+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Akumulator
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Akumulator  (Przeczytany 119915 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #90 - Piątek, 03.12.2010, 19:52:08 - NIEPRZECZYTANA »

a nie da się go spiłować - zawsze akumulator jest dołem dłuższy do zawiasów podtrzymujących
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #91 - Piątek, 10.12.2010, 18:56:47 - NIEPRZECZYTANA »

a nie da się go spiłować - zawsze akumulator jest dołem dłuższy do zawiasów podtrzymujących
takie cos pewnie skutkuje utrata gwarancji
ale mierzylem w miejscu naj wezszym oslony (od gory)
zawsze jest szansa ze w praktyce sie dopasuje 8)
trzeba bedzie podjechac do sklepu i samemu oblukac wymiary a nie patrzec na katalogi
czekam az moj ostatenie na mrozie padnie i nie odpale :los:
ale ostatnio przy odpalaniu zresetowalo sie radio (pogubilo wszystkie stacje i ustawienia) i to raczej sygnal ze sie konczy...


Napisano: Piątek, 03.12.2010, 20:24:42


Cytat: raby
ale mierzylem w miejscu naj wezszym oslony (od gory)
zawsze jest szansa ze w praktyce sie dopasuje 8)
trzeba bedzie podjechac do sklepu i samemu oblukac wymiary a nie patrzec na katalogi
i praktyka nie zawsze sie zgadza z teoria ;) dorwalem aku 85AH w sklepie i sprawdzilem gorna czesc oslony i pasuje  z minimalnym luzem, wiec dolna czesc jest troche wezsza tez powinna pasowac ale to mozna sprawdzi tylko przy montazu nowego aku
obecnie rozgladam sie w cenach i warto troche poszukac i podzwonic bo roznica dochodzi do 100zl :o


Napisano: Wtorek, 07.12.2010, 19:06:23


I nowa akumulatorownia na pokladzie, wypelnil szczelnie cala oslone, jest jedynie 15mm nizszy od ori
Futura 85Ah z altkiem 120A mysle bedzie ok

stary aku po trasie 30km ma 12,4V, nowy 12,67V ale to pikus :-X przy odpalaniu dopiero widac roznice 8)
nie gasnie licznik, nie zapala sie kontrolka ABS i co naj wazniejsze (jak nie otworze LCD) radio gra i nawet nie zgasnie przy odpalaniu :ok:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #92 - Piątek, 10.12.2010, 21:04:46 - NIEPRZECZYTANA »

 8) No bo ma wydajność prądową
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #93 - Niedziela, 12.12.2010, 18:34:10 - NIEPRZECZYTANA »

8) No bo ma wydajność prądową
ja bym napisal ze ma pie*********e  8)
juz zapomnialem ze diesel moze tak szybko odpalac :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #94 - Niedziela, 12.12.2010, 18:38:34 - NIEPRZECZYTANA »

raby, to co Ty miałeś jeszcze oryginalny aku? mój ma prawie 6 lat i stojąc pod chmurką pali od strzała
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #95 - Niedziela, 12.12.2010, 18:43:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Qba
raby, to co Ty miałeś jeszcze oryginalny aku?
czytajac forum... http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=409.msg207450#msg207450
po 3 dniach postoju na tych naj wiekszych mrozach odpalil ale co to za odpalanie ja caly licznik miga :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #96 - Poniedziałek, 13.12.2010, 09:47:03 - NIEPRZECZYTANA »

No stare aku to oryginalne ma jeszcze pojemność, ale nie ma już takiej wydajności prądowej w impulsie jak te nowe  :-X
Mój też ma już 9 lat bo siedzi Varta ze znaczkiem VW i jeszcze dość dobrze daje radę, ale zegary oczywiście przygasają (mniej gasły przed zmianą podświetlenia, bo LED'y białe większego napięcia wymagają :)). W razie czego mam małą Vartę w bagażniku, bo samochód stoi na mrozie non stop :P
Zapisane
MyszaKr Mężczyzna
Klub Seata Ibizy
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków | KSI !
Samochód: Seat Ibiza 2000r.

« Odpowiedz #97 - Piątek, 17.12.2010, 11:08:39 - NIEPRZECZYTANA »

To może ja powiem coś o swoim aku... Mam centre futura, tyle że ktoś tak mi dobrał aku że zamiast 72aH mam 60.... Jeżeli temp utrzymuje sie do -15, autko zapala od strzała, zero problemów. Przy temp poniżej -15 przy tej pojemności aku są kłopoty. Jako że mieszkam w takim miejscu gdzie zawsze można odpalić na kable to bardzo przydaje mi się ich Assistance, pratycznie do 2h mam odpalony samochód - sprawdzone ładowanie.

Jest jedno ale, dziwie się dlaczego Centra nie pójdzie mi na ręke i nie wymieni na prawidłowy aku - jeżeli w ciągu roku odpalałem tak z 10 razy samochód ( gdy temp utrzymywała się w okolicach - 20 przez jakiś czas ) i z tego co wiem całkowity koszt utrzymania mojego aku kosztował ich z 1500 PLN ....

Aha, aku dobrali mi tak w fuvert - byłem tam bo tylko ten sklep był w okolicy a potrzebowałem na już, pan z obsługi tłumaczył że 60AH to jest idalne dla mojego samochodu.... Gdy byłem na reklamacji tłumaczył mi że mam nie sprawny sterownik świec ( aaa to dziwne, bo auto sprawdzane w ten sam dzień już wszystko miło sprawne ) oraz mi auto nie ładuje aku ( rozumiem że jak było 14.5 to jest źle, bo właśnie takie ładowanie mam ) Na dodatek odebrałem auto uszkodzone.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #98 - Piątek, 17.12.2010, 12:03:27 - NIEPRZECZYTANA »

A dlugo go masz? Jezeli tak czesto korzystasz z ich pomocy to faktycznie powinni wymienic
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
MyszaKr Mężczyzna
Klub Seata Ibizy
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków | KSI !
Samochód: Seat Ibiza 2000r.

« Odpowiedz #99 - Piątek, 17.12.2010, 13:33:14 - NIEPRZECZYTANA »

Właśnie rozmawiałem z gościem który odpala auta... powiem tyle jaja :D

Sprawa wygląda tak: Centra nie chce wymieniać aku, dlatego dużo ludzi korzysta bardzo często z tego odpalenia, niektórzy w ten sposób walczą z centrą, czyli codzienie wzywają pomoc drogową do odpalenia. Każde odpalenie centre kosztuje 170 ( pewnie mają na to ubezpieczenie ). Jak zostawimy aku na reklamacje to oni to wysyłają ( sklep gdzie kupiłeś ) do centry i przez dwa tygodnie zostajesz bez aku ( zapis w umowie mówi że nie ma zastępczego ) po tych 2 tygodniach oczywiście przychodzi info że aku jest dobry.

Gość który mi odpalał mówi że w ciągu dnia jeżeli jest taka pogoda to spokojnie 20-30 samochód dzienie odpala ( czyli centra płaci mu od 3400-5100 ).... I powiedział jedno, wszystko tylko nie centra, aku są dobre, ale jak coś zaczyna się złego dziać, albo sprzedawca źle dobierze aku to zostaje nam dzwonienie na assistans. 

Ja w ciągu wakacji pisałem z nimi, mówiłem jakie kłopoty i chce odać ten i dopłacić to prawidlowego akumulatora ( jakieś 100-150 różnicy ) oczywiście zostałem zlany, jak powiedziałem że będe codzienie nawet 2 razy wzywać pomoc drogową to powiedzieli tylko tyle że mam do tego prawo.

Polityka firmy jest strasznie dzwina, widać że jdą na ilość klientow, ale tylko tch nowych. Po takich przygodach napewno ja i każdy kto ma podobny problem centry nie kupi.




Napisano: Piątek, 17.12.2010, 13:26:08


Aha, ja nie mówie że sam akumulator jest zły, bo według mnie centra futura to jest bardzo dobry produkt, ale nie kupie nigdy już niczego co jest związane z centrą, a to wyłącznie przez olewający stosunek do klienta i brak logicznych zachowań w ich działaniu. Pod tym względem ta firma jest dla mnie zerem.
Zapisane

efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #100 - Piątek, 17.12.2010, 14:29:52 - NIEPRZECZYTANA »

mój akku wczoraj 'nie zagadał'. Podpiąłem prostownik i co się okazało? Mimo, że akumulator nie oddychał zupełnie (zegar przy próbie odpalenia się zresetował) Wskazówka przesunęła się tylko na pozycję 1.. Powrót do niby maxa (czyli 0) trwał2,5h
Pytanie zasadnicze - akumulator czy coś innego? (słabe ładowanie etc?) Dodam, że zauważyłem, że jeśli np. podnoszę/opuszcza szyby leciusieńko przygasają światła mijania.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #101 - Piątek, 17.12.2010, 14:34:06 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdz voltomierzem jeszcze. Stawiam na akumulator... Wyladowany powinien od razu na 4 A wskoczyc przy ladowaniu (zakladajac ze masz zwykly prostownik)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #102 - Piątek, 17.12.2010, 14:37:57 - NIEPRZECZYTANA »

prostownik zwykły, bez żadnych 'buzerów'. Mój wskoczył na 1. Kiedyś na 1,5 i to był jego max. Może zdążę podjechać do sklepu bo nie mam teraz voltomierza pod ręką. Koleś sprawdzi ładownie i jeśli będzie ok, to kupie akumulator go jutro i założę.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Dura Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Cordoba 1.6 ABU/ Octavia 1.9 TDI

« Odpowiedz #103 - Piątek, 17.12.2010, 18:28:09 - NIEPRZECZYTANA »

a nie gotuje wody po dluzszym czasie ladowania na 1 ? jeżeli tak to masz jedna cele uszkodzona :P  mialem podpbny przypadek na jesien jak auto zostawalo na 8 godz pod praca to rozladowywal sie sam aku ze ledwo krecil
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #104 - Piątek, 17.12.2010, 19:53:33 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem czemu masz pretensje do Centry. Przecież nie oni dobierali Ci akumulator. Z umowy też się wywiązują, a pewnie nie ma żadnych podstaw aby wymienić akumulator na większy. Obecnie jak jesteśmy  UE nie są ważne koszty, tylko papierki. Dziś w radiu słyszałem argumentację producentów energii elektrycznej, że podwyżka jest m.in. spowodowana koniecznością wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych. Drożej, ale eko (tylko czy napewno?)
Ja Centrę też chwalę. Aku od jesieni nie używany, trochę podładowany prądem początkowo 5, potem spadł o 2A. Niecałe pół godziny - tyle zeszło z wymianą paliwa letniego na zimowe) i ciągnik odpala. Akumulatory Centra Agri już dawno po gwarancji. Byłem co najmniej zdziwiony.
********************************************************************************************************

Hmm. Albo zniknął post do którego to pisałem, albo odpisałem nie w tym wątku. Obecnie to on się kupy nie trzyma.. Sorry.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 18.12.2010, 12:53:04 wysłane przez KKKKris » Zapisane

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Akumulator
Skocz do: