Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??  (Przeczytany 33674 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #15 - Piątek, 14.12.2007, 22:51:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pakuu1
nikt ni mial takiego przypadku ze autko jechLO PROSTO ITP. TYLKO LEKKO SCIARALO  OPONKI
Gdybyś zobaczył wyniki mojej zbierzności też byś nie uwierzył. Zbieżność w normie i minimalny luz na drążku "ale z tym można śmiało jeszcze jeździć" jak powiedział diagnosta. Kierownica lekko w lewo, aby samochód jechał prosto. Dopiero jak obejrzałem oponki to wymieniłem drążek. Inny mechanik też mi powiedział, że nie ma go co wymieniać, bo luzy minimalne. A jednak pomogło.
Zapisane

Tominator
Gość



« Odpowiedz #16 - Sobota, 15.12.2007, 23:33:42 - NIEPRZECZYTANA »

Jeżeli masz kołpaki pakuu to moze byc ich wina, zdejmij je i sie przejedz.
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #17 - Niedziela, 16.12.2007, 01:08:48 - NIEPRZECZYTANA »

a może błoto albo coś od środka felgi się przykleiło -miałem tak kiedyś  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Tominator
Gość



« Odpowiedz #18 - Niedziela, 16.12.2007, 09:46:34 - NIEPRZECZYTANA »

Poza tym pisałeś że felgi były wyważane kilka miesiecy temu, jak założyłeś na nie nowe opony to oczywiście musisz też wyważyć bo mogą być duże różnice, no chyba że wyważałeś z oponami i było ok a teraz nie jest
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #19 - Niedziela, 16.12.2007, 14:06:35 - NIEPRZECZYTANA »

Kolpakow nie mam bo zimowki mam zalozone na alusach :)
oponki byly zakladane ok 2 miesiace temu i kola byly wywazane z oponami (zawsze tak robie)
Luzy na drzkach byly sprawdzane razem z geometria i wszystko bylo ok.
Jest to dla mnie bardzo dziwne bo przed ustawieniem wszystko bylo git a zaraz po ustawieniu czuc wibracje na kierownicy  dgrania powyzej 100 a wczesniej bylo wszytsko ok... :/
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #20 - Niedziela, 16.12.2007, 14:17:29 - NIEPRZECZYTANA »

ja miałem na oponie guza. może to jest przyczyną (w momencie założenie mogło go nie być)
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #21 - Niedziela, 16.12.2007, 21:11:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Poza tym pisałeś że felgi były wyważane kilka miesiecy temu, jak założyłeś na nie nowe opony to oczywiście musisz też wyważyć bo mogą być duże różnice, no chyba że wyważałeś z oponami i było ok a teraz nie jest
A to same felgi się wyważa, a potem opony :los:
Felgi są wyważane wstępnie w fabryce  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #22 - Niedziela, 16.12.2007, 21:34:14 - NIEPRZECZYTANA »

woj, znow nie rozumiesz  :-X - przepracowanie?

pakuu1, zrob jak napisalem a pozniej zobaczymy...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #23 - Niedziela, 16.12.2007, 23:47:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
woj, znow nie rozumiesz  :-X - przepracowanie?
Przepracowanie to fakt. Ale czego tu nie rozumieć  :-\  nie bardzo wiem o co Ci chodzi :?:
Kolega Tominator napisał
Cytat: Tominator
Poza tym pisałeś że felgi były wyważane kilka miesiecy temu, jak założyłeś na nie nowe opony to oczywiście musisz też wyważyć bo mogą być duże różnice, no chyba że wyważałeś z oponami i było ok a teraz nie jest
"felgi były wyważane" i "jak założyłeś na nie nowe opony to oczywiście musisz też wyważyć bo mogą być duże różnice" wydaje mi się że to jest tak oczywista sprawa że ......itd...
Raby coś taki smutny uśmiechnij się jutro też jest dzień:pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Tominator
Gość



« Odpowiedz #24 - Poniedziałek, 17.12.2007, 00:15:47 - NIEPRZECZYTANA »

Przecież samych felg sie nie wyważa chyba że kupujesz używki i chcesz sprawdzić czy są krzywe, jeżeli wyważał kilka miesiecy temu to rozumiem że z oponami a teraz chciał chłopak ustawić zbieżność i po tej operacji ma jakieś problemy z biciem
Zapisane
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #25 - Poniedziałek, 17.12.2007, 19:33:11 - NIEPRZECZYTANA »

Muszę przyznać, że mam to samo... powyżej 100km, jakoś tak czuje regularne uderzenia w kierownicę. Nie pamiętam jednak czy tak było latem... Koła z zimówkami, wyważone dobrze bo sam widziałem, a tu taka dziwna rzecz... czytając załączone linki przez rabego ;D  zdaje się będę musiał wymienić którąś z felg, która chyba będzie krzywa... ale to dopiero po zimie
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #26 - Poniedziałek, 17.12.2007, 19:41:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: woj
Ale czego tu nie rozumieć 
tego co napisal Tominator,
wszystko napisal ok a ty myslisz o samych felgach :-\

a macie pierscienie centrujace?
pakuu1, ?
Semir, ?
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 17.12.2007, 19:42:42 wysłane przez raby » Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #27 - Poniedziałek, 17.12.2007, 20:58:29 - NIEPRZECZYTANA »

Ludziska sprawdźcie czy nie macie jakiegoś błota przyklejonego od środka na feldze. Miałem tak ze dwa razy -pojechałem na wyważenie kół, a gostek znajomy założył na wyważarkę i pokazał na zewnątrz 15 od środka chyba 20 i teraz najważniejsze pokazał przyklejone błoto (bo jeździłem w terenie) umył koło, założył na wyważarkę i od środka 0 z zewnątrz 5 czyli prawie oki. Przeważnie jak się jeździ tylko po asfalcie to tego nie powinno być, ale sprawdzić nie zaszkodzi, a jeżeli nie to wyważanie, albo krzywa fela.
Cytat: raby
tego co napisal Tominator,
Wszystko raby rozumie -na żartach się nie znasz :?:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 17.12.2007, 21:25:43 - NIEPRZECZYTANA »

Ludziska sprawdźcie czy nie macie jakiegoś błota przyklejonego od środka na feldze. Miałem tak ze dwa razy [...]

:-\ ... samochód nie myty chyba miesiąc albo dalej...  :-\  kto wie....
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 17.12.2007, 21:54:46 - NIEPRZECZYTANA »

co do blota to sprawdzalem i nie ma:)
pierscienie mam bo sam je kupowalem i zakladalem redukcja z 63,4 - 57.1 :)
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
Skocz do: