+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falujace obroty...  (Przeczytany 372755 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #180 - Środa, 30.01.2008, 22:57:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: PWL
Wymiana sondy nic nie zmienila.
na zimnym sonda nie pracuje!
Cytat: punchoo
Po przeczyszczeniu i adaptacji (nawet 24h) jest lipa.
przy Twoim silniku to raczej vagiem sie adaptuje :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #181 - Środa, 30.01.2008, 23:02:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: PWL
Jak to pozytywnie zalatwic ? :]
szukać "lekarstwa" w necie albo....netem...
Zapisane

punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #182 - Środa, 30.01.2008, 23:06:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: PWL
Wymiana sondy nic nie zmienila.
na zimnym sonda nie pracuje!
Cytat: punchoo
Po przeczyszczeniu i adaptacji (nawet 24h) jest lipa.
przy Twoim silniku to raczej vagiem sie adaptuje :-\

Właśnie doczytałem o tym w Adaptacji Vagiem - ale dzięki za potwierdzenie. Mam nadzieję , że Ozzy - sprosta zadaniu wg instrukcji Kkkkris'a.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

kamil87lodz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: EL
Samochód: Ibiza GTI '94, 2.0 2E

« Odpowiedz #183 - Czwartek, 31.01.2008, 00:05:28 - NIEPRZECZYTANA »

witam ja mam znowu inny problem z falujacymi obrotami, jak odpale samochod to skacza jak glupie jak sie rozgrzeje jest juz ok ale jeszcze sprawa instalacji gazowej mam automatyczny przeloncznik powyzej chyba 3000 tysiecy zalancza gaz , jak nie jest rozgrzany to jak mowilem te obroty skacza przelaczy sie na gaz i gasnie . Co innego jest jak sie rozpedze i przelacze na gaz recznie to jakos jedzie ale jak dojade do skrzyzowania to trzeba przychamowac i na wolnych obrotach gasnie co to moze byc??
Zapisane

PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #184 - Czwartek, 31.01.2008, 08:37:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
na zimnym sonda nie pracuje!
No dobrze wiem ze sonda nie pracuje na zimnym, musi miec chyba 300C zeby pracowała. Ale co może być przyczyną tego ze gasnie 5s po odpaleniu a za kolejne 50s wszystko wraca do normy i jest OK ??

witam ja mam znowu inny problem z falujacymi obrotami, jak odpale samochod to skacza jak glupie jak sie rozgrzeje jest juz ok ale jeszcze sprawa instalacji gazowej mam automatyczny przeloncznik powyzej chyba 3000 tysiecy zalancza gaz , jak nie jest rozgrzany to jak mowilem te obroty skacza przelaczy sie na gaz i gasnie . Co innego jest jak sie rozpedze i przelacze na gaz recznie to jakos jedzie ale jak dojade do skrzyzowania to trzeba przychamowac i na wolnych obrotach gasnie co to moze byc??

Na ciepłym nie buja nic a nic?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 31.01.2008, 11:12:53 wysłane przez raby » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #185 - Czwartek, 31.01.2008, 09:45:50 - NIEPRZECZYTANA »

Podglądałeś na VAGu temp nz zimno i ciepło? Może tu coś.
Zapisane

PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #186 - Czwartek, 31.01.2008, 09:55:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Podglądałeś na VAGu temp nz zimno i ciepło? Może tu coś.

Czy to do mnie było?? :)
Moja temp jest w porzadku, na zimnym pokazuje 5C a na ciepłym 80C

Edit raby: naucz sie robic cytaty!
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 31.01.2008, 11:14:00 wysłane przez raby » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #187 - Czwartek, 31.01.2008, 11:20:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: PWL
Ale co może być przyczyną tego ze gasnie 5s po odpaleniu a za kolejne 50s wszystko wraca do normy i jest OK ??
przepustnica, komputer oraz czujniki na ktorych komp opiera swoje obliczenia.

Zanim nie doprowadzisz silnika do stanu idealnego na PB to zostaw LPG w spokoju.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kamil87lodz Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: EL
Samochód: Ibiza GTI '94, 2.0 2E

« Odpowiedz #188 - Czwartek, 31.01.2008, 12:14:53 - NIEPRZECZYTANA »

no wlasnie na cieplym nie buja nic a nic
Zapisane

Fredi88
Gość



« Odpowiedz #189 - Czwartek, 14.02.2008, 22:52:00 - NIEPRZECZYTANA »

tak czytam i czytam :P niby to przepustnica. Pytalem sie jednego mechanika powiedzial mi ze mam sprobowac odlaczyc czujnik temp. cieczy chlodzacej. Odlaczylem i nie falowaly mi obroty... moze mi ktos wytlumaczyc co to ma wspolnego z przepustnica?!

Napisano: Czwartek, 14.02.2008, 14:06:14


nikt nie potrafi mi pomoc  :-X  ???
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #190 - Czwartek, 14.02.2008, 23:54:12 - NIEPRZECZYTANA »

Widocznie po odłaczeniu czujnika komp podaje mapy sterowania na których Twoja przepustnica nie faluje.
Poczytaj ten watek od poczatku a nie idz na łatwizne  :o
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Fredi88
Gość



« Odpowiedz #191 - Piątek, 15.02.2008, 10:39:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
Widocznie po odłaczeniu czujnika komp podaje mapy sterowania na których Twoja przepustnica nie faluje.
dzieki za info...

Cytat: Tracer
Poczytaj ten watek od poczatku a nie idz na łatwizne  :o
czytalem! widocznie cos przeoczylem... nie jestem z tych co ida na latwizne... bo najpierw szukalem na forum informacji. Nie znalazlem - wiec zapytalem w odpowiednim temacie. Co jeszcze mozna zrobic ?  :o
« Ostatnia zmiana: Piątek, 15.02.2008, 19:22:10 wysłane przez raby » Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #192 - Piątek, 15.02.2008, 19:04:29 - NIEPRZECZYTANA »

Odłączenie /przerwa w obwodzie pomiaru temperatury silnika  nic nie da.
No i co z tego ,ze przestało falować , komp się przełącza na pracę w tryb awaryjnym
tak ,zeby kontynuowac jazde nie wazne z jakim zuzyciem paliwa grunt,zeby dojechac do celu /warsztatu.
Pomiar temperatury wpływa na zużycie paliw tak jaki sonda lambda.
Bylo o tym......
Przepustnica się syfi....,jak się mocno zasyfi to i popsuć sie potrafi :(.
Czujnik i sonda maja byc sprawne..niesprawnośc wykrywa VAG (program do diagnozy kompem PC) Czasem silnik ma jeszcze przepływomierz powietrza, bardzo czułe urzadzenie które popsuc się potrafi nawet od zbyt dużej wilgotności powietrza.
Było juz o tym ....

Komputer wraz z pamiecią steruje przepustnicą ... a i jeszcze pedał gazu.
Przepustnice sie czyści.
jak nie pomaga to sie czyści i podłacza VAG
i tak w kółko az do skutku.
Ewentualnie wymienia się sonde lub czujnik temperatury albo przepływomierz
wedle wskazania VAGa
jak to nie pomoże a VAG pokaże uszkodzenie przepustnicy to szuka sie jej na Allegro
i to cała filozofia ;) 8)
« Ostatnia zmiana: Piątek, 15.02.2008, 19:11:26 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Fredi88
Gość



« Odpowiedz #193 - Sobota, 16.02.2008, 02:38:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
Odłączenie /przerwa w obwodzie pomiaru temperatury silnika  nic nie da.
No i co z tego ,ze przestało falować , komp się przełącza na pracę w tryb awaryjnym
tak ,zeby kontynuowac jazde nie wazne z jakim zuzyciem paliwa grunt,zeby dojechac do celu /warsztatu.
Pomiar temperatury wpływa na zużycie paliw tak jaki sonda lambda.
Bylo o tym......
Przepustnica się syfi....,jak się mocno zasyfi to i popsuć sie potrafi :(.
Czujnik i sonda maja byc sprawne..niesprawnośc wykrywa VAG (program do diagnozy kompem PC) Czasem silnik ma jeszcze przepływomierz powietrza, bardzo czułe urzadzenie które popsuc się potrafi nawet od zbyt dużej wilgotności powietrza.
Było juz o tym ....

Komputer wraz z pamiecią steruje przepustnicą ... a i jeszcze pedał gazu.
Przepustnice sie czyści.
jak nie pomaga to sie czyści i podłacza VAG
i tak w kółko az do skutku.
Ewentualnie wymienia się sonde lub czujnik temperatury albo przepływomierz
wedle wskazania VAGa
jak to nie pomoże a VAG pokaże uszkodzenie przepustnicy to szuka sie jej na Allegro
i to cała filozofia ;) 8)

no i tak tez zrobie... na poczatku tygodnia jestem umowiony na podlaczenie do vaga... zobaczymy co wykaze. czyszczonko bedzie na pewno, jezeli nic nie da to wymienie przepustnice. Jestem ciemny jezeli chodzi o sprawy silnika dlatego tylko spytalem co ma wspolnego to ze odlaczylem czujnik i bylo wszystko ok... dzieki za wytlumaczenie  ;D  pozdrawiam
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #194 - Sobota, 16.02.2008, 14:49:44 - NIEPRZECZYTANA »

Tracer, - a co powiesz na mój przypadek ?
Auto dzisiaj VAG'owane, obroty 2000 - na zagrzanym schodzą do 1000-960.
Zero błędów.
Obroty do 1000 schodzą dopiero po zatrzymaniu kół, jak auto się toczy to zatrzymują się na 1500.



Napisano: Sobota, 16.02.2008, 14:49:00


Przepustnica czysta jak ta lala i za cholerę nie idzie się zaadoptować już od ok 400km
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Skocz do: