+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» 1.9 TDI vs 2.0TDI
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: 1.9 TDI vs 2.0TDI  (Przeczytany 71766 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Stinkero
Gość



« Odpowiedz #60 - Środa, 16.12.2009, 08:35:28 - NIEPRZECZYTANA »

Automat nie wchodzi w rachubę, po prostu nie przekonałem się do nich i tyle.
Jest jeszcze jedna różnica : 1.9 nie ma chyba skrzyni sześciobiegowej?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #61 - Środa, 16.12.2009, 09:01:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Stinkero
1.9 nie ma chyba skrzyni sześciobiegowej?
czy ja wiem :-\
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=7415.msg190188#msg190188
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
DzieX
Gość



« Odpowiedz #62 - Środa, 16.12.2009, 11:10:31 - NIEPRZECZYTANA »

Raczej chodziło o nowsze 1.9TDi niż Twoje.
Zapisane
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #63 - Środa, 16.12.2009, 11:12:36 - NIEPRZECZYTANA »

w "Nowych" Seatach 1.9TDI nie ma 6 biegowej skrzyni - zbyt łakomy kąsek i duża konkurencja dla 2.0TDI  :-X
w samochodzie Rabego jest bo on ma ARL, czyli wersję  usportowioną (w 130KM też występowała "6")
w samochodach Skody zdarzają się 1.9TDI z 6cio biegową skrzynią (Octavia Kombi 4x4 itp.), tak samo jak w VW np. Touran 1.9TDI ma 6 biegów.
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #64 - Środa, 16.12.2009, 13:30:03 - NIEPRZECZYTANA »

2.0 TDI napewno ciszej chodzi od 1.9 i lepiej wkręca się na obroty. Jak będe zmieniać autko, to jednak zastanowie się jeszcze czy zamiast turbo benzynki nie wziąć znowu 2.0 TDI zwłaszcza że w seacie dają teraz 5 lat gwarancji  :o , a to baaaaaaardzo długo, po takim czasie autko się już przeważnie zmienia, no chyba że jeździ bezawaryjnie od początku  ;D
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #65 - Środa, 16.12.2009, 17:14:09 - NIEPRZECZYTANA »

Największy problem mam z wyborem silnika. W grę wchodzi tylko diesel z powodu przejeżdżanych kilometrów.
Na co się kierować?  1.9 105 koni + chiptuning czy 2.0 140 koni ? 

Ja bym bral 1.9 + soft. Do co dziennego dupowozenia w zupelnosci wystarczy w tej budzie. Problem wtedy jest gdy chcemy ostro lamac przepisy na autostradzie. Powyzej 160km/h robi sie glosno bo skrzynia 5.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #66 - Czwartek, 17.12.2009, 23:11:18 - NIEPRZECZYTANA »

podczas robienia softu rozmawiałem z osobą, która zna się w temacie - pękające głowice zdarzają się, ale koszt naprawy nie jest jakiś ogromny ok. 2000zł i mamy spokój :)
jeśli chodzi o padające turbiny to już większy wydatek, aby było dobrze ok. 4000zł  :-X
Zapisane
johnnygdansk
Gość



« Odpowiedz #67 - Czwartek, 17.12.2009, 23:32:08 - NIEPRZECZYTANA »

no ciekawy cennik ktoś Ci podał- u mnie rachunek za naprawę wyniósł 7 tyś - dobrze ze na gwarancji to było zrobione...
Zapisane
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #68 - Czwartek, 17.12.2009, 23:40:05 - NIEPRZECZYTANA »

ASO rządzi się swoimi prawami  :-X  - mam nadzieję, że mi nie przyjdzie spradzać wiarygodności tego cennika  :)
ja za przegląd po 60tys. zapłaciłem 900zł, a wymienili tylko olej i filtry  :-X
jednak jeden e-mail i korekta FV przyszła pocztą i przelew zwrotny też  ;D
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 17.12.2009, 23:41:26 wysłane przez grzelmo » Zapisane
johnnygdansk
Gość



« Odpowiedz #69 - Czwartek, 17.12.2009, 23:48:36 - NIEPRZECZYTANA »

wow to cos drogi przegląd miałeś ja po 60 tyś w aso zapłaciłem 650 zł
Zapisane
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #70 - Czwartek, 17.12.2009, 23:55:40 - NIEPRZECZYTANA »

co ASO to inne ceny, a tutaj był świeżak i mi nie dał rabatów zgodnie z zaleceniami "góry", ale już poprawione :)
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #71 - Środa, 23.12.2009, 11:01:03 - NIEPRZECZYTANA »

http://vwszrot.pl/
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #72 - Środa, 23.12.2009, 11:12:09 - NIEPRZECZYTANA »

Nic dodać ,nic ująć.
Silnik 2.0 TDI to loteria,dlatego wybrałem 1.9 i zrobiłem program.
Prosto,tanio i bezpiecznie...
Zapisane
eryk328e46 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Birmingham UK
Samochód: Ibiza 6l 1.9 tdi se atd 2004r

« Odpowiedz #73 - Wtorek, 18.05.2010, 20:34:07 - NIEPRZECZYTANA »

Dla mnie chyba wygrywa 1.9tdi ze wzgledu na spokojniejszy sen w końcu to sprawdzona konstrukcja :) Jedynie pytanie ,które mnie męczy czy każdy Seat w nowej budzie 105 koni ma przeklęty DPF???
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #74 - Środa, 19.05.2010, 07:57:09 - NIEPRZECZYTANA »

Nie każdy...
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» 1.9 TDI vs 2.0TDI
Skocz do: