+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» 1.9 TDI vs 2.0TDI
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: 1.9 TDI vs 2.0TDI  (Przeczytany 71724 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #90 - Piątek, 28.05.2010, 05:18:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: grzelmo
jeśli jest dobrze użytkowany i "czyszczony" zgodnie z zaleceniem to nie ma się co bać :)
No to zaczynam się przekonywać do tych DPF-ów  ;D Za 2, 3 lata chyba kupię tą Ibi ST 1,6 TDI CR z DPF  :ok: Zobaczymy jak den Downsizing wpłynie na żywotność  :-\  :?:
Zapisane

rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #91 - Wtorek, 01.06.2010, 09:38:04 - NIEPRZECZYTANA »

DPF nawet jak sprawny bywa upierdliwy. Trzeba pamientac ze jak robimy krotkie trasy to na desce bedzie dyskoteka non stop. Bo DPF potrzebuje wygrzania...
Wiec auto dla zony ktora jezdzi delikatnie i do tego tylko z dzieciakiem do przedszkola to bez DPF!

Tak czy siak zapraszamy na wyciecie uzytkownikow ktorym znudzilo sie juz uzytkowanie tego filtra :)
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #92 - Niedziela, 06.06.2010, 21:30:41 - NIEPRZECZYTANA »

Którego diesla wybrać?
http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/ktorego-diesla-wybrac,1485243,415
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #93 - Wtorek, 08.06.2010, 14:01:46 - NIEPRZECZYTANA »

moim zdaniem ten artykuł jest mocno tendencyjny :) wg nich cała grupa VAG jest g...no warta :)
a nic tylko kupić PSA :)
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #94 - Wtorek, 08.06.2010, 15:40:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: grzelmo
wg nich cała grupa VAG jest g...no wart
bo mają rację  :P  :rotfl:  nie ma co wierzyć w takie porównania, identycznie jest z porównaniem opon, ten kto sponsoruje artykuł wygrywa porównania
Zapisane

mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #95 - Wtorek, 08.06.2010, 17:58:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Którego diesla wybrać?
Z pompowtryskiwaczami czy ze zwykłymi wtryskami? Człowiek z service boscha powiedział mi, że zadaje swoim pompkom powolną śmierć. Pytam się dlaczego? A on mi na to że leje złą ropę,  :o  jak to przecież leję vervę. A on mi to zacznij pan lać zwykłą ropę bo za długo nie pociągną!!! No i tak sobie pogadaliśmy o ropie parę minut. "Te super oleje napędowe czyli verva, goldy, gtl shell  itp. są za suche do pompowtryskiwaczy i je uszkadzają" - to są słowa gościa z tego serwisu  http://remotruck.com.pl/kontakt.html
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #96 - Wtorek, 08.06.2010, 23:54:56 - NIEPRZECZYTANA »

moim zdaniem ten artykuł jest mocno tendencyjny :) wg nich cała grupa VAG jest g...no warta :)
a nic tylko kupić PSA :)

nie dokladnie chyba czytales...
Silniki sa dobre ale nie naj lepsze.

Mbm moze i ma racje ale to tak jak usmiercic silnik jazda na lpg. Kazdy wie ze szkodzi a ilu osobom zabilo silnik?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #97 - Środa, 09.06.2010, 11:12:55 - NIEPRZECZYTANA »

Raby czytałem bardzo dokładnie - cały mój post to ironia :)

a z ropą jest tak - np. u mnie (robię rocznie ok. 35 000km) - tankuję na 3 stacjach (wytypowane z kilkunastu) i wnioski są takie:
zaleję VERVĘ - bierze olej, spalanie nie maleje, czasem wzrasta,
zaleję zwykły czarny ON - spalanie normlane, branie oleju dużo niższe niż w przypadku Vervy,
kiedyś bawiłem się w mieszanie - pół baku Vervy pól ON - i wtedy rzeczywiście była mała różnica w działaniu silnika (nie tylko ja się tak bawiłem, ale też mój brat w Hyundaiu SantaFe i Mitsubishi L200) i wnioski mieliśmy podobne.

też już gdzieś słyszałem tekst o tym, że "paliwo z kopem" zabija - tak twierdzi servis: Hyundai, Mitsubishi, Honda no i Seat (przynajmniej ASO Lublin).

Zapisane
mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #98 - Środa, 09.06.2010, 13:43:39 - NIEPRZECZYTANA »

Mój motorek oleju nie bierze, jak dotąd przynajmniej nie widzę tego na bagnecie, poruszmy się w większości po mieście trasy bardzo rzadko, ale
Cytat: grzelmo
"paliwo z kopem"
już raczej nie będę tankował. Zastanawiam się nad założeniem dodatkowego przezroczystego filtra paliwa - jak ostatnio zobaczyłem co mi pływa na dnie filtra to się zdziwiłem coś czarnego jakby opiłki ze szlifierki. A ja zwykłą ropę zatankowałem raz odkąd go mamy bo myślałem że jest taka super aż do czasu jak silnik zaczął przerywać i pompki poszły do czyszczenia i się okazało co im zrobiłem.
Zapisane
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #99 - Środa, 09.06.2010, 14:00:46 - NIEPRZECZYTANA »

na paliwko niestety trzeba uważać - orlen orlenowi nierówny ... bp kontra bp też ...
mi po mieście też oleju nie wciąga - jak pójdę w trasę i ogień to wtedy lekko weźmie :)
a tak z ciekawości to na której stacji tankujesz? :) bo mam swój typ jeśli jest to Mokotów...

Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #100 - Środa, 09.06.2010, 14:07:46 - NIEPRZECZYTANA »

koledze w zimie verva zamarzła  :o 
Zapisane

DAMiANO Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #101 - Niedziela, 25.07.2010, 12:38:34 - NIEPRZECZYTANA »

Szukam A3 dla drugiej połówki ale qrde większość 2.0 TDI, który można brać pod uwagę? Czytałem, że silniki o oznaczeniu BKD były w "lepszym" stanie
Zapisane

grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #102 - Niedziela, 25.07.2010, 17:06:55 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam BKD i nie narzekam :) - grunt to kupić z pewną historią
unikać BKP - ale one w większości siedziały w Passatach.
Zapisane
mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #103 - Sobota, 09.02.2013, 17:21:20 - NIEPRZECZYTANA »

fotka kolegi z warsztatu zatytułowana:
''kolejne, niezniszczalne 1,9 na warsztacie :)'' + komentarz ''to nie kwestia zaje*ania. Normalna eksploatacja..''
« Ostatnia zmiana: Sobota, 09.02.2013, 17:42:34 wysłane przez aboz » Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» 1.9 TDI vs 2.0TDI
Skocz do: