+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Akumulator
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Akumulator  (Przeczytany 119796 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #180 - Sobota, 05.02.2011, 11:23:00 - NIEPRZECZYTANA »

Przeważnie biegun (+) AKU jest grubszy od (-). po za tym masz zawsze wytłoczony obok na obudowie Odpowiedni znak. Klapkę to możesz ignorować.
Zapisane

stan
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #181 - Sobota, 05.02.2011, 11:48:04 - NIEPRZECZYTANA »

już nieaktualne, ale dzięki za odpowiedź  ;)
Zapisane

daruswsu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Piaseczno
Samochód: Cordoba, 2000, 1.4 MPI

« Odpowiedz #182 - Środa, 09.03.2011, 12:11:32 - NIEPRZECZYTANA »

Wiem, że muszę wymienić aku, ale jestem chwilowo poza miejscem za mieszkania i kilka dni muszę się przemęczyć. Dwa dni nie odpalałem auta i alarm świruje, oczywiście cordi nie daje się odpalić, paliwo chyba odcina...rada: podładować dobrze aku na początku?

Pozdrawiam
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #183 - Środa, 09.03.2011, 13:39:36 - NIEPRZECZYTANA »

Jak i tak do wymiany to ładuj większym prądem przez 30minut-godzine. Odpalić odpali - raz na pewno.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #184 - Środa, 09.03.2011, 18:10:57 - NIEPRZECZYTANA »

Podładuj akumulator i odłącz alarm jak się da, bo Ci go wyładowuje.
Jak aku sie konczy to alarm go bardzo łatwo może rozładować przez kilka dni na mrozie,
bez odpalania.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
daruswsu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Piaseczno
Samochód: Cordoba, 2000, 1.4 MPI

« Odpowiedz #185 - Środa, 09.03.2011, 19:39:30 - NIEPRZECZYTANA »

Podładuj akumulator i odłącz alarm jak się da, bo Ci go wyładowuje.
Jak aku sie konczy to alarm go bardzo łatwo może rozładować przez kilka dni na mrozie,
bez odpalania.
Alarm wyłącza się poprzez tą nie wielką puszkę obok aku, przyczepioną do blachy?
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #186 - Środa, 09.03.2011, 20:29:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: daruswsu
Alarm wyłącza się poprzez tą nie wielką puszkę obok aku, przyczepioną do blachy?
jeśli nie masz pewności najlepiej wrzucić foto - żebyśmy i my chcąc dobrze, czegoś nie powiedzieli źle :eye:
ale sądzę, że mówisz o 'dobrej rzeczy' do odłączenia, ale tak czy siak, trzeba się upewnić w mojej opinii  ;-)
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
daruswsu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Piaseczno
Samochód: Cordoba, 2000, 1.4 MPI

« Odpowiedz #187 - Środa, 09.03.2011, 21:19:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: efmk
jeśli nie masz pewności najlepiej wrzucić foto - żebyśmy i my chcąc dobrze, czegoś nie powiedzieli źle :eye:
ale sądzę, że mówisz o 'dobrej rzeczy' do odłączenia, ale tak czy siak, trzeba się upewnić w mojej opinii  ;-)
Wrzucę po powrocie, ale raczej na pewno to ta pucha, skoro z niej wydobywa się największe natężenie hałasu. ;D
Zapisane
DAMiANO Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #188 - Piątek, 18.11.2011, 16:37:18 - NIEPRZECZYTANA »

Ze względu na to, że w ubiegłą zimę akumulator odmówił posłuszeństwa zapobiegawczo kupiłem nowy :) 77Ah 780A. Zdziwiło mnie to, że nadal po odpaleniu zaświeca się na 1sek ABS i TCS. Gdzie szukać przyczyny? Akumulator nowy, więc prądu powinno wystarczyć tym bardziej, że nie ma jeszcze dużych mrozów.
Zapisane

olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #189 - Piątek, 18.11.2011, 17:27:07 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdź połączenia od aku i bezpieczników...
Zapisane
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #190 - Środa, 23.11.2011, 13:51:38 - NIEPRZECZYTANA »

siemka powiedzcie mi czy moj aku juz do bani jest?? Jest to obslugówka o mocy 60AH, po 2 dniach postoju odpalałem i z ledwością odpalil.  Gdzies z korkow  ma wycieki, bo pelno osadu na klemach, pod aku białego kwasu. na klemach mieszanka biala z zołtym. co myslicie do bani juz??
Co polecicie, mi polecil np z lepszych bosh(czarny niby najnowszy) o mocy 55 AH 480 A cena okolo 250zl
znalazlem na allegro o taki http://moto.allegro.pl/centra-exide-55ah-460a-akumulator-hit-i1923072487.html chyba by sie nadal, niby centra tez ok
« Ostatnia zmiana: Środa, 23.11.2011, 14:06:23 wysłane przez kamilbd » Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #191 - Środa, 23.11.2011, 14:46:28 - NIEPRZECZYTANA »

Do 1.4 52Ah to raczej max.
Ja niedawno kupowałem aku i zdecydowałem się na vartę silver dynamic.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #192 - Środa, 23.11.2011, 19:21:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kamilbd
Gdzies z korkow  ma wycieki, bo pelno osadu na klemach, pod aku białego kwasu. na klemach mieszanka biala z zołtym. co myslicie do bani juz??

Sprawdz napięcie ładowania,
choć mogła paśc cela , ma zwarcie i pozostałe są przeładowywane.
Dlatego kipi.
Poznac ja można po tym ,ze w innych poziom elektrolitu zmniejsza się,
a w niej nie.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #193 - Środa, 23.11.2011, 23:58:37 - NIEPRZECZYTANA »

a wiesz ze jak sprawdzalem stan wody, zdawalo mi sie ze np w 5 jest troszke mniej a w 6stej jest wiecej. niedawno sprawdzalem ladowanie, i bylo cos 14 V z groszem
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #194 - Czwartek, 24.11.2011, 01:53:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kamilbd
niedawno
Wczoraj mogło być dobrze. A dziś Ci padł regulator, podaje Ci np na klemy 16V i aku się gotuje.
Sprawdź teraz ile masz.
Zapisane
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Akumulator
Skocz do: