+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Falujace obroty...  (Przeczytany 372904 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
morol
Gość



« Odpowiedz #90 - Sobota, 19.08.2006, 11:36:54 - NIEPRZECZYTANA »

wielowtrysk = multiwtrysk = wtrysk wielopunktowy
monowtryks = jednowttrysk = wtrysk jednopunktowy

Zatem pytanie czy przepustnica będzie z wtrysku wielopuntkowego 1.4 '97 będzie pasować do jednopunktowego 1.6 '98.

Sprzęt sprowadzam z drugiego końca kraju, więc niestety wcześniejsze testy są niezbyt możliwe.

No nic to, jak nie będzie pasować, opchnie się ją dalej.
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #91 - Sobota, 19.08.2006, 23:53:31 - NIEPRZECZYTANA »

Od jednopunktowego raczej nie dopasujesz do wielopunktowego. Ale to dziwne że w 98 roku był jednopunktowy wtrysk stąd moje wątpliwości.
Cytat: "morol"
wielowtrysk = multiwtrysk = wtrysk wielopunktowy
monowtryks = jednowttrysk = wtrysk jednopunktowy

to wszystko jest chyba oczywiste.
 :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Śruba12
Gość



« Odpowiedz #92 - Piątek, 25.08.2006, 14:41:19 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Dołączam się do WSZYSTKICH których krew zalewa z powodu wariacji silnika na wolnych obrotach. :ok:
 Mam Toledo 92r silnik 1.8 RP wtrysk mono-jetronik. Raz chodzi dobrze, raz trzyma 2200obr na wolnych niezależnie od tego czy na gazie czy na benzynie, nie mówiąc o falowaniu obrotów. Żadne resety nie pomagają Elektryk nie mógł znaleźć złącz do diagnostyki (Gdzie to może być ?– szukał pod deską w okolicy bezpieczników). Ja nie mogłem znaleźć kabelka do kodów migowych ???
 Czyszczenie silnika krokowego bez skutku, no to wymieniłem w desperacji korpus wtrysku z potencjometrem przepustnicy i sil. krokowym (taka była sugestia elektryka-niemoty) używany oczywiście cena 150zł. No i qpa, jeszcze gorzej, jak wtedy od czasu do czasu tak teraz rzadko kiedy schodzi do przyzwoitych 1000obr.
 Pytanie:  oprócz wszelkiego fałszywego powietrza które postaram się znaleźć które, z wielu czujników temperatury: czerwony, niebieski, czarny, czy jakiś inny jeszcze? mogą świrować,  czy ktoś może mi pomóc jakie powinny mieć charakterystyki ? Może jeszcze coś innego jest powodem wariacji?
 Książka wyd. AUTO do Toledo 1 za często odsyła do ASO i biednie opisuje elektrykę, rys mechaniczne też są mało dokładne.
 Polecam się prosząc o pomoc. :szpieg:
 Jak naprawię to napiszę o przyczynie. Czytając wiele postów widzę że gdyby Ludkowie w miarę SZCZEGÓŁOWO opisywali jak i co pomogło ich samochodzikom mieli byśmy trochę gotowych instrukcji, a papudraki i beznadziejne wydawnictwa zdarli by z nas mniej kasy.
Ale się qrde rozpisałem!!! :pala:
    Pozdrawiam
     Śruba
Zapisane
morol
Gość



« Odpowiedz #93 - Poniedziałek, 11.09.2006, 12:17:56 - NIEPRZECZYTANA »

Po wymianie przepustnicy problemów ciąg dalszy :)

Lubi piłować na wysokich obrotach - po odpaleniu ranem ok 3 tys, po kilku przejechanych km schodzą do 1.5 tys. Na postoju (np. światłach) trzyma 1.5, trzyma i... nagle zjeżdża do słodkich, utesknionych, ale tak rzadko spotykanych 900. Musnę gaz - i znów wspina się 1500.

Fachman powiedział, że pomoże wymiana oprogramowania sterownika, nazwał to bodajże ERG i zaśpiewał za to 100 zł.

1. Czy faktycznie może to pomóc
2. Czy taka jest cena tej usługi
3. Czy mogę zrobić to sam VAGiem (i jeśli tak - to jak)

Dzięki i pzdr
Zapisane
Martini
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: KrK
Samochód: Seta Cordoba 1.6

« Odpowiedz #94 - Poniedziałek, 11.09.2006, 13:45:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "morol"
Czy mogę zrobić to sam VAGiem (i jeśli tak - to jak)
jeśli to jednopunkt i masz silniczek korkowy to adaptacji vagiem nie zrobisz
Zapisane

Seat Cordoba 1.6 1F
jaca2410
Gość



« Odpowiedz #95 - Piątek, 22.09.2006, 08:26:45 - NIEPRZECZYTANA »

Mam problem ze swoja cordoba (silnik 1.4 AEX '97). Po mocnym rozgrzaniu silnika, tzn. dluzszej kilkudzisieciokilometrowej jezdzie faluja mi wolne obroty (spadaja za nisko potem sie podnosza itd.) Przy krotszych przejazdach wszystko jest ok.  Przepustnice mam wyczyszczona na kompie bledow nie wykazuje. Czy ktos zetknal sie z podobnym problemem..
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #96 - Piątek, 22.09.2006, 09:59:06 - NIEPRZECZYTANA »

Opcja "szukaj" się kłania kolego.

 >>>CZYTAJ<<<
Zapisane
jaca2410
Gość



« Odpowiedz #97 - Poniedziałek, 25.09.2006, 10:09:33 - NIEPRZECZYTANA »

Po przeczytaniu "lektury" doszedlem do wniosku ze problem bieze sie od uszkodzonej przepustnicy. Bo tak przepustnica wyczyszczona w serwisie - pokazuje na kompie ze czysciutka, z sonda tez wszystko ok. Mialem jeszcze mala nadzieje ze  to moze czujnik temperatury....
Zapisane
sikor13
Gość



« Odpowiedz #98 - Niedziela, 03.12.2006, 21:03:49 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam pytanie kupilem sobie seata ibiza z 98 r zółta 1.6 i musze kupic osłone na rozrzad i nie wiem jaki jest typ silnika przypuszczam ze jest to AEE jak moge to sprawdzic mecxhanik powiedzial ze jak nie mam typu silnika to on nie wie jaka ma byc ta osłona na rozrzad a i problem z falujacymi obrotami tez czasami mam i z odlalaniem ale to chyba rozrusznik jakies lopatki !!!!!!
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #99 - Niedziela, 03.12.2006, 21:18:11 - NIEPRZECZYTANA »

jak masz 100 KM to AFT
a jak 75 KM to albo ALM albo AEE
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
sikor13
Gość



« Odpowiedz #100 - Sobota, 09.12.2006, 10:02:26 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam pewnien problem z moja ibizka kiedy olej sie nagrzewa podczas jazdy do ok 80 stopni auto gasnie podczas jazdy pozniej po odpaleniu ponownym jest juz oka mozna jezdzic i nic sie nie dzieje ale jak sie nagrzeje do polowy zaczyna czasami sie dlawic i faluja obroty wtedy gasnie i trzeba jeszcze raz odpalic a pozniej jest ok czego to moze byc wia !?????? jest po wyminaie wszystkich filtrow plynow swiec !!!!! moze to zla mieszanaka??????? albo jakis czujnik ????
Zapisane
scorpion1234
Gość



« Odpowiedz #101 - Sobota, 09.12.2006, 11:52:23 - NIEPRZECZYTANA »

Mam dokładnie tak samo też szarpanie a nawet gaśnięcie na wolnych obrotach przy pewnej temperaturze ale tylko nie do końca rozgrzany tzn nie ma 90st
Później pracuje wszystko dobrze i pali też dobrze

Na VAG widziałem że sonda pokazuje cały czas 0,00 ale mechanik twierdzi że tak się na gazie dzieje bo jest zabrudzona .. trochę chyba bajki mówi
Mówią że może byc do wymiany cała przepustnica albo nawet komputer ..

Przepustnica była czyszczona, wymienione świece, czysty filtr .. narazie nikt niewie co jest źle. Mam odwiedzić mechanika jak będzie robił rozrząd i silnik będzie zimny to podłączą się i wtedy może do czegoś dojdą :-/
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #102 - Sobota, 09.12.2006, 12:06:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "scorpion1234"
Na VAG widziałem że sonda pokazuje cały czas 0,00 ale mechanik twierdzi że tak się na gazie dzieje bo jest zabrudzona .. trochę chyba bajki mówi
Tak sie nie dzieje bo mam sonde i LPG i sonda pracuje! Zmien mechanika  :satan:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #103 - Sobota, 09.12.2006, 23:05:47 - NIEPRZECZYTANA »

Potwierdzam :!:
Zmień "mechanika"
 :pub:  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
sikor13
Gość



« Odpowiedz #104 - Sobota, 09.12.2006, 23:51:09 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam pewnien problem z moja ibizka kiedy olej sie nagrzewa podczas jazdy do ok 80 stopni auto gasnie podczas jazdy pozniej po odpaleniu ponownym jest juz oka mozna jezdzic i nic sie nie dzieje ale jak sie nagrzeje do polowy zaczyna czasami sie dlawic i faluja obroty wtedy gasnie i trzeba jeszcze raz odpalic a pozniej jest ok czego to moze byc wia !?????? jest po wyminaie wszystkich filtrow plynow swiec !!!!! moze to zla mieszanaka??????? albo jakis czujnik ????
MI TAK SIE DZIEJE NA BENZYNIE BO NIE MAM INSTALACJI GAZOWEJ !!! dzisiaj wracalem z pracy i zgasł mi dokladie w tym samym miejscu co wczoraj jak wracalem z pracy to mnie zaczyna irytowac co gorsza jest to malo bezpieczne !!!!! jak juz sie zadlawi i spadnie na niziutkie obroty to juz nie ma opcji gazowanie i te sprawy nic nie pomagaja trzeba zgasic albo czekac az sam zgasnie i odpalic jeszcze raz !!! musze jechac i podlaczyc pod kompa zeby sprawdzili jak to nic nie da to nie wiem juz moze czyszczenie tej przepustnicy i silniczka krokowego ??????? ale czy to moze byc powodem ????
Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Falujace obroty...
Skocz do: