Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Amortyzatory do asv (tdi sport). Ciekawe zdażenie  (Przeczytany 14809 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #15 - Niedziela, 02.12.2007, 15:38:13 - NIEPRZECZYTANA »

Oo dzięki, w tym linku co podałeś to właśnie są te.  ;D  ;) 
A jeszcze dziś przeglądałem all i ich nie widziałem.
A co do koloru to te felgi byly tylko srebrne. Nie bylo czarnych.
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 03.12.2007, 09:42:49 - NIEPRZECZYTANA »

no to kupuj:)
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 03.12.2007, 19:36:37 - NIEPRZECZYTANA »

Bylem w sklepie. A jednak to sachs są. Dziwnie mówili zax :-X
Ale niedługo to w kaftanie odjadę.
Ano, te amorki sachsa, które były niby zamiennikiem oryginałów ( nr 6K0 413 031H ) też są za długie. Ten bolec też jest o 6cm za długi :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :pala:
Pojechałem do serwisu i z pół godz. mordowałem chłopaków i znaleźli wymiary tego mojego amora. No i ten trzonek(bolec,skok amora) ma mieć faktycznie 16.5cm. Nowy u nich kosztuje "tylko" 420zł i "co najmniej" miesiąc trzeba czekać.
Mam nr sprężyny, może po niej dojdę jaki amor pasuje do niej. Spring 6K0 411 105AH (dwie niebieskie kropki na niej.
Jak jutro nic nie napiszę to znaczy, że w wariatkowie siedzę :o

Normalnie ku***cy dostanę.
Miałem już Kyb, Sachs, Bilstein. Niby do mojej wersji i d***a.
Zawieszenie seryjnie obniżone jak to w sportach jest.

Szukam teraz po neci. A od cupry 99-02 to nie bedzie to samo?? Bo znalazłem, że te sprężyny które są u mnie to są też montowane do werrsji z silnikiem AYP, który chyba cupra ma. To i amory powinny byćte?? :o  Zgłupieje. Pomoże ktoś?? :pub:
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 03.12.2007, 20:00:07 wysłane przez Marian » Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #18 - Poniedziałek, 03.12.2007, 21:49:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Marian
Bylem w sklepie. A jednak to sachs są. Dziwnie mówili zax
He he czasami inaczej mówi się, a inaczej pisze  ;)

Cytat: Marian
Miałem już Kyb, Sachs, Bilstein. Niby do mojej wersji i d***a.
Zawieszenie seryjnie obniżone jak to w sportach jest.
To ja Cię dobiję  :P W bilsteinie (przynajmniej w wersji B6) skok amortyzatora jest regulowany i można go zmieniać... :-X
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #19 - Poniedziałek, 03.12.2007, 22:34:09 - NIEPRZECZYTANA »

Do wariatkowa chyba nie trafie ;D 
Problem się rozwiązał. Chłopacy z serwisu dostali maila z fabryki gdzie mi auto robili, iż Martin Bugenhagen (pierwszy i jedyny własciciel w Niemczech), który sobie auto zamówił zażyczył sobie niższe zawieszenie od seryjnego montowanego w tej wersji. A że było przez fabrykę to i oznaczenie amora jest takie jakie być powinno fabrycznie.
To i nawet wiem czemu mam szyby z 99r, a auto z produkcji 01r. Auto było składane w Niemczech, a części ściągane do niego z Hiszpani. Tak jak Martin chciał tak mu zlożyli.
I tu wyjaśnia się vertor czemu mam szyber a klimy nie. Bo Martin tak chciał i tak dostał.
Ale żeby tego nie było za mało to chłopacy się brechtali, że jeszcze nie raz wrócę do nich, bo jeśli auto było na zamówienie robione to tam jeszcze nie jedne dziwadła wyjdą jakie Martin chciał.   
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #20 - Poniedziałek, 03.12.2007, 22:51:31 - NIEPRZECZYTANA »

To moze lepiej popros o pelna liste zmian jakie zostaly wprowadzone do tego auta, skoro mieli info o amorach to pewno o reszcie tez :)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #21 - Poniedziałek, 03.12.2007, 22:58:14 - NIEPRZECZYTANA »

Wiesz, że o tym nie pomyślałem :huh:  jak będę przejeżdzał to zajadę do nich. A może lepiej nie wiedzieć co on tam wytworzył :-\
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 04.12.2007, 10:24:43 - NIEPRZECZYTANA »

Ja wolalbym wiedziec niz potem szukac i nerwowac sie przez dlugie tyg zamiast od razu wiedziec co i jak. Skoro goscie powiedzieli ze i tak do nich wrocisz to lepiej dmuchaj na zimne ;)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Amortyzatory do asv (tdi sport). Ciekawe zdażenie
Skocz do: