+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Mrozy i odpalanie..
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Mrozy i odpalanie..  (Przeczytany 55242 razy)
0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #45 - Niedziela, 29.01.2012, 18:09:46 - NIEPRZECZYTANA »

Pytam sie bo mam problem z odpalaniem 2.0HDI . Im zimniej tym gorzej. Chyba w koncu wrzuce nowe swiece bo ma byc ponoc zimniej :)
Zapisane

lubie sobie pokierować
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #46 - Niedziela, 29.01.2012, 20:49:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ADRIANO
Im zimniej tym gorzej.
Akumulator sprawdź...  :-X
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #47 - Niedziela, 29.01.2012, 21:25:35 - NIEPRZECZYTANA »

Sluszna uwaga. Sprawdzilem dzis akumulator i w magicznym oczku jest kolor zolty . co ponoc oznacza opadniecie poziomu elektrolitu ponizej aerometru.
Zapisane

lubie sobie pokierować
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #48 - Poniedziałek, 30.01.2012, 10:48:57 - NIEPRZECZYTANA »

żółty to niby szmelc, czarny do ładowania, zielony ok...
próbuj ratować ale generalnie słabo to widzę  :)
Zapisane
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #49 - Wtorek, 31.01.2012, 07:31:25 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie dzis -14 aku nowy mam i ledwo odpalil, ale to chyba wina ze mało jeżdżę głównie wokół "komina" i sie nie doładowuje. Możliwe tez ze inna jakas przyczyna
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #50 - Wtorek, 31.01.2012, 09:00:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
żółty to niby szmelc, czarny do ładowania, zielony ok...
próbuj ratować ale generalnie słabo to widzę  :)
Po ladowaniu akumulatora nowym prostownikiem elektronicznym z Lidla  magiczne oczko wciaz zolte. Za to samochod odpala po nocy, jak nigdy.  Radosc bedzie krotka ?
Zapisane

lubie sobie pokierować
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #51 - Wtorek, 31.01.2012, 09:15:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kamilbd
Możliwe tez ze inna jakas przyczyna
z postow wynika ze masz problemy z rozrusznikiem :-\
Cytat: ADRIANO
Radosc bedzie krotka ?
raczej tak ale laduj co kilka dni to moze przezimujesz :-X
te oczka to szmelc :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #52 - Wtorek, 31.01.2012, 14:38:22 - NIEPRZECZYTANA »

raby, ma rację.
Nie masz co się sugerować tym oczkiem. Praktycznie jest bezużyteczne (dla mnie przynajmniej).
Ładuj go po prostu małym prądem (rzędu 1A) przez długi czas. I powinien jeszcze Ci posłużyć.
Zapisane
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #53 - Wtorek, 31.01.2012, 15:17:20 - NIEPRZECZYTANA »

1 Amperem to będzie go ładował ze 3 doby...

A tak (mam nadzieję) z innej beczki. W Fiaciku mam objawy takie jakby brakowało prądu rozruchowego. To znaczy rozrusznik nie może zakręcić, ale jak podepnę sporo mocniejsze aku to kręci aż miło. Ten mały aku po podłączeniu pod prostownik po chwili już jest pełny. Dodam, że jest nowy. Poprzedni aku w tym aucie dawał takie same objawy. Rozrusznik niedawno rozebrany, wyczyszczony i sprawdzony. Szczotek jeszcze masa jest, luzów na tulejach nie zauważyłem. Pobór prądu w spoczynku to 0,02A (pewnie alarm) także to też nie to. Przy dodatnich temperaturach kręci jak szalony i odpala bez problemu. Dlatego obstawiałbym, że to wina czegoś innego.
No właśnie co może tak bardzo obciążać rozrusznik przy mrozie?
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #54 - Wtorek, 31.01.2012, 15:34:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: tchopz
Przy dodatnich temperaturach kręci jak szalony i odpala bez problemu.
Miałem podobny objaw przy akumulatorze ZAP Calcium. Przy niskich temperaturach drastycznie tracił pojemność. Jak zabrało się go do ładowania w pomieszczeniu, gdzie była temperatura powyżej 0*C, to odzyskiwał pojemność...
Może to coś podobnego?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
s...rwiel Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: a to zalezy gdzie sie obudze (okolice czewy)
Samochód: seat marbella szt 3

« Odpowiedz #55 - Wtorek, 31.01.2012, 15:39:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: stach909
(wszystkie 4 byly okopcone)
czy to znaczy ze byly padniete czy tez doslownie okopcone?
bo jezeli to drugie to te nowe juz tez sa okopcone
samo to ze ruszyles styki na swiecach duzo dalo
a moze wymiana to byl niepotrzebny wydatek
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #56 - Wtorek, 31.01.2012, 16:11:34 - NIEPRZECZYTANA »

tchopz, Przychylam się do zdania KYSa. No i przy -20 zaczyna być ważne jaki olej lejemy. Może tam siedzi 15Wxx ?
Zapisane

tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #57 - Wtorek, 31.01.2012, 19:26:46 - NIEPRZECZYTANA »

Pewnie jest tak jak piszecie...
A olej to 10W40 półsyntetyk i wystarczy cokolwiek poniżej zera żeby aku się poddawał, także olej wykluczam raczej.
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #58 - Czwartek, 02.02.2012, 08:14:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mac456x9
Nie masz co się sugerować tym oczkiem. Praktycznie jest bezużyteczne (dla mnie przynajmniej).

Oczko sie zrobilo zielone, jak zaczalem podladowywac to sie zrobilo znowu zolte.Swoja droga akumulator jest w porzadku.
Dal rade krecic rozrusznikiem 10minut i dopiero z bolami odpalil. Jade po nowe swieczki  ,ngk :-\
Zapisane

lubie sobie pokierować
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #59 - Czwartek, 02.02.2012, 09:19:12 - NIEPRZECZYTANA »

jak zamierzasz sam to robić to pamiętaj aby to robić na zimnym silniku
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Mrozy i odpalanie..
Skocz do: