+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Mrozy i odpalanie..
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Mrozy i odpalanie..  (Przeczytany 55209 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #75 - Sobota, 04.02.2012, 23:43:36 - NIEPRZECZYTANA »

zrób logi to będzie można coś powiedzieć.. może masz niesprawny n75,  czy mogły się zapiec wg mnie nie powinny chyba że uprawiasz psj jak się patrzy i zrobiłeś w tym czasie z 15kkm
Zapisane
Zupa Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Cordoba SE '98 1.6 LPG

« Odpowiedz #76 - Niedziela, 05.02.2012, 14:44:54 - NIEPRZECZYTANA »

Poproszę o konstruktywna pomoc. Bo niespełnieni poloniści niech  zmienią  forum albo nie zabierają głosu.

Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #77 - Niedziela, 05.02.2012, 22:34:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: fikus911
Bo niespełnieni poloniści niech  zmienią  forum albo nie zabierają głosu.
Powinieneś starać się, żeby możliwie dużo osób było zainteresowanych przeczytaniem tego, co napisałeś.
Niechlujna wypowiedź źle świadczy tylko o Tobie, więc nie namawiaj innych na zmianę forum, tylko staraj się pisać poprawnie i czytelnie.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
fikus911 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba GT 99 TDI AFN

« Odpowiedz #78 - Poniedziałek, 06.02.2012, 13:42:10 - NIEPRZECZYTANA »

Powiem tak , problem mam rozwiązany, bez pomocy  "polonistycznego forum". Moderator  szkoda, że nie interweniuje  kiedy posty w sposób znaczący odbiegają od tematu. Od mojego posta z prośbą o opnie tylko  3  odnosiły się do tematu a reszta  jakieś uwagi  jeden nawet jakieś animowane  gify wkleja, typowa mentalność każdy  kontroluje  nikt nie pomaga. Szczególnie "niespełniony polonista"  z opisu wynika, że ma auto z silnikiem benzynowym a  zabiera  głos w kwestii silników  wysokoprężnych, pól biedy jak by to było jeszcze na temat, ale  zawsze post  nabity i o jedna wypowiedz więcej :ok: . Co do zrozumienia mojego problemu, które miało być zakłócone przez moja niechlujna wypowiedz, ten kto odpowiadał na temat, wiedział o co chodzi.  Proszę o zwrócenie uwagi Moderatora na  sprawę podnoszoną  moje wypowiedzi a co do interpunkcji, potrafię  się przyznać, że w przedmiotowym poście  nie była ona na poziomie wymaganym zasadami ortografii.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #79 - Poniedziałek, 06.02.2012, 14:07:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: fikus911
Powiem tak , problem mam rozwiązany, bez pomocy  "polonistycznego forum".
podziel się z Nami wiedzą :)
Zapisane
fikus911 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba GT 99 TDI AFN

« Odpowiedz #80 - Poniedziałek, 06.02.2012, 16:14:31 - NIEPRZECZYTANA »

witam

Problemem okazało się coś takiego jak, rzecz b  prozaiczna, niska temperatura,  styl jazdy, który podczas zimy jest raczej  "zachowawczy". Wszystko to  co wymieniłem  spowodowało ze  po wyjęciu turbo i rozkręceniu cześć  gorącej, okazało się ze  są zwyczajnie  brudne i wymagają czyszczenia, nie było tego  dużo ale wystarczyło aby  "przycinać" działanie kierownicy turbo. Wyjęcie  turbiny nawet  w garażu  gdzie było "ciepło"  5  stopni  zapewni  nowe doznania.  ;D  Po konsultacji z punktem gdzie profesjonalnie są naprawiane turbiny, okazało się, że nie jest to żadne coś, co świadczy o uszkodzeniu turbiny itp. Turbina nie puszcza oleju. Zwyczajnie takie niskie temperatury jakie są ostatnio i sposób jazdy "typowo miejski"  czyli max 7 km  robi swoje. Zalecił aby czasami zwyczajnie dać przez około 30 minut raz na 7-10  dni po okresie takich mrozów  turbinie popracować   górnych zakresach  obrotowych. Pozwoli to "przepalić"   to, co nagromadziło się podczas, "zimowego stylu jazdy" oraz  utrzyma ją w dobrej kondycji. Auto nie jest nowe  ma swoje lata i przebieg, więc wychodzą pewne  bolączki.
Pozdrawiam wszystkich, którzy rzeczowo pomagają  sobie na forum a nie "bija piane".
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #81 - Wtorek, 07.02.2012, 15:50:26 - NIEPRZECZYTANA »

fikus911, No jasne. To, że mam samochód z benzyniakiem pod maską, znaczy, że nigdy dieslem nie jeździłem, nie widziałem, klekotu nie słyszałem itp.
Ehh, Ci wróżbici. Zazdroszczę zdolności.  :)

I w temacie wypowie się ten który nie zna się na dieslach bo ich nie miał:
Dla mnie to kompletna bzdura. Co ma się w turbinie przepalić?
Trzeba po prostu jeździć normalnie na gorącym silniku. Czyli raz na jakiś czas po prostu porządnie przycisnąć a nie przepalać.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 07.02.2012, 15:53:06 wysłane przez mac456x9 » Zapisane
DIO
Gość



« Odpowiedz #82 - Niedziela, 12.02.2012, 00:21:49 - NIEPRZECZYTANA »

Tak zakończyła się próba odpalenia diesla ( 2.0 TDI ) na ulicy Szlachtowskiego w Krakowie  :o. Ciekaw jestem co było przyczyną zapłonu- tzn jaki konkretny element...
To wszystko co dookoła auta- to piana, nie mylić ze śniegiem ;)


Zapisane
Danny Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Dębica
Samochód: Był Leon Cupra R '02 1.8T i Leon 2.0T Je Design , jest Ibiza FR '08

« Odpowiedz #83 - Niedziela, 12.02.2012, 11:26:35 - NIEPRZECZYTANA »

Amerykańska wersja widać to się nie ma co dziwić ;)
Zapisane
jarek1983 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: LEON 2003 1.9 TDI

« Odpowiedz #84 - Niedziela, 12.02.2012, 19:47:39 - NIEPRZECZYTANA »

o na miejscu własniciela bym zawalu dostal.
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #85 - Poniedziałek, 13.02.2012, 17:44:53 - NIEPRZECZYTANA »

Jakies gryzonie mogly sie dobrac do przewodow i nie mialo zanczenia czy wersja eu czy usa... lub jakis majster zlota raczka skladal tego bezwypadka i cos nie pyklo  :-X
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #86 - Środa, 15.02.2012, 13:17:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pakuu1
Jakies gryzonie mogly sie dobrac do przewodow i nie mialo zanczenia czy wersja eu czy usa... lub jakis majster zlota raczka skladal tego bezwypadka i cos nie pyklo  :-X
A może już wtedy był problem jak n/w w 2,0 TDI CR, choć wiem, że ten z obrazka to nie CR  :o
Akcja serwisowa




Zapisane

szataniotko Mężczyzna
:)
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Pasym
Samochód: Toledo 1999r 1,6 100KM

« Odpowiedz #87 - Niedziela, 09.12.2012, 17:27:43 - NIEPRZECZYTANA »

witam tylko tutaj znalazłem wątek o mrozie i odpalaniu, mam problem z fiatem nie odpala mi jak jest mniej nisz -5 rozrusznik nie ma siły kręcić akumulator nowy  sprawdzony napięcie oraz ładownie jest ok i jest to już druga zima i nie bardzo wiem co z tym zrobić a mechanicy (4 ) nie wiedzą o co chodzi
Zapisane

;)
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #88 - Niedziela, 09.12.2012, 18:43:37 - NIEPRZECZYTANA »

podmien akumulator i jak nic sie nie zmieni to regeneracja/wymiana rozrusznika
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
szataniotko Mężczyzna
:)
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Pasym
Samochód: Toledo 1999r 1,6 100KM

« Odpowiedz #89 - Niedziela, 09.12.2012, 19:29:00 - NIEPRZECZYTANA »

zostaje regeneracja rozrusznika akumulator zmieniałem a jak dodam ze właśnie udało mi sie go odpalić za pomocą samostartu i potem już kreci dobrze pewnie rano będzie powtórka z rozrywki
Zapisane

;)
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Mrozy i odpalanie..
Skocz do: