+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Czujnik spalania stukowego
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Czujnik spalania stukowego  (Przeczytany 41073 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #30 - Środa, 07.09.2011, 12:05:32 - NIEPRZECZYTANA »

W wolnossącym silniku ciężko uzyskać ten efekt, bo nie jest to przecież normalna praca i z założenia komputer unika składu mieszanki, która go może wywołać.
Ja mam silnik doładowany i zchipowany. W założeniu wymaga DOBREGO 98-mio a najlepiej 100-u oktanowego paliwa. Jak wleję jakieś g.... albo 95-tkę to na nierówno nagrzanym silniku przy 2 tys. obrotów mam stukowe na zawołanie.
Jakbyś wlał zieloną 86 to pewnie byłoby podobnie  :eye:

Jako, że tak jak napisałem jest to czujnik akustyczny, czyli wykrywający wibracje wysokich częstotliwości to raczej to jak jest dokręcony ma kluczowe znaczenie. Klucz dynamometryczny można kupić już za stówkę. Albo podjedź do pierwszego lepszego warsztatu i nie pożyczą/dokręcą za puszkę piwa...
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #31 - Środa, 07.09.2011, 13:56:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Mad_Maxs
Czy przy dokręcaniu tego czujnika faktycznie tak ważna jest siła docisku?? bo wymontował bym go i przeczyścił ale nie mam klucza dynamo

ja dokręcałem ten czujnik normalnym kluczen
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #32 - Środa, 07.09.2011, 14:52:42 - NIEPRZECZYTANA »

Ten czujnik ma miedzy innymi za zadanie dopasowanie wyprzedzenia zaplonu do liczby oktanowej paliwa.
Zapisane

Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #33 - Sobota, 21.07.2012, 21:51:29 - NIEPRZECZYTANA »

generalnie to ja zalewam tylko 95, brak funduszy na zalewanie lepszej, więc albo po prostu nie umiem tego rozpoznać, albo to nie niesprawny czujnik wywołuje mi ten błąd.

Napisano: Niedziela, 11.09.2011, 11:46:40


Koledzy pomóżcie z doborem czujnika do mojego 2E.. nr z ETKI to 037 905 377 A, niestety na alledrogo nie występują zamienniki, w ASO 262.25 zł, w zaprzyjaźnionym sklepie 130 za taki lepszej firmy (nie pamiętam jakiej).

mój to dokładnie taki jak na zdjęciu poniżej:


Na allegro jest cała masa czujników "do 2E" ale nr części nie zawiera literki A. Czy to jedynie kwestia długości kabla?? Ceny są bardzo przystępne. Przykłady poniżej:
http://allegro.pl/czujnik-spalania-stukowego-vw-passat-polo-nieb-i2463895649.html
http://allegro.pl/czujnik-spalania-stukowego-vw-jetta-ii-passat-ziel-i2463895680.html
http://allegro.pl/czujnik-spalania-stukowego-audi-a4-a6-a8-100-inne-i2489289471.html
« Ostatnia zmiana: Sobota, 21.07.2012, 23:01:30 wysłane przez Mad_Maxs » Zapisane

Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Czujnik spalania stukowego
Skocz do: