+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Off, Ibiza 1,9 TDI by Ali / bylo 110, a jest ~ 140 KM
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Off, Ibiza 1,9 TDI by Ali / bylo 110, a jest ~ 140 KM  (Przeczytany 47669 razy)
0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #75 - Czwartek, 21.02.2008, 14:20:24 - NIEPRZECZYTANA »

np to widocznie miales juz naciagany kufer i ktos przesadzil :P
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #76 - Czwartek, 21.02.2008, 16:31:46 - NIEPRZECZYTANA »

Ojciec tak kiedys w passacie mial  ze po wypadku nie bylo nic widac a pozniej sie okazalo ze pod zderzakiem sie cos przy mocowaniach pogielo
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #77 - Czwartek, 21.02.2008, 16:57:24 - NIEPRZECZYTANA »

Spoko dzisiaj go w domu poogladam, bo do pracy sie spieszylem...boje sie pomyslec co by z ich autka zostalo jakbym mial hak z tylu....
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #78 - Czwartek, 21.02.2008, 17:56:21 - NIEPRZECZYTANA »

No to mogło by wyjść na plus lub minus dla ciebie - dla nich stanowczo na minus
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #79 - Czwartek, 21.02.2008, 21:55:06 - NIEPRZECZYTANA »

Musisz dokladnie sprawdzic i zdjac wykladzine w bagazniku ... ja mialem tak z poprzednim autem tylkoze noge mialem na hamulcu i jak dostalem to lekko pekl zderzak - pratycznie niewidoczne a pod spodem pekla scianka tylna i pogiela sie podloga - wycena w pzu 2200  ;D
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #80 - Piątek, 16.05.2008, 10:29:06 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdzalem dzisiaj bagaznik tak jak radziles i jest ok. Od duzych uszkodzen uratowalo mnie chyba to, ze w chwili uderzenia zdarzylem lekko ruszyc do przodu. Kto uczyl sie fizyki ten wie, ze wtedy sila uderzenia rozklada sie inaczej. Tak, czy siak...oby mniej spotkan z TAKIMI IDOTAMI...Wam i Sobie zycze...nastepnym razem idiota pomysli zanim sie rozpedzi, zeby pokazac sie przed kolegami...po drugie taki opieprz dostal, jak od ojca, ze az mu sie glupio zrobilo...

Zebyscie widzieli jak polecieli na stacje po paste do czyszczenia, zeby wyczyscic mi bagaznik i zobaczyc czy nic sie nie stalo :) szkoda, ze nie zrobilem zadnych zdjec ani filmu bo sytuacja byla dosc komiczna :)

Napisano: Piątek, 22.02.2008, 16:06:05


Po silniku i innych bajerach przyszedl czas przyjrzec sie blizej zawieszeniu + ukladowi kierowniczemu i hamowania :)

Dokladniej sprawa wyglada tak...Przy dluzszym i mocnym przytrzymaniu hamulca, pojawia sie dziwne buczenie w prawym przednim kole, tak jakby hamulce wpadaly w dziwna wibracje i nawet na kierownicy troszke czuc...Rozebralem dzisiaj kolo i ponizej pare fotek:

1.


Troszke zszedl lakier ale to normalka...musze pomalowac jak juz z tymi hamulcami zrobie:]

2.


Grubosc klockow jak i tarczy jest w normie...nie rozbieralem zaciskow, bo nie znam sie na tym i nie wiem czy klocki wycieraja sie rownomiernie. Pytanie to normalne zaciski w tym modelu? Wydaja sie dosc duze:/

3.

Ten wezyk jest dziurawy...to pewnie nie za dobrze, ale czy to czyms grozi?

4.

Nie wiem co to jest, ale jest to troszke czarne jakby wyrobione lekko, ale moze tak ma byc prawda?

5.

To mnie dosc martwi...na tej rurce jest jakas powloka, ktora odchodzi...nie wiem, czy mam sie martwic tym az tak? Co to wogole za rurka? Stabilizator?

6.

Co to za czujnik? Jest na nim napis SIEMENS i konczy sie on magnesikiem, ktory prawie przylega do tarczy u samego prawie jej stroka, gdzie kreca sie te kwadratowe dziurki...to jest zwiazane z ABS? Czy moze jakis licznik predkosci? Czy inny czujnik?

7.

Co to za skrzyneczka, ktora jest nad AKU, przed pojemnikiem z plynem do spryskiwania. sa tam bezpieczniki. Do czego sluzy?

To takie moje pytania do Was, bo nie znam sie az tak dobrze na samochodach, a chcialem widziec chociaz, czy tak jak jest tak ma byc...:)

Chcialem dodac ze wczoraj po dosc ostrej jezdzie zaczelo mi cos piszczec w kole...klocki? Dzisiaj jak przeczyscilem troche tarcze...wymylem i poruszalem klockami piszczenie ustapilo jak narazie. No i moze widziecie co moze powodowac takie stuki w kole przy malych predkosciach na skreconych kolach?

Napisano: Sobota, 26.04.2008, 17:42:10






Moc i moment na niesprawnej gruszce...myslalem ze bedzie gorzej...
« Ostatnia zmiana: Piątek, 16.05.2008, 10:31:26 wysłane przez Ofaniel » Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #81 - Piątek, 16.05.2008, 10:48:27 - NIEPRZECZYTANA »

Off to weź to napraw wreszcie :eye: no i nie pochwaliłeś się nowymi dywanikami ;D i oponami :ok:
Zapisane
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #82 - Piątek, 16.05.2008, 11:00:24 - NIEPRZECZYTANA »

Fotki zrobie w ten wekend :) jeszcze mam fotki nowych rarcz i klockow...i musze zrobic zdjecie pustego portfela:(
Zapisane
matik
Gość



« Odpowiedz #83 - Piątek, 16.05.2008, 18:44:19 - NIEPRZECZYTANA »

Co do tych dziwnych wibracji które czujesz na kierownicy to mogłeś pokrzywić tarcze,pare bardzo mocnych dohamowań i tarcze mogły nie wytrzymac temperatury.
Co do 2 to klocki przeważnie wycieraja sie szybciej od srodka,a jesli chodzi o wielkosc tarcz to oryginalnie w tych modelach wychodziły tarcze 280mm mozesz sobie zmierzyc średnice i bedziesz wiedział czy to oryginał czy coś innego.
3 nie przejmuj sie tym,jak bedziesz zmieniał amortyzatory to zmien sobie tez wtedy tą osłone.
4 to jest simemblok(połączenie gumowo-metalowe) i przewaznie jest czarny.
5 nie mam pojecia co to,może jakas rozpurka dolna w kazdym razie u mnie tego nie ma.
6 czujnik ABS-u
7 nie wiem
To piszczenie to pewnie wpadł ci jakis kamyczek badz troche piasku miedzy tarcze a klocki.
Co do stukow na skreconych kołach to pewnie którys przegłub juz sie skończył.
Pozdrawiam
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #84 - Piątek, 16.05.2008, 19:25:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: matik
Co do tych dziwnych wibracji które czujesz na kierownicy to mogłeś pokrzywić tarcze,pare bardzo mocnych dohamowań i tarcze mogły nie wytrzymac temperatury.
dzieje się tak najcześciej w przypadków marnych tarcz, u Offa tarcze są ok
Cytat: matik
4 to jest simemblok(połączenie gumowo-metalowe) i przewaznie jest czarny.
simerblok :-X
Zapisane
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #85 - Sobota, 27.06.2009, 17:47:51 - NIEPRZECZYTANA »

No i jestem w kropce...

Nie wiem skad taki spadek mocy.
Zamienilem leketrozaworki miejscami i nic sie nei poprawilo :/ Samochod ogolnie chodzi jak SDI. Przeplywomierz przeczyscilem, uszczelnilem turbine, ale jest jedna rzecz ktora mnie niepokoi. Ciegno od gruszki sie wogole nie porusza probowalem je palcem jakos tam ruszyc i ani drgnie :/ ale czy to powodowaloby az taki spadek mocy?

Ogolnie nie mam wogole pomyslu co moze byc nie tak :/
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #86 - Sobota, 27.06.2009, 18:01:16 - NIEPRZECZYTANA »

Odpal silnik, niech pracuje na wolnych obrotach, i zobacz na gruche przy turbinie, powinna co jakis czas chodzic gora dol.

Jezeli reka nie mozesz ruszyc to masz zapieczone kierownice, ale turbo chyba powinno cos ladowac, sprawdz na vagu jak z ladowaniem.
Zapisane
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #87 - Sobota, 27.06.2009, 18:03:25 - NIEPRZECZYTANA »

hmmm co do gruchy to jak ona sie cala powinna ruszac? czy tylko sztanga pod nia? jesli sztanga to tam nic nie widac neistety...

chyba bede musial samochod oddac do Daniela TTC :/ bo koncza mi sie pomysly :/
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #88 - Sobota, 27.06.2009, 19:59:36 - NIEPRZECZYTANA »

sztanga, nie grucha ;)
Zapisane
the_rahzel
Gość



« Odpowiedz #89 - Niedziela, 28.06.2009, 16:46:33 - NIEPRZECZYTANA »

To "COŚ" na 7-mym zdjęciu to jest sterownik/moduł wentylatora/klimatyzacji.
Ojcu w Alhambrze takie coś poszło.Nowe w ASO nie całe 600zł...

http://allegro.pl/search.php?string=sterownik+ibiza&category=49183&description=1&buy=0&new=0&pay=0&vat_inv=0&personal_rec=0&from_showcat=1&country=1
Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Off, Ibiza 1,9 TDI by Ali / bylo 110, a jest ~ 140 KM
Skocz do: