Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Nadwozie i wnętrze
»
Problem z zamkiem - pletwa wioslo
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Problem z zamkiem - pletwa wioslo (Przeczytany 48795 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
eMKa
Użytkownik
Offline
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Seat Cordoba <1999_1,4 i SE
Odp: Problem z zamkiem - pletwa wioslo
«
Odpowiedz #45 -
Poniedziałek, 27.09.2010, 09:55:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jeden jest płaski z rowkami po obu stronach,a drugi (ma być z inobilaiserem) grubszy,z okrągłymi otworkami nawierconymi na kluczyku.Po południu wrzucę jakby co fotkę,jak opis mało czytelny.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Problem z zamkiem - pletwa wioslo
«
Odpowiedz #46 -
Poniedziałek, 27.09.2010, 09:55:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
eMKa
, jakos opornie myslisz
nie potrzebna wymiana kompletu tylko 1 uszkodzonej wkladki na taka sama i zgranie zapadek z oryginalnym kluczykiem
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
eMKa
Użytkownik
Offline
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Seat Cordoba <1999_1,4 i SE
Odp: Problem z zamkiem - pletwa wioslo
«
Odpowiedz #47 -
Poniedziałek, 27.09.2010, 09:59:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Widzę,że sobie chyba sam nie poradzę i będę musiał odwiedzic gościa od zameczków.
Może faktycznie doposuje mi jakoś ten jeden wkład.
Dziękuję za podpowiedzi.
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 27.09.2010, 10:08:37 wysłane przez eMKa
»
Zapisane
Semir
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline
Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM
Odp: Problem z zamkiem - pletwa wioslo
«
Odpowiedz #48 -
Sobota, 06.08.2011, 12:08:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam
To ja mam podobny problem. Zdaje się, że wiosełko pękło (było słychać brzdęk jakichś blaszek) skoro wkładkę można kluczykiem wyciągnąć.
Ponieważ kompletnie jestem zielony w tym temacie, proszę o Waszą pomoc i info co mam po kolei zrobić, żeby naprawić zamek.
W załączeniu przesyłam fotki
Jeśli mi się uda to spróbuję napisać do tego instrukcję krok po kroku ze zdjęciami.
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 06.08.2011, 12:12:23 wysłane przez Semir
»
Zapisane
ratman
Świeżak
Offline
Skąd: Suwałki
Samochód: Seat Cordoba 1.6 GLX, benzyna, 1994 rok
Odp: Problem z zamkiem - pletwa wioslo
«
Odpowiedz #49 -
Wtorek, 12.06.2012, 19:35:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam, wątek stary, ale jak najbardziej w temacie.
Mam ten sam problem jak Semir, drzwi przód, od strony pasażera (wyszła mi cała wkładka), ale już rozbierałem drzwi, znalazłem pęknięte wiosełko, dokupiłem nowe, wymieniłem, złożyłem całość i niby działa, no właśnie: niby.
Kluczyk po przekręceniu otwiera mi drzwi (i wszystkie inne, bo jest centralny) ale obrót klucza kończy się tak, że klucz stoi pionowo i nie mogę go wyjąc, zostawiając klucz w tej pozycji drzwi same się zamykają. Domyślam się, że mogłem coś pokręcić przy wkładaniu wkładki, ew wiosełka, tego kołeczka ze sprężynką albo może w samym zamku.
Czy ktoś ma może ładne zdjęcia pokazujące gdzie co wchodzi? Czy ma znaczenie ułożenie wkładki albo wiosełka podczas montażu?
Zapisane
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Problem z zamkiem - pletwa wioslo
«
Odpowiedz #50 -
Wtorek, 12.06.2012, 21:52:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: ratman
Czy ma znaczenie ułożenie wkładki albo wiosełka podczas montażu?
Tak ma, pokombinuj z różnymi ustawieniami tego plastiku w który wkładasz wiosełko.
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 12.06.2012, 21:54:11 wysłane przez emtezet
»
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
ratman
Świeżak
Offline
Skąd: Suwałki
Samochód: Seat Cordoba 1.6 GLX, benzyna, 1994 rok
Odp: Problem z zamkiem - pletwa wioslo
«
Odpowiedz #51 -
Środa, 13.06.2012, 14:27:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzięki za odpowiedź, wiem o której części mówisz, ale ona chyba pasuje w jeden sposób (razem z tym kółeczkiem jest taki mały kawałek plastiku z wystającym bolczykiem który jeździ w takim małej szynie w zamku, ale nie wydaje mi się, żeby to można było włożyć odwrotnie (zresztą akurat wyjmując zamek i rozbierając go do nasmarowania wg
strony kwasika
ta cześć mi nie wypadła ani przesunęła (inaczej niż od strony kierowcy gdzie robiłem to samo i tam się męczyłem z dopasowaniem, stąd moje spostrzeżenia). Okrągły otwór na to ustrojstwo od strony wkładki jest widoczny na
tym zdjęciu
, po lewej stronie (z tymże tej części z bolczykiem akurat nie ma). A mogę dostać definitywną odpowiedz czy samo ułożenie wkładki ma znaczenie? Albo tego wiosełka? (bo haczyk można założyć z dwóch stron). A może źle założyłem tę sprężynkę? Znalazłem ją w drzwiach, może coś pominąłem? Ma ktoś zdjęcia rozebranej klamki z wyjęta wkładką, sprężynką i wiosełkiem?
W weekend będę miał więcej czasu więc spróbuję rozebrać zamek.
Zapisane
kojot
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza 1.8t Cupra 2001r.
Odp: Problem z zamkiem - pletwa wioslo
«
Odpowiedz #52 -
Środa, 13.06.2012, 19:46:12 -
NIEPRZECZYTANA
»
ratman
, jeżeli źle ''zakręćiłeś spręzynke'' to zamek bedzie chodzil wlasnie tak jak to opisales, pokombinuj ze sprezynka i sprawdzz jeszcze raz
Zapisane
elephant_ml
Świeżak
Offline
Samochód: IBIZA 1997 1.4
Odp: Problem z zamkiem - pletwa wioslo
«
Odpowiedz #53 -
Piątek, 13.07.2012, 12:23:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam
No to i ja podepnę się do tego wątku.
Tydzień temu kupiłem ibizę i na razie staram się wyłapywać braki i usterki w tym aucie.
Mam do Was pytanie.
Uszkodziło mi się "wiosełko" z zamka. Dokładnie takie samo jak na zdjęciu w pierwszym poście tego wątku. Ma ono około 51mm długości. Na allegro wypatrzyłem w podobnej długości (56 mm)
takie:
http://allegro.pl/trzpien-zamka-klamki-drzwi-ibiza-3-drzwi-93-99-i2470767591.html
i takie
http://allegro.pl/vw-seat-trzpienie-zamkow-wkladek-i2487196705.html
(w drugim przypadku myślę o tym na samej górze na zdjęciu).
Teraz pytanie. A nawet dwa.
Czy te około 4-5 mm różnicy na długości nie będzie robić problemu (najwyżej je spiłuję)?
Czy ma jakieś znaczenie to, że na w/w aukcjach ta wytłoczona "podkładka" od strony wiosełka jest w większej odległości od tego przetłoczenia, na którym opiera się sprężyna, niż w moim oryginalnym trzpieniu (takim jak na foto w tym wątku). W moim te kołnierze są bliżej siebie. No chyba że to właśnie tam jest te dołożone 5 mm.
Proszę o odpowiedź bo nie wiem czy jest sens zamówić taki trzpień.
Pozdrawiam
Marcin
Zapisane
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Nadwozie i wnętrze
»
Problem z zamkiem - pletwa wioslo
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...