+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» koło dwumasowe
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: koło dwumasowe  (Przeczytany 59728 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
nitka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza '01, 1.9 TDI ALH

« Odpowiedz #15 - Piątek, 04.12.2009, 08:12:11 - NIEPRZECZYTANA »

kup LUK-a
Zapisane
Morgan
Gość



« Odpowiedz #16 - Piątek, 04.12.2009, 12:48:56 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Jestem zmuszony wymienić koło dwumasowe z sprzęgłem w swojej ibi, chciałem sie zapytaś jakiej firmy kupić zeby było dobre i trwałe

dzięki za odpowiedź.

Albo sachs racing albo zestaw od sharana 130pd. Poczytaj sobie na seat-racing, masz tam pełno opisów i info na ten temat (ile co wytrzyma i za ile ;) )
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 14.12.2009, 21:51:06 - NIEPRZECZYTANA »

jumi, i co wreszcie kupiles?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
piotrekk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: IBIZA - 2000 - ASV

« Odpowiedz #18 - Niedziela, 24.01.2010, 10:47:47 - NIEPRZECZYTANA »

Odświeżę nieco kotleta... może komuś się przyda info..

Ja w swoim ASV wymieniłem dwumas na jednomas 037 105 273C oraz sprzęgło od 2.0 16V ABF Sachs 3000 332 001. I przy okazji olej w skrzyni. Zaleca się podobno wymianę jeszcze uszczelniacza wału - ale według mojego speca miałem suchutki i wymiana nie była konieczna.
Także koszt to: koło 100zł + sprzęgło 445zł + olej 82zł + śruby 50zł + wymiana 300zł = 997zł
Wszystko pasuje Plug & Play.
Dwumas był zupełnie wyjechany, tarcza starta prawie do nitów - ogólnie wymiana była niezbędna.
Telepało autem, jazda była możliwa ale max do 2000obr. wyżej auto wyło strasznie, zgrzytanie od czasu do czasu przy wciskaniu pedału sprzęgła oraz wibracje tegoż pedała.

Od wymiany przejechałem prawie 10 000 i jest miodzio. ;D 
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #19 - Wtorek, 02.11.2010, 19:27:46 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, czy w VW passacie b4 z 97 roku, silnik 1.9 TDI 110 KM jest dwumas? Oznaczenie bodajże AFN
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 02.11.2010, 19:35:53 - NIEPRZECZYTANA »

raczej nie
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 02.11.2010, 20:36:48 - NIEPRZECZYTANA »

raczej tak
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 02.11.2010, 20:42:31 - NIEPRZECZYTANA »

raczej tak
nie mam TDI ale wyczytałem na innym forum
Cytuj
- AFN ma na 100 % dwumas,
- tarcza i doscisk od AFN nie pasują do jednomasowego koła i odwrotnie,
- da się bez bólu założyć kompletny jednomas do tego silnika. 
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 02.11.2010, 23:39:16 - NIEPRZECZYTANA »

raczej tak
nie mam TDI ale wyczytałem na innym forum
Cytuj
- AFN ma na 100 % dwumas,
- tarcza i doscisk od AFN nie pasują do jednomasowego koła i odwrotnie,
- da się bez bólu założyć kompletny jednomas do tego silnika.  

Dzięki  :)
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #24 - Wtorek, 02.11.2010, 23:41:42 - NIEPRZECZYTANA »

Mixer, mialem afn'a w cordobie i tam byl dwumas, napisalem raczej bo nie wiedzialem jak bylo w paskach.
pozdro :pub:
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #25 - Wtorek, 02.11.2010, 23:53:06 - NIEPRZECZYTANA »

wg znalezionych informacji na jednym z for dwumas posiadają silniki z gr Vag takie jak AHF,AGR,ALH,ASV,ASK,AFN...
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 06.02.2011, 00:04:32 - NIEPRZECZYTANA »

Chyba koło dwumasowe kończy żywot w moim sharanie. Przy gaszeniu słychać wyraźny łomot, przy odpalaniu szczególnie na zimnym czasami też. I pytanie moje jest takie - jak spawdza się jednomas np. VALEO. Chodzi mi głównie o dłuższą ekspoatację takiego zestawu - po większym przebiegu. Może ktoś ma doświadczenie z tymi zamiennikami bo w regenerację jakoś nie wierzę, a oryginał trochę drogi. >:(  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
noxious7 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Jaslo
Samochód: Seat Ibiza 2001 1,9 tdi 110km

« Odpowiedz #27 - Piątek, 13.05.2011, 15:27:56 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, tak jak wyzej u kolegi tak i u mnie kolo dwumasowe sie konczy. Chcialem je wymienic na zwykle kolo masowe. Pytalem i mechanik powiedzial ze koszt takiego kola razem ze sprzeglem itd to okolo 1400 zl + 250 za robocizne (dwumas za 1600). Ktorys z forumowiczow pisal ze zmiescil sie w 1000 zl za czesci:> W zwiazku z tym prosze o pomoc w skompletowaniu takiego zestawu w nizszej cenie niz ta u mnie w miescie ;)
ibiza 1,9 tdi 110 KM ASV
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #28 - Piątek, 13.05.2011, 17:10:12 - NIEPRZECZYTANA »

1. Koło zamachowe: potrzebujesz od poprzecznych 1Z o numerze VW 028 105 269 B lub od ABF (2.0 16V Golf III GTI 150 KM), 9A (2.0 16V 136 KM), PG (G60) o numerze VW 037 105 273C.
2. Sprzegło: tarcza, docisk i łożysko tylko i wyłącznie SACHS! Nr katalogowy 3000 384 001.
3. Śruby: śruby do zamachu z VR6 o numerze VW N 905 398 01 - 6szt. i do docisku z VR6 o numerze VW N 101 010 01 - 6 szt. Dostaniesz je najlepiej w salonie VW. Do zamachu jakoś po 6zł, a do docisku po 1zł.


www.allegro.pl
lub użytkownik Leemarvin
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #29 - Piątek, 13.05.2011, 17:43:02 - NIEPRZECZYTANA »

Że tak zapytam z ciekawości,po co do serii ASV drogie sprzęgło VR6?
Spokojnie z G60 wystarczy,nawet jakby miał modzić do 170KM i 360Nm...
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» koło dwumasowe
Skocz do: