Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: immobilizer - podłączenie pod cetralke alarmu  (Przeczytany 6970 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Środa, 05.12.2007, 15:37:25 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Własnie przyszła do mnie nowa centralka alarmowa firmy "STIG".
Chcialbym podlaczyc immobilizer pod nia.
Jak to zrobić ?

To jest schemat tego alarmu : http://img220.imageshack.us/img220/87/obraz6hy0.jpg
Zapisane

:google:
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #1 - Środa, 05.12.2007, 15:42:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: taz
Własnie przyszła do mnie nowa centralka alarmowa firmy "STIG".
Chcialbym podlaczyc immobilizer pod nia.
A po co chcesz to robić??
Nie lepiej mieć dwa, niezależne zabezpieczenia?  :-\
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #2 - Środa, 05.12.2007, 16:36:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: taz
Własnie przyszła do mnie nowa centralka alarmowa firmy "STIG".
Chcialbym podlaczyc immobilizer pod nia.
A po co chcesz to robić??
Nie lepiej mieć dwa, niezależne zabezpieczenia?  :-\
nie wiem
chce podlaczyc taki przycisk ktory uruchomi auto
tzn przekreca sie kluczyk naciska przycisk i odpala auto
jesli tego sie nie zrobi to auta nie zapalisz
Zapisane

:google:
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #3 - Środa, 05.12.2007, 16:41:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: taz
chce podlaczyc taki przycisk ktory uruchomi auto
tzn przekreca sie kluczyk naciska przycisk i odpala auto
jesli tego sie nie zrobi to auta nie zapalisz
Nie do końca rozumiem co to ma wspólnego z immobilizerem :?:  :-\
Żeby było jasne - chcesz podłączyć fabryczny immobilizer pod centralkę alarmu, który kupiłeś?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #4 - Środa, 05.12.2007, 19:04:43 - NIEPRZECZYTANA »

To o czym mówisz to odcięcie zapłonu, i nie jest Ci do tego potrzebny alarm...
To się robi bezpośrednio na liniach zasilających komputer - robisz samozapadający
wyłącznik tj. przekaźnik + dioda prostownicza...
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #5 - Piątek, 07.12.2007, 20:32:03 - NIEPRZECZYTANA »

O ile pamiętam orginalny immo jest podpięty do kompa. I nie jest to jakiś styk przekaźnika, czy podanie zasilania. Komputer po odpaleniu silnika sprawdza sygnał otzrymywany z immo i jeśli immo nie został rozbrojony to silnik gaśnie. Więc immo do tego alarmu nire podepniesz.
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» immobilizer - podłączenie pod cetralke alarmu
Skocz do: