Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
1.9 TDI vs 2.0TDI
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: 1.9 TDI vs 2.0TDI (Przeczytany 71736 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Jakobe
Użytkownik
Offline
Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #45 -
Sobota, 31.10.2009, 13:58:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
W Toledo III chyba nie było ARL-ów
Zapisane
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #46 -
Sobota, 31.10.2009, 14:00:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
tu pewnie chodziło o porównanie mocy
Zapisane
Qba
Użytkownik
Offline
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #47 -
Sobota, 31.10.2009, 14:02:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
Kozak
, w toledo III to chyba tylko 1.9 105 konne montowali
Zapisane
https://nawstecznym.pl
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #48 -
Sobota, 31.10.2009, 14:12:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
Już nie panikujcie tak z tymi 2,0. Pierwsze serie tego motoru miały problemy z głowicami, ale coś musiało zostać poprawione skoro z powodzeniem montują je nadal w całej grupie VAG.
Zapisane
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #49 -
Sobota, 31.10.2009, 14:28:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
ja wiem ze nie bylo arl'a w toledo 3, ale chodzi mi o porownanie mocy.
aboz, nie wiem czy tak poprawili, bo slyszalem od kilku ludzi ze im glowice popekaly, a auta byly z rocznikow 2008 i poczatkow 2009, i padaly czy to po 20tys. 40 tys czy 100. nie bylo reguly.
Napisano: Sobota, 31.10.2009, 14:26:34
Jak ktos ma auto salonowe to nie ma sie czym przejmowac, ale gorzej jak kupisz uzywke i ci peknie glowica
Zapisane
zbigniew matysik
Świeżak
Offline
Samochód: seat toledo III 2005 2.0TDI
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #50 -
Niedziela, 01.11.2009, 12:33:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Myśle że z tymi pęknieciami to troche przesadzasz.Kolega ma tez 2.0TDI i przejechał ponad 100tys.km i wszystko jest w najlepszym porzadku.A przy okazi mam pytanko czy wiesz gdzie znajduje się gniazdo do podpięcia VAG-a w seacie toledo 3?.
Zapisane
toka
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #51 -
Niedziela, 01.11.2009, 12:56:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: zbigniew matysik
czy wiesz gdzie znajduje się gniazdo do podpięcia VAG-a w seacie toledo 3?.
Pod kierownicą po lewej stronie, musisz zdjąć zaślepke plastikową..
Zapisane
zbigniew matysik
Świeżak
Offline
Samochód: seat toledo III 2005 2.0TDI
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #52 -
Niedziela, 01.11.2009, 19:12:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ta zaslepka od bezpiecznikow? bo tylko taka jest.
Zapisane
efmk
Master Of Silence
Użytkownik
Offline
Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #53 -
Niedziela, 01.11.2009, 19:19:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: zbigniew matysik Niedziela, 01.11.2009, 19:12:06
Ta zaslepka od bezpiecznikow? bo tylko taka jest.
o ile pamiętam obok skrzynki z bezpiecznikami jest gniazdo do wpięcia VAGa - tak jest przynajmniej u mnie..
Zapisane
_____________________________________
strony i aplikacje WWW
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #54 -
Niedziela, 01.11.2009, 22:11:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
My miesiecznie mamy 1-2 auta z 2.0 TDI 16v ktore wciagaja plyn. Po diagnozie zazwyczaj pada na glowice badz wymienniki ciepla. Tak czy siak to swieze autka wiec jada do ASO na naprawe lub po gwarancji my sie za to zabieramy.....
Dla mnie wybor jest prosty...
Jak ma byc oszczednie to 1.9 TDI + modzik ew. wieksza turbina
Jak ma byc szybciej to 2.0 TFSI (TSI) bo pali to bardzo rosadnie ok 30% wiecej niz 2.0 TDI a zapiepsza konkretnie po wirusku.
2.0 TDI 16v wcale malo nie pali, ma wady konstrukcyjne i wcale takie szybkie tez nie jest. Wiec ani ekonomia ani osiagi.
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 01.11.2009, 22:12:47 wysłane przez rob555
»
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
grzelmo
Użytkownik
Offline
Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #55 -
Sobota, 28.11.2009, 22:13:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
Kilka postów wyżej Wuda pisze o mnie - dolewam olej bo bardzo dużo jeżdżę (na koniec roku wyjdzie ok. 40tys km !), dużo trasy, prędkości autostradowe, wyprzedzania, przyspieszania - musi brać olej.
Miałem Toledo II 1.9TDI (AHF zrobiony na ok. 140KM) i przy spokojnej jeździe oleju nie brał - dopiero jak poszedł w tany z pełną stadniną pod machą to brał
A z 2.0TDI jestem zadowolony i polecam
poza wspomnianym olejem nie dzieje się nic (od wymiany do wymiany dolewam max 0.7l oleju). Spalanie jak na taki wiatrołap też jest akceptowalne - średnia z 30tys. km to 7.1l.
Napisano: Czwartek, 19.11.2009, 17:42:30
Jestem po przeglądzie "dużym" po 60tys km. (u mnie przy 58tys km) - kondycja silnika, turbiny, dwumasu - idealna, moim zdaniem nie należy się bać samochodów wyposażonych w ten silnik
Zapisane
Stinkero
Gość
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #56 -
Poniedziałek, 14.12.2009, 12:16:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Po przeczytaniu 4 stron tego tematu jestem ogłupiały zupełnie. Też przemierzam się do kupna Altea/Altea XL , ale stawiam na rocznik co najmniej 2007.
Największy problem mam z wyborem silnika. W grę wchodzi tylko diesel z powodu przejeżdżanych kilometrów.
Na co się kierować? 1.9 105 koni + chiptuning czy 2.0 140 koni ? Nie bez znaczenia są tutaj pieniadze, różnice miedzy modelami 1.9 a 2.0 średnio wychodzą mnie ok 10 tys. zł ( biorę rocznik 2008 bo takie znalazłem zarówno zwykły jak i xl)
Co proponujecie? Mam nóż na gardle bo do 15 stycznia musze kupić autko.
Zapisane
toka
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #57 -
Poniedziałek, 14.12.2009, 12:58:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak sam widzisz autko z silnikiem 2.0 TDI to loteria, jedno będzie jeździć bezawaryjnie przez dłuuuugie lata, a drugi może się posypać, tzn. mam na myśli głowice.. Swoją drogą silnik 2.0 TDI został jednym z najlepszych silników roku 2010 ale to już chyba na common raillu jedzie
http://moto.onet.pl/138411,5849614,1,zdjecie.html?node=27#id5849622
Jak narazie mój ma przejechane 50 tysi i jest ok. Pozdrawiam
P.S Ja bym wziął na twoim miejscu TSI, również pokonuje bardzo dużo kilometrów ale TSI to chyba jednak lepsze rozwiązanie jeśli zależy Ci na osiągach, jeśli nie to weź kup sobie 1.9 i zrób profesjonalnego chipa, no chyba że potrzebujesz więcej koników niż 140
? Pozdrawiam
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 14.12.2009, 13:03:16 wysłane przez toka
»
Zapisane
grzelmo
Użytkownik
Offline
Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #58 -
Poniedziałek, 14.12.2009, 14:11:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
toka pragnę zauważyć, że więcej problemów masz z 1.9TDI
ja wybrałem 2.0TDI i nie żałuję wyboru, natomiast stare 1.9TDI to 1.9TDI
może warto wziąć 1.9TDI a rocznikowo młodszy?
i ew. musisz uważać na DPF - nie jest straszny, ale w razie awarii jest problem
Zapisane
toka
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR
Odp: 1.9 TDI vs 2.0TDI
«
Odpowiedz #59 -
Poniedziałek, 14.12.2009, 14:38:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: grzelmo
toka pragnę zauważyć, że więcej problemów masz z 1.9TDI
To prawda ale jak wspominałem w innym poście to raczej wina źle zrobionego chipa.. A jak na razie nie ma kaski żeby go zmienić..
Bo poleciało sprzęgło z dwumasem i turbinka co ewidentnie wskazywałoby na złego chipa no i też złe traktowanie
.. Pozdrawiam
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 14.12.2009, 18:31:08 wysłane przez toka
»
Zapisane
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
1.9 TDI vs 2.0TDI
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...