+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falujace obroty...  (Przeczytany 372875 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
daniels81
Gość



« Odpowiedz #195 - Sobota, 16.02.2008, 17:32:48 - NIEPRZECZYTANA »

Dadam tylko od siebie że może coś źle robiliśmy Vagiem... najlepiej jakby ktoś z forum kto robił kiedyś adaptacje wysłał screeny z Vaga- programu krok po kroku jak to zrobić, niby robiliśmy wszystko jak trzeba ale dupa obroty jak falowąły tak faluja
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #196 - Sobota, 16.02.2008, 17:36:26 - NIEPRZECZYTANA »

Zacząłbym od sprawdzenia połączenia masy z silnikiem i wszystkich połaczeń.
oraz sprawdzenia czy nie buja się napięcie na altku i akumulatorze....
Tylko jesli są mocne tetnienia to trzeba podłaczyć oscyloskop bo zwykły miernik
cyfrowy tego nie pokaże :(
Albo odłacz altka i zobacz czy to sie dzieje na samym aku.
W ten sposób sie wyeliminuje czy altek nie zakłóca.
Jak to nie pomoże to podmiana przepustnicy.
W końcu ma swoje lata i kilometry.
Może mieć wytarte scieżki tam gdzie sie trzeba dostac torxami ;)
« Ostatnia zmiana: Sobota, 16.02.2008, 17:53:55 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #197 - Niedziela, 17.02.2008, 10:54:55 - NIEPRZECZYTANA »

Dodałbym jeszcze dziwny odczyt pomiaru temperatury cieczy. Na Vag'u temp wskazywała 40C i spadała - a na wyświetlaczu deski temp była w granicy 80C prawie w pionie
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #198 - Niedziela, 17.02.2008, 12:27:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: punchoo
Dodałbym jeszcze dziwny odczyt pomiaru temperatury cieczy. Na Vag'u temp wskazywała 40C i spadała - a na wyświetlaczu deski temp była w granicy 80C prawie w pionie
Dziwny? To kwalifikuje czujnik do wymiany na 95%.
Zapisane

punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #199 - Niedziela, 17.02.2008, 15:47:23 - NIEPRZECZYTANA »

Opcja jest jeszcze taka, że możne złe okienko z czytywałem .
Było tak:

[SILNIK] / [Nastawy Podstawowe] / Blok 001 ---> Go

I tam w pierwszej rubryce były obroty w drugiej w prawo temp. a w trzeciej już nie pamiętam co.

Czy ta temperatura odpowiada za temp cieczy i czy taka wyżej opisana rozbieżność temperatur wskazuje na walnięty czujnik temperatury wody??? VAG nie wykrył żadnych błędów.

Proszę o SCREENOWY instruktarz Adaptacji przepustnicy z wcześniejszym sprawdzeniem temp spod VAG'a, która to odpowiednia (80C), jest założeniem poprawnej adaptacji.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #200 - Niedziela, 17.02.2008, 16:09:23 - NIEPRZECZYTANA »

Co do temperatur pod VAG-iem to jedna jest temp cieczy, druga zasysanego powietrza - tak wynika z opisu :-X   
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #201 - Niedziela, 17.02.2008, 16:22:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: punchoo
[SILNIK] / [Nastawy Podstawowe] / Blok 001 ---> Go
Tak z ciekawości, czemu w BS?
Za temp cieczy odpowiada "Coolant Temp." Jeśli tu było 40 st a deska ok. 80 to trochę za duża rozbieżność. Do sprawdzenia czujnik temp. lub połączenia.
Zapisane

punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #202 - Niedziela, 17.02.2008, 19:50:51 - NIEPRZECZYTANA »

Tak jak wkleił Shizo w Bloku 001 było 40C i spadało a na blacie było prawie w pionie - tuż po załączeniu się wiatraka koło 80C. No i czy w ostatniej kolumnie nie powinny być same "zera " ???

Czy ktoś mądry mógłby mi podąć nr części z Etosa, Elsy, Etki - czujnik temp. wody do silnika 1.4 AEX, numery z Seata, VW i Skody.

Lub link do czujnika z Allegro - z góry dzięki
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #203 - Niedziela, 17.02.2008, 20:20:21 - NIEPRZECZYTANA »

No to dla 40 st nie da się zrobić adaptacji.
Zapisane

Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #204 - Niedziela, 17.02.2008, 21:32:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: punchoo
Czy ktoś mądry mógłby mi podąć nr części z Etosa, Elsy, Etki - czujnik temp. wody do silnika 1.4 AEX, numery z Seata, VW i Skody.
wg. etosa: 357 919 501A w intercars: ori hella 96zł :(  a jest i FEBI za 52zł ;D
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #205 - Niedziela, 17.02.2008, 21:42:54 - NIEPRZECZYTANA »

http://moto.allegro.pl/search.php?string=czujnik+VW&from_showcat=1&category=18689&country=1
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #206 - Niedziela, 17.02.2008, 21:56:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
z całej strony pasuje tylko jeden i to podejrzanie tani: http://moto.allegro.pl/item312057939_czujnik_temperatury_vw_seat_357_919_501a_zolty.html ktoś juz pisał (chyba raby) że podróbek nie warto kupować
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #207 - Niedziela, 17.02.2008, 22:03:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Shizo
z całej strony pasuje tylko jeden i to podejrzanie tani:
cytat: Przedmiotem aukcji jest fabrycznie nowy czujnik temperatury do samochodów
marki VW i SEAT.
[357 919 501A]


nikt tam nie napisal ze on jest oryginalny  :-X za podobna kase ( 30 zl ) to mozna w sklepie kupic...
ale odradzam takie cos i proponuje sie ustawic na mozliwosc sprawdzenia tego czujnika od razu...

Cytat: Shizo
ktoś juz pisał (chyba raby) że podróbek nie warto kupować
zgadza sie ;)
na zamienniku nie moglem silnika odpalic :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #208 - Niedziela, 17.02.2008, 22:12:25 - NIEPRZECZYTANA »

Czujnik ma dwa obwody (prawdopodobnie wskazują tą samą wartość) możesz punchoo na jakiś czas sobie kabelkami zamienić i obserwować czy się coś zmieni pod VAG i na wskaźniku. Wogóle to nie rozumiem jak adaptacja przepustnicy może wymagać temp. 80st czyli jak jej nie będzie to co? Program zablokuje fukcję adaptacji czy auto się niezaadoptuje?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #209 - Niedziela, 17.02.2008, 22:21:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Shizo
Czujnik ma dwa obwody (prawdopodobnie wskazują tą samą wartość) możesz punchoo na jakiś czas sobie kabelkami zamienić i obserwować czy się coś zmieni pod VAG i na wskaźniku.
2 obwody ktore maja rozna rezystancje :ninja:
B Y O  :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Skocz do: