mimo ze tylko 82KM ale mowi ze z miesiac temu jeszcze git bylo a teraz lipa a to co najsmieszniejsze jego mechanik nie wie o co chodzi
Zapisane
duchu
Świeżak
Offline
Samochód: Ibiza '95, 1.4
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #34 -
Poniedziałek, 17.08.2009, 14:12:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: FiFi Poniedziałek, 17.08.2009, 10:09:44
(...) ale ja bynajmniej jeżdżę autem z sercem VW a nie jakimś tam oplem którym jeżdżą aby chłopki na wiejskie balety.
Pozdrów kolegów z golfów III w miastowym tjunignu, gdzie 3/4 auta to szpachla. Oni tez mają serce VW
Prawda jest taka, że każdy chwali swoje. Znam 2 rodziny, w których ojciec i po 2 synów jeżdżą tylko oplami (corsy, vectry) już od ładnych paru lat. Auta się zmieniają, ale pozostają wierni marce Opel. Jak myślisz, dlaczego? Zapewniam, że stać ich na VW, ba nawet na coś lepszego... ale chcą mieć swojego opla!!! Są u różnych producentów różnice w jakości, trwałości silników, ale mówienie że TDi to szczyt myśli technicznej, a to co od GM to beeee jest po prostu głupie.
Zapisane
wasyyll
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Seat Toledo '97, wersja Magnus, 1.9 TDI AFN
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #35 -
Poniedziałek, 17.08.2009, 14:13:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
No szczytem napewno nie jest TDi raczej D4D czyli japonskiej mysli silniczek
Zapisane
Qba
Użytkownik
Offline
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #36 -
Poniedziałek, 17.08.2009, 14:42:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=7442.0
D4D to też już nie jest szczyt, bardziej 2.2 D-CAT, tu już CR III generacji, ale są jeszcze lepsze silniczki, jakiś diesel BMW chyba ogłoszono najlepszym dieslem świata
Zapisane
https://nawstecznym.pl
Jakobe
Użytkownik
Offline
Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #37 -
Poniedziałek, 17.08.2009, 14:55:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
z tego co się orientuję to chodziło o świetnego 3 litrowego diesla bmw + - 200km, super silnik, tyle że to już lubi wypić
Zapisane
wasyyll
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Seat Toledo '97, wersja Magnus, 1.9 TDI AFN
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #38 -
Poniedziałek, 17.08.2009, 14:58:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
No tylko zalezy jak na to parzec.Dla mnie dobry silnik to silnik bezawaryjny i nie wazne jakimi osiagami dysponuje no dobra moze przesadzilem ze niewazne osiagi ale napewno osiagi nie sa na pierwszym miejscu oceniajac czy dany silnik jest dobry czy zly
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 17.08.2009, 15:11:44 wysłane przez wasyyll
»
Zapisane
Jakobe
Użytkownik
Offline
Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #39 -
Poniedziałek, 17.08.2009, 15:08:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dla mnie to bezawaryjny, mocny, oszczędny
Jakbym nie patrzył na moc, to pewnie sdi bym jeździł bo nie trzeba się tam martwić(dbać) choćby o turbinę
Zapisane
Konrad20v
Świeżak
Offline
Ban
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #40 -
Wtorek, 27.10.2009, 21:09:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Odswieże troche ojciec chce nowy samochód dla siebie i padło na Vectre C 2007 r GTS 1.9 CDTI 150 koni co myślicie o tym silniku ? Nie jezdziłem nigdy Oplem i nie wiem jak ten silnik chodzi ..
Zapisane
Qba
Użytkownik
Offline
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #41 -
Wtorek, 27.10.2009, 21:31:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
1.9 to silnik fiata, bardzo dobry, udany, jedyna wada- filtr cząstek stałych, dla jednych to wada, dla innych zaleta, przy regularnym deptaniu nie sprawia większych problemów
no i commonrail
Zapisane
https://nawstecznym.pl
Rene
Użytkownik
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #42 -
Wtorek, 27.10.2009, 21:33:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Konrad20v
Odswieże troche ojciec chce nowy samochód dla siebie i padło na Vectre C 2007 r GTS 1.9 CDTI 150 koni co myślicie o tym silniku ? Nie jezdziłem nigdy Oplem i nie wiem jak ten silnik chodzi ..
Mamy takie cztery sztuki w firmie. 3 jeżdżą od stycznia tego roku, jedna dłużej. Na razie zero problemów.
Zapisane
Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance
efmk
Master Of Silence
Użytkownik
Offline
Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #43 -
Wtorek, 27.10.2009, 21:54:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
znajomy posiada już jakiś czas (o ile się nie mylę 1,5 roku) i nie narzeka...
Qba jeździ "Opelem" to może coś więcej będzie w stanie powiedzieć
Zapisane
_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Qba
Użytkownik
Offline
Odp: TDi a CDTi
«
Odpowiedz #44 -
Wtorek, 27.10.2009, 21:56:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
no tylko niestety nie 1.9
Zapisane
https://nawstecznym.pl
Strony:
1
2
[
3
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
TDi a CDTi
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...