Strony: 1 2 3 [4] 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??  (Przeczytany 33723 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #45 - Niedziela, 23.12.2007, 19:48:19 - NIEPRZECZYTANA »

Temat chwilowo nieaktualny z powodu zniszczenia ukladu jzdnego w aucie  :(
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6674.0
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #46 - Niedziela, 23.12.2007, 20:09:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
ale tego bicia sie nie czuje a wywazarka widzi go.
Chodzi o lekkie stukniecie, np podczas zwyklego wjazdu.
Oj raby czepiasz się..
Chodzi mi o to, że skrzywienie felgi, a złe wyważenie to zupełnie inne rzeczy. Skrzywioną felgę da się normalnie wyważyć i dalej będzie krzywa i kierownica nie będzie drgała z powodu wyważenia tylko ze względu na bicie boczne. Zakładamy, że bicie boczne jest w miarę małe, ale jest i wyważenie jest oki to kierownica nie będzie drgała i nie ma takiej opcji  :pub:  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Fifker
Gość



« Odpowiedz #47 - Środa, 27.08.2008, 06:56:25 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.

Od pewnego czasu zauważyłem że przy predkosciach wyzszych niz 50 km/h w znaczacy sposob odczuwalne staje sie bicie koł. Postanowilem przelozyc kola z przodu na tyl - pomyslalem ze sa z guzami juz....

Okazalo sie ze nie. Wszystko ok. Aczkolwiek jedna opona (lewa) jest scieta od wewnetrzej strony niemalże do zera.
Pojechalem na geomterie. Okazalo sie wiecej. Kola sa rozbiezne. Do tego prawe kolo jest przestawione do tylu i wygoety jest wahacz oraz drazek kierowniczy a co za tym idzie sa one do wymiany.

Pytanie kieruje do Was. Czy mozliwe zeby prawe kolo mialo cos wspolnego z lewym ze lewe sie scina a prawe nie, skoro to prawe jest przestawione ??

Niedlugo jade na wymiane wahacza i drazka. Zastanawiam sie czy bicie zniknie. Odrazu bede mial ustawiona zbieznosc.

Pozdrawiam
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #48 - Środa, 27.08.2008, 07:03:00 - NIEPRZECZYTANA »

po ustawieniu zbieżności problem powinien zniknąc 8)
Zapisane
Fifker
Gość



« Odpowiedz #49 - Środa, 27.08.2008, 07:20:53 - NIEPRZECZYTANA »

Tak myslisz ?

Boje sie zeby inne czesci nie byly do wymiany bo troche na takim biciu jezdzilem i nie wiem czy wiecej czesci sie nie popsulo :/ :/ oby nie...
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #50 - Środa, 27.08.2008, 07:22:36 - NIEPRZECZYTANA »

ja bym podjechał na stacje diagnostyczną wczesniej na szarpaki i sprawdził wszystko dla pewności, jakby coś wyszło wtedy wymiana i zbieżność...
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #51 - Środa, 27.08.2008, 07:23:48 - NIEPRZECZYTANA »

ewentualnie mozna przy wymianie dorzucic sworzeń wachacza zeby byl spokoj ;)
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #52 - Środa, 27.08.2008, 09:01:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: daniels
po ustawieniu zbieżności problem powinien zniknąc
Na przesunięym wahaczu? Nie wiem czy to wyjdzie.
Cytat: Fifker
Pytanie kieruje do Was. Czy mozliwe zeby prawe kolo mialo cos wspolnego z lewym ze lewe sie scina a prawe nie, skoro to prawe jest przestawione ??
Wydaje mi się, że tak. Może aby samochód jechał prosto prawe koło było prosto , a lewe pod skosem?
Zapisane

daniels81
Gość



« Odpowiedz #53 - Środa, 27.08.2008, 09:05:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Cytat: daniels
po ustawieniu zbieżności problem powinien zniknąc
Na przesunięym wahaczu? Nie wiem czy to wyjdzie.
looknij co napisałem potem>> najpierw diagnostyka na szarpakach>>>naprawa>>>zbieżność ;)   :pub:
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #54 - Środa, 27.08.2008, 09:07:37 - NIEPRZECZYTANA »

ja u siebie jak wychaczyłem w studzienke kanalizacyjna przegialem wózek, gosc na stacji powiedzial ze moze sie udac, no i udalo sie, kolo prawe wzgledem lewego bylo przesuniete 1,5stopnia, ale ponaciagal/przeregulowal wszystkoi udalo sie, wszystkie kąty w normie, autko prowadzi sie dobrze i nic nie zdziera.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #55 - Środa, 27.08.2008, 09:17:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: daniels
looknij co napisałem potem>> najpierw diagnostyka na szarpakach>>>naprawa>>>zbieżność
Jak pisałem, to był tylko Twój pierwszuy post, reszta pojawiła się pewnie jak pisałem.
Zapisane

adamh2o
Gość



« Odpowiedz #56 - Niedziela, 31.08.2008, 21:45:46 - NIEPRZECZYTANA »

mam podobny problem w alhambrze po wymianie maglownicy - drgania na kierownicy i ściąganie na prawo! ostatnio dowiedziałem się że może to być wina przegubów!
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #57 - Poniedziałek, 01.09.2008, 00:44:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: adamh2o
może to być wina przegubów
Kulowych owszem, bo chyba nie napędowych :eye:
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Fifker
Gość



« Odpowiedz #58 - Poniedziałek, 08.09.2008, 05:27:03 - NIEPRZECZYTANA »

Ostatnio wymieniłem wadliwy wahacz oraz drążek kierowniczy. Wszystkie cztery koła zostały wyważone, zrobiona geometria.... Bicie znikło.. ? Nie. Podejrzewam, że przyczyna bicia jest inna. Jadąc powyżej 100 km/h kierownica raz bije raz nie :| Zauważyłem, że jadąc prosto kierownica jest lekko przekręcona w lewo, w pewnym stopniu. Przy biciu, gdy już ono następuje to bicie, gdy skręcam nawet lekko, bicie znika. Tak jakby była jakaś część która jak się dobrze ułoży to nie ma bicia, a jak się źle ułoży to znowu bije.... co to może być ?
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #59 - Poniedziałek, 08.09.2008, 07:08:15 - NIEPRZECZYTANA »

Jedyne co mi przychodzi do głowy to luz na przekładni kierowniczej. Ale mogę się mylić.
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» BICIE na kierownicy po ustawieniu zbieznosci ??
Skocz do: