Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
1.6 ALM
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: 1.6 ALM (Przeczytany 35191 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
1.6 ALM
«
Odpowiedz #15 -
Wtorek, 30.05.2006, 21:13:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
A ja ,odpukać ,jestem bardzo zadowolony z mojego autka z ALM-em .
To bardzo trwała i bezawaryjna jednostka VW zrobiłem juz 180 000 kmów
Jest bardzo żwawy Wogóle autko się mało psuje ale...dostaje Mobil 1
i nie ma założonego gazu!!!
Pozdrawiam
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
1.6 ALM
«
Odpowiedz #16 -
Wtorek, 30.05.2006, 21:15:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "peter174"
podepnę sie pod ten temat z kwestią układu zapłonowego ... czy w tym silniku ALM jest cewka zaplonowa ... bo według ETOS-u jest tu transformator ukladu zaplonu oznaczany jako 6N0 905 104 czy to jest jedno i to samo czy dwa rózne elementy ... ...
Przeciez cewka zaplonowa to trafo podnoszace napiecie
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
1.6 ALM
«
Odpowiedz #17 -
Wtorek, 30.05.2006, 21:15:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "peter174"
bo według ETOS-u jest tu transformator ukladu zaplonu
Cewka zapłonowa to właśnie transformator
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
1.6 ALM
«
Odpowiedz #18 -
Wtorek, 30.05.2006, 21:32:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tracer"
Cewka zapłonowa to właśnie transformator
Alesmy sie zgrali
Zapisane
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
1.6 ALM
«
Odpowiedz #19 -
Środa, 31.05.2006, 11:10:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
ok ... bo zmyliło mnie to ze w przypadku niektórych modeli była tam nazwa cewka a w przypadku innych pojawiał sie transformator (m.in w ALM-ie)
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
vendettalub
Gość
1.6 ALM
«
Odpowiedz #20 -
Czwartek, 01.06.2006, 08:33:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
arw
, miłąem praktycznie te same problemy z moim ALM ihihih tak jakbym czytał swój opis;) tylko ja jeszcze wymienialem aparat zaplonowy (nowy koszt 750 zł), a nie mialem problemow z gazem wiec ...
Zapisane
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
1.6 ALM
«
Odpowiedz #21 -
Wtorek, 06.06.2006, 17:44:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
korzytajac z tego tematu podepnę sie ze swoim problemikiem ... sparawa dotyczy Cordoby z motorkiem 1,6 ALM nie zagazowanego ... otóz od jakiegoś czasu przy rozgrzanym silniku mam takie delikatne szarpanie silnikiem na biegu jałowym jakby silnik miał za moment sie zdławic i zgasnąć mimo iz tego nie robi ... nie jest to mozne straszne szarpanie lub falowanie obrotów jak przy zanieczyszczonej przepustnicy ale jest to wyczuwalne ... obroty są ok 800 (czyli raczej w normie) ... podczas jazdy wszystko gra na 102 ... sprawdzałem i VAG niczego nie pokazuje zadnych błedów ... sonda Lambda tez w porząsiu ... świeczki były wymieniane jakieś "3000 km temu" a przwody WN teraz na dniach wymieniałem .... czy ktoś ma jakieś sugestie co to moze byc za przyczyna tych drgań na podstawie powyższego opisu lub własnych doświadczeń ...
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
1.6 ALM
«
Odpowiedz #22 -
Wtorek, 06.06.2006, 19:17:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Skad masaz paliwo ????
Dodaj denaturatu do baku ,jakieś 1/4 litra zeby sie wymieszał z ewentualna wodą .
Jak jest przerwa na swiecach ???
mozna spróbowac zwiekszyc o 0,1 mm zeby iskra lepiej zapalała mieszankę...
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
1.6 ALM
«
Odpowiedz #23 -
Wtorek, 06.06.2006, 19:51:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
paliwo to V-power 95 ... tankowane niemal na jednej stacji od paru miesiecy
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
1.6 ALM
«
Odpowiedz #24 -
Wtorek, 06.06.2006, 19:55:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
To paliwo OK
ale denaturatu nalej bo woda zawsze sie w zbiorniku przez zime mogła skroplić.
A przed wymiana kabli też tak skakał ???
kopułka i palec tez były wymieniane ???
To ze sa bez peknięcia nie świadzcy o tm ze iskra tam nie ucieka....
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
1.6 ALM
«
Odpowiedz #25 -
Wtorek, 06.06.2006, 20:10:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
przed wymiana kabli tez byly te delikatne wibracje ... nie wymienailem kopułki i rozdzielacza ... po ciemku po podniesieniu maski nie widać zeby iskry gdzies po silniku "biegały" ... wiec raczej chyba iskra nie ucieka ...
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
1.6 ALM
«
Odpowiedz #26 -
Wtorek, 06.06.2006, 21:31:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja bym jeszcze spróbował porozpinac i pozapinac wszystkie wtyczki
tzn na ap. zapłonu i na kompie tak dla przetarcia styków po kilka razy.
Ale najwazniejsze ,czy jest dobra masa silnika z nadwoziem
i czy na aku nie są klemy poluzowane ???
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
1.6 ALM
«
Odpowiedz #27 -
Środa, 07.06.2006, 07:49:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tracer"
Ja bym jeszcze spróbował porozpinac i pozapinac wszystkie wtyczki
tzn na ap. zapłonu i na kompie tak dla przetarcia styków po kilka razy.
Ale najwazniejsze ,czy jest dobra masa silnika z nadwoziem
i czy na aku nie są klemy poluzowane ???
z tymi wtyczkami to fakt mozna pobawic sie ... masz jakis pomysl jak sprawdzic mase silnika z nadwoziem
... klemy siedza ok
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
1.6 ALM
«
Odpowiedz #28 -
Środa, 07.06.2006, 09:30:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Trzeba się pofatygowac na kanał i pod spodem poszukac takiego
grubego przewodu łączącego silnik z nadwoziem.
Odkręcić ,usunąć utlenienia zawazelinowac i dokręcić spowrotem. :smile:
Wtyczke na przepustnicy tez porusz
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
1.6 ALM
«
Odpowiedz #29 -
Środa, 07.06.2006, 14:03:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
poruszalem troche tymi wtyczkami ale to nic nie dało jednak ... pozostało mi jeszcze sprawdzic ta "mase" silnika ... i tak zastanawiam się czy z ta moją dolegliwością moze coś mieć wspolnego np filtr paliwa
... lub inny jakś element w układzie paliwowym ...
[
Dodano
: 2006-06-10, 14:02
]
dzis oblukałem silnik z kazdej strony i jedyny kabel który domniemuje łaczy masę silnika z masa karoserii mam widoczny po otwarciu maski silnika a znajduje sie on pomiedzy jedną ze srub mocująca transformator ukladu zaplonu do karoserii a metalowym uchwytem silnika schowanym pod plastikowa osloną silnika ... jest to tasma długosci około 40 cm i szerokości ok 1 cm w izolacji ... nic innego nie znalazłem ani od strony podwozia ani od strony pokrywy bagaznika
... odkrecilem ten przewód, przeczysciłem i mimo to nic sie nie zmieniło ... dalej sa wyczuwalne delikatne drgania ... normalnie brak mi już pomyslów
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
Strony:
1
[
2
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
1.6 ALM
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...