+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Akumulator
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Akumulator  (Przeczytany 119726 razy)
0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #105 - Piątek, 17.12.2010, 23:03:59 - NIEPRZECZYTANA »

a nie gotuje wody po dluzszym czasie ladowania na 1 ? jeżeli tak to masz jedna cele uszkodzona :P  mialem podpbny przypadek na jesien jak auto zostawalo na 8 godz pod praca to rozladowywal sie sam aku ze ledwo krecil
no właśnie nie.. nic się ani nie grzało ani nic. W sklepie sprawdzili mi i aku (padł zupełnie) i ładownie (14,5V)
Na Pokładzie zawitał więc nowy Bosh :eye:
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #106 - Piątek, 17.12.2010, 23:36:07 - NIEPRZECZYTANA »

Bosh? szczerze mówiąc to pakują chinole z naklejką Bosha teraz... :-X
W sumie najbardziej zaufanymi dla mnie są Varty, nigdy jeszcze mnie nie zawiodły, a żywotność ich jest bardzo duża...
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #107 - Piątek, 17.12.2010, 23:38:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: olinek2
Varty
Chciałem ale nie mieli na stanie. Więcej moich znajomych chwali niż narzeka na Boscha więc sprawdzimy jak będzie :-)
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #108 - Piątek, 17.12.2010, 23:41:08 - NIEPRZECZYTANA »

Oby jak najlepiej, zależy jak trafisz :)
Ja w sumie wolę Varty ładować, te nowe z wapniem są całkiem solidne i dość długo żyją  :-X, ponadto mają mniejszą upływność prądu w zależności od temperatury...
Mam w sumie jedną 55 na wszelki wypadek w bagażniku, bo moja Varta siedzi od nowości w Tolku :P, a auto stoi na mrozie cały czas  8)
Zapisane
MyszaKr Mężczyzna
Klub Seata Ibizy
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków | KSI !
Samochód: Seat Ibiza 2000r.

« Odpowiedz #109 - Sobota, 18.12.2010, 11:39:15 - NIEPRZECZYTANA »

Co do centry, ja dokładnie im opiałem dlacego do nich pisze, jak zostaiłem samochód tam gdzie kupiłem aku - czyli feuvert  :ninja:  to odebrałem uszkodzony ( wgniecone nadkole ) i z diagnozą wysaną z palca ( sterownik świec, i że atelentor nie ładuje ( sprawdzane dzień przed i dzień po i było 14.5 )

Z gniotką nic nie wywalczyłem, bo zanim sie zorientowałem to już wziąłem samochód od nich....

Noo nic, Centra dziś dorzuciła następne 170 do mojego aku, rano nie odpaliłem i oczywiście telefon do nich, miałem od czego zapalić, ale będe ich suksesywnie wzywać.
Zapisane

efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #110 - Sobota, 18.12.2010, 11:49:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: MyszaKr
Centra dziś dorzuciła następne 170 do mojego aku
czyli dokładnie tak, jak mówiłes na spocie  ;D
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #111 - Środa, 05.01.2011, 06:02:37 - NIEPRZECZYTANA »

to znowu ja:P miesiac temu wstawilem inny aku, z 45 ah na 60 ah, dostalem go od siory, stan elektrolitow niby ok, sprawdzalem jakims testerem, ladowalem go wtedy jezdzil spoko, wczoraj juz mi auto ledwo odpalilo, a dzis z rana jrecilem krecilem zrezygnowalem, ale mowie jeszcze raz i odpalil odrazu. o co kaman, kupic nowke akumulator i bedzie git?? na tamtym jezdze prawie miesiac juz by sie rozladowal?
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
oloskl
Gość



« Odpowiedz #112 - Środa, 05.01.2011, 07:00:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kamilbd
wczoraj juz mi auto ledwo odpalilo, a dzis z rana jrecilem krecilem zrezygnowalem, ale mowie jeszcze raz i odpalil odrazu. o co kaman,
pewnie zacmienie slonca mu pomoglo ;D

ale serio to posprawdzaj styki na baterii presmaruj wazelina techniczna, moze pomoze
« Ostatnia zmiana: Środa, 05.01.2011, 07:03:11 wysłane przez oloskl » Zapisane
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #113 - Środa, 05.01.2011, 07:07:29 - NIEPRZECZYTANA »

wczesniej mialem auto u elektryka  powiedzial mi ze mam za slaby aku, i z 45 zmienilem na 60 ah(ten 60 ah nie jest nowy, mam go od siostry, lecz robiac pomiar pokazywalo ze aku jest spoko) dlatego nie wiem co jest kaman, moze jednak nie jest taki spoko, i zainwestowac w nowy np varta badz centre
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
oloskl
Gość



« Odpowiedz #114 - Środa, 05.01.2011, 07:15:09 - NIEPRZECZYTANA »

trzeba go zima wzbudzic wlaczajac swiatla na  sek przed zaplonem silnika a druga sprawa moze ta 60 ma zbyt maly prad rozruchu i zima go brakuje
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #115 - Środa, 05.01.2011, 07:34:10 - NIEPRZECZYTANA »

Ludzie bez żartów. 60Ah to ja mam w 1.7 SDI ! Do odpalenia 1.4 starczał mi 50Ah/510 (przy -25*). Masz coś nie tak nie z akumulatorem tylko z resztą. Na początek to wyczyść porządnie! klemy i dobrze dokręć.
Zapisane
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #116 - Środa, 05.01.2011, 07:54:21 - NIEPRZECZYTANA »

klemy byly czyszczone, i sa mocno dokrecone, przez prawie miesiac spoko na nim odpalalo teraz jakies bunty ma. no chyba ze te aku juz na wykonczeniu sie robi, siostrze na silnik 1.9 dti w zime nie dawal rade, powiedzieli jej w sklepie ze aku jest ok ale za slaby na ten silnik i dlatego nie odpala zima.
« Ostatnia zmiana: Środa, 05.01.2011, 07:58:53 wysłane przez kamilbd » Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
oloskl
Gość



« Odpowiedz #117 - Środa, 05.01.2011, 08:04:02 - NIEPRZECZYTANA »

ja 52 ah 200 pare din i juz nie ruszyl silnika 1.4 a 1.6 w oplu na nim dziala bez zastrzezen, mozesz miec 35 z dobrym kopem i zapali nwet 1.9 d
Zapisane
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #118 - Środa, 05.01.2011, 09:37:02 - NIEPRZECZYTANA »

przez prawie miesiac chodzil spoko i nagle co, stracil "kopa"?

Przed chwila sprawdzilem, mam 60 aH 520 a
« Ostatnia zmiana: Środa, 05.01.2011, 09:49:53 wysłane przez kamilbd » Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #119 - Środa, 05.01.2011, 10:01:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: oloskl
mozesz miec 35 z dobrym kopem i zapali nwet 1.9 d
Chciałbym to zobaczyć zimą rano.
kamilbd,
Dobrze sprawdzić połączenia i ładowanie.
Zapisane

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Akumulator
Skocz do: