+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» 1.9 TDI vs 2.0TDI
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: 1.9 TDI vs 2.0TDI  (Przeczytany 71750 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #75 - Środa, 19.05.2010, 12:46:36 - NIEPRZECZYTANA »

Przecież seaty w nowej budzie z silnikiem 1.9 TDI 105 KM nie mają DPF...  :-X
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #76 - Środa, 19.05.2010, 13:37:27 - NIEPRZECZYTANA »

Przecież seaty w nowej budzie z silnikiem 1.9 TDI 105 KM nie mają DPF...  :-X
Na polski rynek nie mają,ale np na Niemcy ma prawie każdy...
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #77 - Środa, 19.05.2010, 13:48:45 - NIEPRZECZYTANA »

Może trochę nie w temacie 1.9 vs. 2.0, ale ciekawe jak będą się sprawowały te nowe 1.6 TDI CR z DPF :?:  :-X Ciekawe jaki będzie koszt ewentualnej wymiany czy regeneracji takiego DPF-a :?:
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #78 - Środa, 19.05.2010, 13:50:57 - NIEPRZECZYTANA »

DPF kosztuje chyba ok. 4-6tys zl. lepiej wywalic to dziadostwo  ;D
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #79 - Środa, 19.05.2010, 14:22:24 - NIEPRZECZYTANA »

DPF kosztuje chyba ok. 4-6tys zl. lepiej wywalic to dziadostwo  ;D
Dopóki Polska nie wprowadzi wzorem Niemiec stref eko i mniejszych podatków/ubezpieczeń dla aut z DPF.
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #80 - Środa, 19.05.2010, 14:29:26 - NIEPRZECZYTANA »

a jak sprawdzisz czy jest czy nie ma ?  ;D  kazdemu bedziesz pod mache zagladal ? dopoki jest i dziala to ok, ale jak mialbym zmieniac za gruba kase to bym wycial... tak jak sie katy wycina...
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #81 - Środa, 19.05.2010, 14:48:38 - NIEPRZECZYTANA »

No niestety polska rzeczywistość,badania tech za flaszke,i zero zniżek za bycie eko...
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #82 - Środa, 19.05.2010, 20:27:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kozak
jak mialbym zmieniac za gruba kase to bym wycial... tak jak sie katy wycina...
To trochę bardziej skomplikowane. I parę PLNów kosztuje.
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #83 - Środa, 19.05.2010, 20:54:07 - NIEPRZECZYTANA »

JEst pare firm w PL ktore to robia za mniejsza kase niz nowy DPF.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #84 - Środa, 19.05.2010, 21:07:12 - NIEPRZECZYTANA »

JEst pare firm w PL ktore to robia za mniejsza kase niz nowy DPF.
Owszem, ale nie jest to koszt wycięcia kata. Samo wycięcie DPFa, jak to nieraz robi się z katalizatorem nie przyniesie radości z jazdy, tylko problemy.
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #85 - Czwartek, 20.05.2010, 07:22:43 - NIEPRZECZYTANA »

Ale ja nic nie mowilem, ze cena taka jak za kata, poza tym ja sie wytnie dpf'a i usunie programowo to nie powinno byc problemow.
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #86 - Czwartek, 20.05.2010, 09:20:18 - NIEPRZECZYTANA »

Teraz DPF są lepiej dopracowane, jak jeździsz na krótkich odcinkach przez większość czasu to wtedy może być problem tak to powinno być ok
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #87 - Czwartek, 20.05.2010, 09:32:31 - NIEPRZECZYTANA »

Dokładnie. Częste wypalanie sadzy,czyli regularne dawanie w palnik i DPF długo pożyje.Oczywiście do tego odpowiedni olej z normą 507.00
Ja mam 150tys przejechane i max zapełnienie filtra jakie widziałem to 3.6%.
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #88 - Czwartek, 20.05.2010, 13:19:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Miro
Ja mam 150tys przejechane i max zapełnienie filtra jakie widziałem to 3.6%.
O - i taka konkretna odpowiedź mnie zadowala  ;D  :ok:  :pub: Czyli nie jest tak źle  :-\  :-X
Zapisane

grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #89 - Czwartek, 27.05.2010, 12:57:59 - NIEPRZECZYTANA »

Leon Stephana77 (FR po chipie) ma DPF i gdyby nie kontrolka na desce to nie wiedzielibyśmy, że istnieje  :-X  - a autko jeździ po Warszawie, mniej trasy itp. (stosunek 70 miasto 30 trasa)
jeśli jest dobrze użytkowany i "czyszczony" zgodnie z zaleceniem to nie ma się co bać :)
Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» 1.9 TDI vs 2.0TDI
Skocz do: